385 visninger
|
Oprettet:
fundet kat hjælp {{forumTopicSubject}}
jeg har fundet den smukkeste lille hun mis og jeg ved jo godt hvad jeg burde gøre, jeg burde jo sætte en seddel op for at fide ejeren og det gørjeg jo så for det er en lille by og det skulle nok være nemt at finde ejeren
men problem det er bare at hun rente ved den største vej i hele byen og legede og hun er ikke øretatooveret eller har halsbånd og jo så nok heller ikke sterriliseret (staves?)
og jeg er bare så bange for hun blever kørt ned hvis hun kommer hjem igen og så ud hjælp mig hvad skal jeg gøre
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
Og som du selv skriver, sætte løbesedler op..
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Sæt løbesedler op, kontakt dyrlæger i området og også Inges Kattehjem / Kattens Værn.. osv.
Det kunne jo tænkes at den bette pige var sluppet ud, uden det var tilsigtet, så det må du skynde dig at gøre ;-))
Der sidder sikkert en eller anden og savner sin lille kat...
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 58 Emner: 105 Svar: 577
nov 2006
og nej hun virker ikke som en udekat for ud det vil hun i hvert fald ikke men jeg vil heller ikke bare overlade hende til katter dærbere nu er der 2 katte der er blevet smadret herude i løbet af meget kort tid
nov 2006
men efter 20 år i byen ved jeg også hvor mange der bare er ligeglad med deres katte fordi de får for mange fordi de ikke gør så de ikke kan få killinger og så får for mange..
og så kender jeg også en der lukker hendes kat ude på trods af hun har fået at vide med sådan en kælen kat er der store chanser for at den bliver slåer ihel det sted som den løber
nov 2006
fundet kat hjælp