{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stuebambus
  • #1   7. mar 2017 Godt spørgsmål. Jeg har samme problem med kattegrus, dog syntes jeg stuebambus er nemmere at holde liv i, jeg har bare svært ved at få fat i stuebambus syntes jeg så har opgivet og ikke haft stuebambus i flere år.

    Men jeg tror man skal finde de den korrekte balance mellem rigeligt vand og ikke for meget vand så den drukner, jeg har endnu ikke knækket koden, men jeg er nu heller ikke ekspert i at holde planter i live, det eneste jeg kan holde liv i er orkideer, de skal nemlig ikke vandes for tit smiley smiley smiley


  • #2   7. mar 2017 Jeg er heller ikke godt til planter, men første gang at det har gået så hurtigt smiley Og Mitzi elskede dem, hun gik ombord i dem, så snart de var pakket ud smiley

  • #3   7. mar 2017 Jeg behøver ikke tænke på, at holde dem i live smiley de bliver ædt og ødelagt på 2 dage, det gælder alle spiselige planter, og giftige skal holdes langt væk fra mine katte;)
    Hvis du får godt gang i en stue bambus, så hold øje med den ikke bliver for kraftig, jeg har haft en bekendt, hvis kat endte på operationsbordet på grund af en stuebambus, som var blevet stor og flot, da den gamle kat ikke åd af den, men det gjorde den nye killing, og han fik problemer med maven resten af livet smiley


Kommentér på:
Stuebambus

Annonce