{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Puha skoldkopper.... {{forumTopicSubject}}

Har lige fået en MEGET syg Emil hjem... han har skoldkopper all over...inde i hænderne, ja selv under fødderne!!!! Kan ikke mindes at jeg var SÅ hårdt ramt, og ved godt det rammer meget forskelligt, min venindes største dreng havde kun 1 kop....

Har i oplevet noget lignende ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha skoldkopper....
  • #1   4. mar 2007 Både mig og mine to brødre var også ret hårdt ramt så vidt jeg husker.... Vi havde dem også overalt... vi faktisk lidt heldig for vi havde skoldkopper alle 3 på samme tid smiley

• #2   4. mar 2007 puuha :b
    jeg husker det tydeligt (:
    var meeeget hårdt ramt , har et billede og jeg er fuldkommen rød over det hele [:

• #3   4. mar 2007 Hej Majse..

Hvis han er meget hårdt ramt, så hold øje med ham, for hvis han ikke vil spise, og heller ikke rigtig vil drikke noget, så se efter om han har dem inde i munden..

Det fik min dreng nemlig..

• #4   4. mar 2007 Åh det lyder ikke rart god bedring med ham.... en lille pige i vores famile var super hårdt ramt hun havde dem på kønsdele og på indersiden af øjnlågene... hvor hendes søster kun havde få.. det er utroligt hvor meget det kan svinge.... og det skal lige siges de havde det samtidig...

Naja

• #5   4. mar 2007 Jeg tænkte også lige som Hanne. Min søster havde en del inde i munden.

• #6   4. mar 2007 Han er som sagt lige kommet hjem ... Hans far sagde at han ikk ville drikke, pga han er helt opløst i mundvigerne,men et sugerør gjorde tricket... bare han drikker så er jeg glad... :o)
    Og han husker endda at skulle på potten på trods at han lige er blevet blefr....:o) Dygtige lille dreng....
    Tak for alle tankerne.. :o)

• #7   4. mar 2007 jeg kan dog ikke huske det fra da jeg havde det medn da simon havde det var han også hårdt ramt og det er sku så syndt for de små pus....... håber han snart bliver frisk igen

• #8   4. mar 2007 Jeg var fyldt med skoldkopper, og det var min bedste veninde dengang også på samme tid, så sad vi og kløede hinanden *GG*

• #9   4. mar 2007 Uhhh jeg husker så tydeligt, da mine drenge fik skoldkopper.
    Den store dreng var lidt vag og havde en del "kopper", men den lille var virkeligt syg. Han havde også en del "kopper" - sikkert lidt flere end den store.

Den lille fik så høj feber, at han gik i feberkrampe af det, så vi måtte indlægges på sygehuset i isolation :(((
    Det var dælme ikke sjovt, for jeg var så bange for at han skulle dø - hvilket han heldigvis ikke gjorde.

Rigtig god bedring til din dreng smiley

• #10   4. mar 2007 Du må på apoteket og købe noget zinklinement. det duppes på kopperne, så de tørrer hurtigt ud, og ikke klør så meget.

God bedring til den lille mand

Kommentér på:
Puha skoldkopper....

Annonce