{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
239 visninger | Oprettet:

MEGET FORSKRÆKKET: VINDUET STOD ÅBENT! {{forumTopicSubject}}

Da jeg vågnede i morges, undrede jeg mig over at døren til gæsteværelset var lukket, og at Lion Heart skreg derindefra. Da jeg åbnede døren, så jeg til min forfærdelse at vinduet var åbnet for fuld skrue (jeg bor på 8. etage), og at flere af kattene sad derinde.

Jeg frygtede en gentagelse af det der skete d. 15. august sidste år (jeg mistede en kat, da jeg boede på 4. sal), og skyndte mig hen til vinduet for at kigge ned... - Heldigvis lå der ingen katte dernede, så febrilsk begyndte jeg at tælle dem. Allesammen i god behold! Der fik jeg næsten hjertestop, for husker overhovedet ikke at have åbnet det vindue, og Gud ved hvor lang tid det har stået åbent, hvor kattene har haft adgang til det...

- Jeg er SÅ lettet over at der ikke er sket nogen af dem noget! Skal måske til at holde lidt ekstra øje med de vinduer fremover!

Potekram herfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MEGET FORSKRÆKKET: VINDUET STOD ÅBENT!
  • #1   29. okt 2006 puha , jeg ville løbe skrigende og panisk rund , sådan får jeg klart hjertestop over smiley

godt de er i god behold smiley

knus

• #2   29. okt 2006 Tak, ja - det var en ordentlig forskrækkelse!

Min lille pige, Mascara, døde i mine arme sidste år, efter at være faldet ud fra min altan i min tidligere lejlighed. Det er noget af det værste der er sket i mit liv, og gik og var deprimerede meget længe efter, og gik rundt med skyldfølelse (de "gamle" herinde husker det helt sikkert)!

Jeg ville slet ikke kunne tage det igen!

Potekram herfra.

• #3   29. okt 2006 Uha......... :o(

Godt der ikke var sket noget.
    Har du overvejet at få net omkring vinduet, så det kan stå åbent uden kattene kan komme ud ?
    Det er ikke særligt dyrt, men en god sikkerhed, når man bor så højt som du......

Jeg kender et godt link - skal se om jeg kan finde det.....

• #4   29. okt 2006 (link fjernet)

Klik rundt der er til forskellige vinduestyper - og døre

• #5   29. okt 2006 Puha, sikke en forskrækkelse. Kan godt huske den skrækkelige historie med Mascara, og forstår udmærket at du gik helt i panik.. Godt at de allesammen var i god behold!

Er glad for at jeg ikke behøver at bekymre mig om vinduer. Mine katte hopper ind og ud af dem som det passer dem, og heldigvis er der kun en meter ned til jorden... *S*

Kommentér på:
MEGET FORSKRÆKKET: VINDUET STOD ÅBENT!

Annonce