{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

fundet kat hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg har fundet den smukkeste lille hun mis og jeg ved jo godt hvad jeg burde gøre, jeg burde jo sætte en seddel op for at fide ejeren og det gørjeg jo så for det er en lille by og det skulle nok være nemt at finde ejeren
men problem det er bare at hun rente ved den største vej i hele byen og legede og hun er ikke øretatooveret eller har halsbånd og jo så nok heller ikke sterriliseret (staves?)
og jeg er bare så bange for hun blever kørt ned hvis hun kommer hjem igen og så ud hjælp mig hvad skal jeg gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fundet kat hjælp
  • #1   3. mar 2007 Kontakt Inges kattehjem, Kattens værn osv, og fortæl du har fundet denne killinge.. Evt de lokale dyrlæger..
    Og som du selv skriver, sætte løbesedler op.. smiley

• #2   3. mar 2007 Ditte jeg vil sige som Kristina.
    Sæt løbesedler op, kontakt dyrlæger i området og også Inges Kattehjem / Kattens Værn.. osv.

Det kunne jo tænkes at den bette pige var sluppet ud, uden det var tilsigtet, så det må du skynde dig at gøre ;-))
    Der sidder sikkert en eller anden og savner sin lille kat...

• #3   5. mar 2007 ingen der har ringet til dyrlægern og skal nok kontagte dyrens vern i morgen

• #4   5. mar 2007 men hør her det kan godt være jeg kun er 21 og det kan godt være jeg ikke ar 100 katte men jeg ville altså ikke holde en kat fra deres rigtige ejer også selvom hun er smuk og sød
    og nej hun virker ikke som en udekat for ud det vil hun i hvert fald ikke men jeg vil heller ikke bare overlade hende til katter dærbere nu er der 2 katte der er blevet smadret herude i løbet af meget kort tid

• #5   5. mar 2007 jeg blev måsk lidt sur for det kom til at lyde som om jeg ikke gjorde noget for at finde frem til ejeren og jeg prøver og prøver for jeg syntes det er skønt hvis hun kommer hjem,
    men efter 20 år i byen ved jeg også hvor mange der bare er ligeglad med deres katte fordi de får for mange fordi de ikke gør så de ikke kan få killinger og så får for mange..
    og så kender jeg også en der lukker hendes kat ude på trods af hun har fået at vide med sådan en kælen kat er der store chanser for at den bliver slåer ihel det sted som den løber

• #6   5. mar 2007 det syntes jeg også og går stadig og krydser finger for nogen ringer om hende så hun kan komme hjem

Kommentér på:
fundet kat hjælp

Annonce