{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

uh-ååh nu starter det nok :S (løbetid) {{forumTopicSubject}}

Chloe har altid været en stor snakkende kat, men igår sad mig og kæresten og så film, og hold da op nogle stor krævende miave der pludselig kom inde fra soveværelset.
Benzer lå på akvariet inde i stuen ved os, som han plejer og nød varmen..så der var kun en mis det kunne være.
Vi kaldte på hende, men så var hun ganske normal...nussede hende på enden for at se om hun ville smide sig...men næeh.

Men hun er helt klart mere klynkende, og pivende end normalt og engang imellem kommer der nogle klagende miav, der bestemt ikke ligner de normale hyggesnakkende.

Men hun er NFO m. papire og godt nok 'kun' 7 måneder, og fylder 8 måneder her d.23 marts...kan det virkelig passe 'min lille pige' allerede er blevet voksen? *snøft*

Hvornår plejer de at gå i løb igen efter endt løbetid, sådan ca. til nr.2 løbetid...?

hun skal på p-piller, da hun skal have killinger på et tidspunkt, men ville være rart at vide sådan nogenlunde hvor langt jeg kan strække den, inden jeg skal begynde og stoppe hende med p-piller. Hun skal ihvertfald over denne, inden...så må vi finde ørepropperne frem, hvis hun skulle begynde at decideret 'synge'. :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uh-ååh nu starter det nok :S (løbetid)
  • #1   2. mar 2007 Jeg vil så sige nu (efter en aftens observation) at hun er helt normal ellers, men engang imellem får nogle gevaldige krudtture...og mig og kæresten bor i en 3 værelset og soveværelset opstødende til stuen. Så når (ja stakkels) Chloe får nok, så tager hun bennene på nakken...spurte på det groveste ind i soveværelset også KALDER hun. Virkelig bare et *miav* man ikke kan være i tvivl om, ja jeg har ondt af den arme mis...

    Hun er også ekstra kælen i aften, men hun klare det indtil videre i en stærk pote og ligger og slapper af pt. på hendes yndlingsplads. Så det er godt smiley


Kommentér på:
uh-ååh nu starter det nok :S (løbetid)

Annonce