{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

lorte fod {{forumTopicSubject}}

jeg har som flere af jer ved igennem 2 år gået med en ret dårlig fod som har gjort jeg til tider ikke har kunne støtte på venstre fod, hvilket så også var en af grundene til at jeg sagde mit job op i sep sidste, min læge mente så for 4 mdr siden at det var ovre og at min fod var kommet sig 100%, bla fordi jeg har været meget opmærksom på ikke at overanstrenge den for meget og har da også selv ku mærke forandringen, nu har jeg så den seneste uges tid været ret aktiv og har gået en del og nu kommer straffen så, jeg er lige nøjagtig der hvor jeg var for 8 mdr siden igen. nu skal jeg så ha fat i doktormanden i morgen og nu skal han squ hitte ud af hvad der er galt, så nu skal jeg jo nok sygemeldes også, hurraaa fedt NOTTT.
jeg har selv en fornemmelse af at samtlige sener osv i ankel og fod har været overanstrengt så meget at de er blevet rykket i stk el hvorn man nu skal forklare det, jeg syntes så absolut ikke det er spor sjovt længere, for fanden jeg er kun 37 og har squ ikke lyst til den slags varige mèn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lorte fod
  • #1   11. mar 2007 For pokker da Johnny, sådan noget L***.
    For mig lyder det også som om du har overanstrengt din fod, måske med seneskedehindebetændelse til følge og det er godt nok ikke til at spøge med.

Jeg var 37 da det begyndte at gå skidt for mig, så jeg kan godt følge dig i at det skisme er for tidligt.
    Bare sig til, du får en skulder at græde ud ved.

• #2   11. mar 2007 Æv hvor er det træls Johnny :(( Jeg føler med dig.

Håber din fod kommer sig igen i løbet af kort tid..

Knuser herfra...

• #3   11. mar 2007 *SS*det lunede lidt med lidt trøst og medfølelse*S*

jeanette: har desværre en fornemmelse af at det sener osv der er blevet for rykket for lange, hvordan klarer du det i det daglige, ka du stadig arbejde eller hvordan med det?????

• #4   11. mar 2007 Det er da ret så træls... Tror ligesom Lone det kan være noget seneskedehindebetændelse, jeg døjer selv med det i det ene håndled, og det kan gøre rimelig nas smiley

Men god bedring og held & lykke ved lægen

Kommentér på:
lorte fod

Annonce