198 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "sådan undgår man"
Fair and square afstemning
Hejsa Er der andre, der ligesom mig selv, føler sig tvunget til at give andre 7 for deres katte, hvis man har fået 7 af dem for sin kat? Og er der andre, der har oplevet at hvis man er ærlig og kun...
Hejsa Er der andre, der ligesom mig selv, føler sig tvunget til at give andre 7 for deres katte, hvis man har fået 7 af dem for sin kat? Og er der andre, der har oplevet at hvis man er ærlig og kun...
Skrevet af: Liuwina H - 27. nov 2004
Af med hvalpe og killinger!?!
Jeg raser indvendlig..... Er simpelthen så utrolig, s**** træt af at folk anskaffer sig en killing, hvalp eller anden dyreunge, og kort tid efter finder ud af at 'de har for mange dyr, den kosted...
Jeg raser indvendlig..... Er simpelthen så utrolig, s**** træt af at folk anskaffer sig en killing, hvalp eller anden dyreunge, og kort tid efter finder ud af at 'de har for mange dyr, den kosted...
Skrevet af: Bettina H - 4. aug 2008
Simpelthen så skuffet!
Som de fleste herinde nok har læst sig til i diverse tråde, så har jeg for nyligt anskaffet mig en kat, Blubbe. Efter to ugers tid med Blubbe så jeg, at hendes mave var udspilet og hård at røre på. J...
Som de fleste herinde nok har læst sig til i diverse tråde, så har jeg for nyligt anskaffet mig en kat, Blubbe. Efter to ugers tid med Blubbe så jeg, at hendes mave var udspilet og hård at røre på. J...
Skrevet af: Sarah *Nu med små mislinger* - 4. jun 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
sådan undgår man fartbøder