335 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

mulig ny mc imorgen mulig ny mc imorgen

hey

er faktisk lidt meget glad, har længe haft kig på en helt bestemt mc, men har ikke rigtig ku finde pengene til den, men alt faldt lige i hak idag, alle mine mc-venner har længe stukket til mig vedr min mgl mc, idag ringede vi så til banken og fik det ønskede lån .fandt så ud af at den mc jeg ville ha var blevet solgt i weekenden.
der var jeg lidt muggen bagefter. hvorfor jeg lige ringede til fyren igen ved jeg ikke, men det var godt jeg gjorde det, den var nemlig åbentbart ikke solgt alligevel,ham der ville købe den ku ik skaffe penge alligevel. så imorgen kører vi til sønderjylland for at kigge og forhåbentlig købe den, hvis den ellers lever op til forventningerne. a ka næsten ik vente, jeg har set de første 30 billeder af den og det ser lovende ud, dog er der en del der skal laves på den før den er som jeg vil ha den , men den er på plader og køreklar

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mulig ny mc imorgen
  • #1   15. jan 2007 jeg klasker nok lidt billeder op af den i et album på onsdag.
    den skal streetfightes en del. det er en næsten 20 år gammel mc, som jeg så vil smide bagsvinger,forgaffel og hjyul på fra en noget nyere mc, det er de foreløbige planer, men i første omgang skal den bare køres på og min store ombygning går først igang næste vinter.
    men øhhhh vestjylland ligger da rigelig langt væk fra tilst her ved århus ik

• #2   15. jan 2007 okay, ja brabrand kører jeg igennem hver dag og når mc sæsonen starter kører jeg ihverfald igennem brabrand tit og ofte,

• #3   16. jan 2007 Hvad er det for en MC Johnny?

• #5   16. jan 2007 hejsa

rent faktisk er det ikke noget specielt, men det blir det.
    det er en kawasaki z750 fra 1988, jes sir gammel hund, men det er det perfekte ombygningsprogekt.

det er egentligt underligt at tænke på at jeg efter at ha kørt div nyere sportsmcere,går tilbage til den klassiske mc, men det tiltaler mig mere og da den er fra før 1992 er der ikke så mange restriktioner vedr ombygning.
    har faktisk overvejet ret meget at smide en ducati 916 røv på den. har en kammi som har 3 stk liggende.

michael-hvad vil du så ha istedet

• #7   16. jan 2007 hej michael- kender squ ikke rigtig nogle der der er til den slags desværre, er din din der lige er sat til salg på mcg.
    det er squ en flot mc, alle dem jeg kender er mest til streetfightere og racere.
    jeg ville vælge en cbr 600 hvis jeg var dig, den er bedre på alle felter også lidt dyrere i indkøb

• #9   16. jan 2007 ohhhh, nu går turen snart til sønderjylland uha jeg glæder mig, skriver iaften om jeg har købt den el ej

Kommentér på:
mulig ny mc imorgen

Annonce