{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

han begik selvmord :'( {{forumTopicSubject}}

En af mine rigtig gode venner begik selvmord natten til Mandag.

Hans kæreste (eks) og ham havde lige fået barn, som snart skal døbes. De to førhenværende turtelduer kunne overhovedet ikke sammen. Hun ville ikke have ham tilbage. Det prægede Christian/Kristian, kaldt Strillo.
Jeg snakkede rigtig meget med ham om hans problemer, da han er min storebrors bedsteven, og derfor jeg kender ham. Han har altid støttet mig, hvis.. 'de store drenge' drillede mig eller andet. Så jeg måtte jo støtte ham igen. Men natten til mandag blev det for meget for den unge mand. (28-29 år, kan ikk huske smiley )

Den store ungkarl - kanon fin fyr plejer at være rigtig stærk, og han plejer at være den glade type - så det er svært for mig at forstå han er væk smiley

Han havde drukket en hel flaske snaps, taget en masse sovepiller, og lagt 2 sække over hovedet. smiley

Jeg er så ked af det. -Blev nød til at tage hjem fra skolen idag, da jeg virkelig ikke kunne klare det. smiley

Hvil i fred Strillo smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  han begik selvmord :'(
  • #1   16. jan 2007 Det er jeg ked af at høre... Og hans stakkels familie + barn der er blevet efterladt. Det må være en hård tid.

Livet er uretfærdigt ind imellem og desværre er der nogen der bukker under for nedturerne...

Håber du klarer det..

Varme trøsteklem...

• #3   16. jan 2007 fy for den lede, det er absolut ikke sjovt det der.
    har selv en lillebror der har forsøgt det og min far tog selv livet af sig selv.
    det er ganske tragisk når sådan noget sker, og jeg føler virkelig med dig, men lad for guds skyld vær med at ha skyldfølelse over ikke at ha været der. jeg tror desværre at folk har taget den beslutning om at tage livet af dem selv er den endegyldigt, hvis de altså virkelig mener det.
    kæmpestort trøstekram herfra

• #4   16. jan 2007 tak for støtten..

Jeg smutter ned under dynen smiley

• #5   16. jan 2007 lene- lad nu vær med at være for hård ved dig selv, life goes on. du får det squ bare værre at at gemme dig under dynen, tag ud og snak med venner osv om det istedet, det dur ikke at bare lægge det på hylden og forsøge at glemme det.
    ved det been there, done that

Kommentér på:
han begik selvmord :'(

Annonce