487 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Lektihjælp (Engelsk) Lektihjælp (Engelsk)

god aften kære venner smiley

Jeg håber MEGET at I har lyst til at hjælpe mig denne gang. Vi har om "kærlighed" i engelsk i skolen. Så vi skal skrive et kærligheds brev. Jeg har skrevet mit, men kunne godt tænke mig at gøre de meget bedre. Så måske kunne i hjælpe mig med at oversætte dette til engelsk:

Jeg vil sige det som det er jeg føler. Jeg har prøvet at blive svigte af vennerne mange gange før. Kender den føelse du har nu. Der var også tider hvor mine forældre ikke kune enes og de skændes. De triste dage før jeg mødte dig. Selv første gang vi skrev sammen følte jeg lykke over at havdet fundet en ven som dig. Måske har jeg ikke set dig, ved måske ikke helt hvordan du er, men jeg kan føle at du er en god person med føelser. Du skal vide at du er min bedste ven. Lige meget om du vil det eller ej smiley

....
UPS: DEN DER HJÆLPER MIG MED DET, FÅR EN BEDØMMELSE OG STEMME I UDF. Hvis andet ønskes, så skriv.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lektihjælp (Engelsk)
  • #1   14. nov 2006 Lige et par hjælpe rettelser:

arguet = argued
    leatter = letter
    feld = felt
    maby = maybe
    havend = haven´t/ have not
    dosent = doesn´t / does not
    i sidste linie: I want you to know THAT you are my best friend. It doesn´t matter if you want to be or not.

• #3   14. nov 2006 Du lære godt nok ikke meget af dette her Patricia . Prøv selv, ellers det jo ikke en fair karakter du får ud af det - ren kopiering .

• #5   14. nov 2006 Synes det er fint at få gode tips til hvordan man kan forbedre sit engelsk, men når man er 13 år gammel, så er ens engelsk ikke så godt som det er når man er lidt ældre, og har gået på gymnasiet og har haft engelsk på højniveau.
    Mon ikke din lærer kan se at det ikke er dig der har lavet det?

Og som der også er en der skriver, så er det meget nemmere at skrive engelsk hvis man ikke skal oversætte fra dansk, for det bliver meget hurtigt alt for fordansket. Det tager mange år med engelsk at få det til at lyde engelsk, når man oversætter direkte. :0) - Og også gerne engelsk på højniveau..

Jeg håber at du for fremtiden tager dig lidt bedre tid til det engelske. Det er et fedt sprog med mange muligheder for verbal udfoldelse.

Kommentér på:
Lektihjælp (Engelsk)

Annonce