{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Nye billeder af Dufa {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg langt om længe fået opdateret en smule inde på Dufas profil, og der er blevet lagt nogle nye billeder op.
Der er stadig ikke kommet helt udskiftning, men jeg arbejder på sagen, da jeg også gerne vil uploade nogen forskellige nogen af slagsen. ;0)
- Men prøv for sjov at lægge mærke til forskellen på hende som ungkat (som man virkeligt kan se at hun var) og så på de nye billeder af en voksen og noget mere behåret Dufa. Man skulle næsten ikke tro at det var én og samme kat. ;0)

Tak fordi I gider. *SS*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye billeder af Dufa
  • #1   2. jan 2007 Hvor er hun dejlig Bente. Og hvor er du god af dig. :0)
    Kan jo læse mig til at hun har været i et andet hjem før, så kan næsten forestille mig hvordan dit gode hjerte er løbet af med dig, for at hente endnu en smuk prinsesse hjem.
    Hvornår kommer hun hjem til dig? Hold op mand jeg er langt bagud i sladderen. hihi. ;0) - Må vi lige få lavet om på.

• #2   2. jan 2007 Ihhhh Camilla.... jeg må da snart lække vejen forbi...... Jeg skal og må da have fingerne i den dejlighed.... hun er godt nok kommet sig flot... godt for hende og for jer.....

Knus Fra Østerbro...

Naja

• #3   2. jan 2007 Ja, det kan jeg godt forstå Bente. Det hele skal jo passe sammen, og selvfølgeligt skal det gøres sådan så det passer bedst ind med tilvænning, og din friuge osv. :0)
    Glæder mig til at høre om hvad og hvordan og hvorledes I får aftalt. Skriv liiige, ikke?

*S* Du skal være så hjerteligt velkommen Naja, det ved du jo. Dog vil jeg lige sige, at vi lige skal have januar overstået. *GG* Vi har nemmerlig liiige nogen ting som vi skal have styr på her i huset nu hvor Kasper har ferie.
    Jeg slemme slemme kæreste har fået ham overtalt til at lave nogen af de sidste ting færdige efter indflytningen, så jeg hååber at vi i februar kan lukke dørene op til et nooget flottere hjem. ;0) hihi. (så er det altså også kun næsten 6 mdr siden vi flyttede ind. *fløjte fløjte*)

Mange knus lige tilbage

• #4   2. jan 2007 Hvor er hun bare dejlig.. Og smuk..
    Skal Enzo ikke have sin egen profil?

• #5   3. jan 2007 :0)
    Tak for de søde ord. Er jeg rigtig glad for. - Synes jo også selv at hun bare er blevet fantastisk smuk, og det har jeg jo hele tiden syntes, men hun bliver smukkere og smukkere med alderen. :0)
    Lotte, billedet henover tørrestativet er også bare dejligt. Man kan ikke lade være med at smile af hende. Tossede kat. Det var imens hun stadig var så lille og fin at hun kunne ligge dér og sno sig uden at drøne ned.
    - De dage er forbi. *LOL*

Camilla, naaarj Enzo han forbliver en hjemmemisser for nu. ;0)
    Han er fantastisk dårlig på billeder, og jeg kan ikke rigtigt fange ham.. Måske han en dag kommer herind, men det er endnu uvist. :0)
    Men indtil da ved man i det mindste hvem Dufa tumler rundt herhjemme og leger med udfra det ene billede. *SS*

Sov dejligt.

Kommentér på:
Nye billeder af Dufa

Annonce