853 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

nala fik en allergisk reaktion nala fik en allergisk reaktion

i mandags var nala ved dyrlægen og blive sterriliseret. det gik godt med da vi kom hjem pillede hun det ene sting op... så var vi afsted igen og nala fik så en krave på:-( i dag da jeg kiggede på aret var det helt hævet og det ene sting var væk og det andet var gårt op.. så måtte hun afsted igen. jeg venter nu på at skulle hente hende kl 14.30. hun er blevet opereret og syet igen. det viser sig at hun har fået en sjælden voldsom allergisk reaktion på de tråde hun var syet med... nu er hun syet med en anden slags tråd og skal have smertestillende piller de næste par dage da hun vil have meget ondt. derudover skal hun have antibiotika fordi at hun har været så meget under bedøvelse de sidste par dage... suk stakkels nala..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nala fik en allergisk reaktion
  • #1   14. feb 2007 Stakkels Nala. Hvor er det synd for hende.

Hvis hun har været allergisk overfor stingene tror da pokker at hun ville pille i dem. Det har jo kløet ad pommeren til.....

Håber hun snart er frisk igen.

• #2   14. feb 2007 ja det er vildt synd. det må have været frygtelig.
    håber også at hun snart er frisk igen. savner min legesyge lille pige:-(

• #3   14. feb 2007 Jeg har før hørt om katte der reagerer allergisk på trådene, så måske er det ikke så sjældent alligevel....
    Dyrlægerne burde opfinde noget bedre,

God bedring til din misser.

• #4   14. feb 2007 tusind tak:-)

• #5   14. feb 2007 Åhhh stakkels misling... Håber at hun snart er ovenpå igen, sender nogen gode tanker til jer

• #6   14. feb 2007 Hvor er det synd for hende... gid man dog ikke brugte sådan noget tråd, når det kan give allergi.

• #7   15. feb 2007 tusind tak for alle jeres varme tanker:-)
    Britta - hun havde det rigtig skidt da hun kom hjem og hun var rigtig træt så hun lå og sov ved mig hele dagen det var først da vi gik i seng hun vågnede lidt op. i dag har hun det rigtig godt heldigvis men vi skal have hende til tjek imorgen for lægen sagde at det kan ske at når hun først har haft en reaktion kan hun få en til selvom det er andet tråd. hvis dette er tilfældet skal hun på bordet igen og sys med ståltråd. lægen vil helst undgå det for det kan ikke fjernes helt igen så der vil altid være sådan at man kan mærke ståltråden i hendes mave. derfor er det absolut sidste mulighed.... men det ser heldigvis rigtig godt ud i dag så vi håber:-)

Kommentér på:
nala fik en allergisk reaktion

Annonce