Update på Thea {{forumTopicSubject}}
Jeg har været ude og besøge Thea i dag, og det går fremad.
Dyrlægerne er optimistiske og siger at hun har stor mulighed for at komme sig.
De er så søde derude. I går aftes kl. 24.00 tænkte den ene af dyrlægerne på mig. Han havde lige haft hende ude hvor hun tissede, så han overvejede at ringe og fortælle det.....
Det betyder at hun har kontrol over sin blære WEEEEEEEEEE. Derudover kan hun logre med halen og med lidt hjælp kan hun stå.
Jeg er bare så glad og ufattelig glad for at det dyrlæge team er MINE (hehe) dyrlæger..
Det er sq lige før at jeg elsker dem.....
Selvfølgelig er Thea ingen ung hund mere, og hun vil muligvis have en lille smule mén, men ikke større end at hun kan klare en normal hverdag.
I starten skal hun have noget genoptræning, så vi skal finde alle de timer vi kan, så vi kan være hjemme så meget som muligt.
Jeg er bare så lettet og glad lige nu...
På fredag kan hun komme hjem, bare vi sørger for at lave nogle øvelser med hende - og selvfølgelig vil vi det ;-))))
Til de af jer der ikke kender forhistorien, så kan I læse om den her:
(link fjernet)
Mange glade hilsner
Annette
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Det er bare så skønt når det går godt..
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Dejligt at høre det går fremad med hende...forstår godt dine frustrationer og mange tanker omkring hendes sygdom,hvem vil ikke det !!Men hvor er det bare dejligt at have nogle gode dyrlæger som gør alt hvad de kan for vores "børn"!!!
Jeg overlader trygt mine mange "unger" i mine skønne og dygtige dyrlægers arme....
God bedring til Thea herfra...knus fra Gitte
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
aug 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 75 Svar: 531
Sender fortsat alle mine gode tanker Jeres vej og hun skal nok komme sig. Hun har jo Jer om sig som elsker hende sååå højt.
Fortsat god bedring
Knus og Kram
Betina
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Sender lige et kæmpe knus ud til jer alle.
Skal nok komme med en update på fredag, hvis I da er interesseret *GGG* Og hvis ikke så får I den nu alligevel ;-)))
Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuz
Annette
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
Update på Thea