{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Alle de følgere der kommer til ens profil!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har studset noget over alle de følgere jeg har fået på min profil!
Og det undrer mig at folk opretter nye profiler hver dag og giver sig til at følge personer de ikke aner hvem er?

Måske ikke lidt åben spørgsmål?
Hvordan kommer jeg af med de her følger igen jeg synes det er lidt træls at folk bare oprette en profil og kobler sig på min profil uden at vide hvem det er!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alle de følgere der kommer til ens profil!!!
  • #1   8. feb 2017 Når de selv sletter sig. De er ikke sådan lige at komme af med. smiley

• #2   8. feb 2017 Det har jeg også oplevet. Men vist nok kun i den seneste tid.
    Nu er jeg principielt fuldstændig ligeglad med hvem der "Følger" mig, for de indlæg jeg skriver kan jo alligevel læses af alle. Dog har jeg som du, undret mig. Og da jeg ikke gider bruge energi på noget jeg finder betydningsløst, har jeg under indstillinger slået enhver notifikation i forbindelse med følgere fra. Så nu lever jeg i lykkelig uvidenhed og er glad over, hvis nogen læser - og måske har glæde af - noget af det jeg skriver på KG smiley

• #3   8. feb 2017 Men jeg må så også indrømme, at jeg faktisk selv troede, at skribenter værdsatte at have følgere. I andre sammenhænge på sociale medier og blogs, er det mig bekendt afgørende og prestigefyldt at have mange følgere smiley

• #4   8. feb 2017 Jeg må indrømme, at jeg er en af dem, der ikke gider alle de følgere. smiley

• #5   8. feb 2017 Susanne - Jamen alle kan jo alligevel læse hvad du skriver. Så principielt har du alle som følgere... smiley

• #6   8. feb 2017 Der er for mig en stor forskel på, om flere hundrede får notifikationer, hver gang jeg slår noget op, eller om de læser det af egen fri vilje. Sorry.

• #7   8. feb 2017 Enig. Men det er min holdning, at hvis det er et forhold af meget lille betydning, som man ikke har nogen indflydelse på - så er det ikke værd at bruge energi på.
    Vi har en fælles interesse herinde - katte - det er derfor vi er her.
    Hvis flere hundrede synes at det du skriver er værd at læse, hvorfor så gå op i om de får notifikation? Så længe jeg ikke føler mig chikaneret, er det i hvert fald ligegyldigt for mig. Bare jeg ikke skal bruge energi på at forholde mig til det. Og det slap jeg for, da jeg slog notifikation om følgere fra.

PS.: Og de der har valgt at følge en, må formodes at gøre det af egen fri vilje...

• #8   8. feb 2017 Det er jo netop ikke, fordi de af egen vilje vælger at følge mig, og det gør det for mig endnu værre. Når man opretter sig som ny herinde, skal man vælge x-antal at følge, før man kan fortsætte oprettelsen. Og man får foreslået de mest aktive brugere. Det minder lidt om diktatur.

• #9   8. feb 2017 OK. Det var jeg ikke klar over. Kan ikke huske at jeg skulle det.
    Det er selvfølgelig fjollet!

• #10   8. feb 2017 Det var jeg heller ikke klar over, at de skulle vælge nogen at følge.
    Har tit tænkt hvorfor de dog hægtede sig på smiley
    Jeg får heller ikke nyheder fra dem, men det er jo lidt træls for det gælder så også dem som jeg før havde som venner, venner var jo noget man skulle sige ja til, det kunne jeg bedre lide, for så var man jo enige.
    Idag undgår jeg at blive følger, selv til personer som jeg syntes er interessante og som jeg kunne have fundet på at søge venskab med, simpelthen fordi de ikke kan vælge at takke nej.

• #11   8. feb 2017 Har fået en bekendt til at oprette sig som bruger. Tilbagemeldingen er, at det kan ikke gennemføres uden at vælge 12 følgere. De 12 bliver "anbefalet", men det er ikke muligt at fravælge én eneste af de anbefalede i forbindelse med oprettelsen.
    Det kan man åbenbart først når man er blevet mere familiær med sitet. Og det tog så mig nogle år at nå dertil smiley

• #12   8. feb 2017 smiley vildt

• #13   8. feb 2017 Jeg har også u det mig over alle de nyoprettede som har valgt at følge mig.
    Men kan jo så se at Susanne og Hanne har fundet ud af hvorfor.

Og når jeg nu får at vide at nye død og pine skal følge 12 personer og nærmest får stukket ned i halsen hver de 12 skal være, det er jo komplet latterligt.
    Hvad hulan får Bazoom ud af det??? Det er da direkte diktatorisk, og totalt uretfærdigt for os brugere, for jeg kan jo ikke fravælge de følgere.
    Ikke at jeg som sådan har noget imod dem, men jeg har i noget i mod princippet af at brugerne der opretter sig ikke har fri vilje til om hvem og hvor mange de vil følge.
    Jeg syntes 12 er mange, rigtig mange, det giver slet ikke mening for mig.

Jeg følger selv en lille skare, jeg var ikke meget for det der venner i tidens morgen, men det er fordi begrebet venner er noget andet for mig. De venner jeg har på Facebook er også kun personer jeg kender i virkelighedens verden, jeg kunne aldrig drømme om at tilføje en ven som jeg aldrig havde mødt personligt.

Jeg syntes Bazoom skulle lave om så det stadig hed følgere men at man skulle sige ja eller nej til at lade en person følge sig, ligesom man før gjorde med venner.
    Ja jeg er stadig fuldstændig uforstående overfor hvad pointen med at nye skal følge 12 brugere??????

Er der en Big admin Rikke eller en hj.admin der vil forklare mig dette???

• #14   8. feb 2017 Jeg vil da også sige, at hele formålet med at følge nogen smuldrer her. Jeg synes at der er flere spændende skribenter herinde, som jeg sådan set gerne læste hvad de måtte finde på at mene om dette og hint. Men efter de drøftelser der har været om emnet, føler jeg at det snarere vil virke som chikane, end som interesse. Så jeg afstår smiley

• #15   8. feb 2017 Gud ved hvad der vil ske, hvis vi vælger, at stoppe med at følge nogen? For det kan vi jo smiley

• #16   8. feb 2017 Men hvad får de ud af det ??

• #17   8. feb 2017 At nogen bliver irriterede. I hvert fald mig. smiley

• #19   9. feb 2017 Jeg følger 10 personer, som før var på min venneliste. Men jeg bliver fulgt af 305 personer. smiley

På hundegalleri følger jeg 12 personer, og der er 769, der følger mig. smiley

• #20   9. feb 2017 Sådan er oprettelses-reglerne og det genere mig ikke, kan ikke se hvad der er, at blive generet over. Det du skriver eller ligger op, er jo under alle omstændigheder offentligt. Om det er fint at man SKAL gøre det ved oprettelse, er en anden sag. Men ellers vælger folk jo at følge dig fordi de synes du er spændende og skriver godt, interessant og brugbart - det kan man da kun blive smigret over i mine øjne. Kan ikke se problemet, men det er nok bare mig. Mange opretter sig herinde for at opføre sig dumt og chikanere brugere (i hvert fald på Hestegalleriet, det er måske ikke så udbredt herinde), der kan der måske være nogen der fravælger at oprette sig, fordi det ikke ''bare'' er ligetil, ligesom dengang man skulle betale ved oprettelse.

• #21   9. feb 2017 Jeg må indrømme at jeg ikke engang tjekker hvor mange følgere jeg har, for det rager mig faktisk en papand. Jeg vælger selv hvem jeg vil følge.

• #22   9. feb 2017 De kender mig jo ikke, når de opretter dem. Og de TVINGES til at følge. Og se DET har jeg så meget imod. Også i den grad !!!

• #23   9. feb 2017 Enig Susanne.
    Hvis folk vil følge mig fordi de syntes om det jeg skriver eller syntes om min måde at skrive på, så syntes jeg det er helt OK at følge mig.
    Men når folk følger mig fordi de er tvunget til at følge nogen og så vælger mig uden grund, det syntes jeg er forkert. Det har jeg meget imod.

Kommentér på:
Alle de følgere der kommer til ens profil!!!

Annonce