Spg. ang. Halloween. {{forumTopicSubject}}
Helløj gutter og gutinder.
I anledningen af, at jeg skriver en mindre artikel om halloween og traditioner til et online kvindemagasin, vil jeg gerne have jeres syn på sagen.
Jeg gør svarene anonyme (skal bare have fornavn og alder), og vælger derefter nogle af jeres gode svar ud, der ikke ligner hinanden for meget.
Hvis i ikke vil medvirke i artiklen, så lad være med at svare her - jeg tager det nemlig som en accept af, at jeres svar eventuelt bliver brugt
Her følger spørgsmålene:
1. navn og alder.
2. Synes du Halloween, Valentinsdag osv. Er opreklamerede og ligegyldige? Eller ser du det som en god undskyldning for at gøre ting du normalt ikke gør?
3. gør du noget ud af halloween i år?
4. Hvis ja, hvad og hvorfor?
Svarene behøver ikke at være en roman. Både korte og lange svar kan bruges. Regner med at vælge tre ud.
Mange tak for hjælpen (På forhånd, hehe)
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
1. johnny 37 år
2. syntes det er noget opreklameret skidt som kun er kommet til dk for at div butikker ka score flere penge.
3. halloween sir mig intet, heller ikke fruen
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
1. Katrine - 15 år
2. Synes det er lidt opreklameret efterhånden, og ikke så vigtige mere som de var i gamle dage.
3. Da jeg var mindre, men ikke mere. Allerhøjst , en undskyldning for at holde fest
okt 2006
Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
2) Jeg synes, Halloween er noget Amerikansk, kommercielt, opreklameret fis! I øvrigt er jeg 100 % enig med Therese! :o)
3) Narj!!!
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 155
Ninka Andersen - 22år
2
Jeg syns det er alletiders med halloween og det er dejligt at se at danskerne har taget traditionen til sig efterhånden.
3
Vi holder en kæmpe halloween fest hver år hvor alle er udklædt. Fra dracular til ond julemand, ja alle er med.
4
Det mega sjovt og man ser en side af folk som man normalt ikke ser. Hverdags tøjet bliver skiftet ud med sjov og pjank
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
2. Valentinsdag synes jeg er romantisk og ville klart lave noget den dag hvis jeg havde en kæreste. Halloween synes jeg ikke er opreklameret - det er trods alt en europæisk skik der har været via USA og retur til os. Og ja, det er en rigtig god undskyldning for at lave noget lidt ud over det normale.
3 og 4. Ja, det gør jeg. Jeg har fejret Halloween de sidste 9 eller 10 år. Jeg pynter min lejlighed og har pynten hængende hele oktober måned. Til Halloween inviterer jeg venner og familie på en rigtig klam middag (mexikansk mad med ulækre tilnavne) og så har vi Halloween hjemmebiograf med to eller tre uhyggelige film. Det ender oftest med overnatninger hos mig. Sidste år arrangerede jeg en mega-halloween fest for en række fans af en bestemt skuespiller. Et lille billedgalleri ligger her: www.1001kat.dk/gerryween.htm
Og jeg har for øvrigt ingen børn skal jeg måske tilføje - er bare selv barnlig indeni ;o)
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
- Har valgt 3 ud nu, selvom det var svært at vælge iblandt så mange gode svar *S*
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 155
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
www.aniston.dk
Spg. ang. Halloween.