{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
276 visninger | Oprettet:

Fotografering? Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg misunder jer som kan. Jeg beundre jer som kan. Jer som kan tage alle de der fantastiske billeder af jeres katte! Waow.

Jeg har selv utrolig svært ved at få taget nogle ordentlige nogle. Hvordan gør i? ja hvad gør i?

Jeg ved jo godt at øvelse gør mester. Men har i slet ikke nogle fif som i gerne vil dele med os andre? Som måske er knap så gode? smiley

Hvordan får man katten til at sidde stille? og alt det der?

Hjælp?

På forhånd tak!
Mvh. Sanni. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotografering? Hjælp!
  • #1   20. mar 2007 Hejsa

Nu ved jeg ikke lige hvilke personer du hentyder til, men for mit vedkommende kan jeg sige, at jeg tager billeder, billeder og billeder.

I en serie på omkring 100 billeder, kan jeg være heldig at de 5-9 billeder er gode ;-))))
    Jeg sorterer så de "dårligste" billeder fra og så tager jeg 100 nye billeder ;-))

Det tager LAAAAAAAAANG tid at tage super gode billeder af sine katte, men nogle gange kan man være (svineheldig) at katten bare sidder der eller ligger i position til at få taget billeder ;-)))

Pøj pøj med billederne ;-))

• #2   20. mar 2007 Det er faktisk ret vigtig at have et godt kamera =P ikke at det får katten til at sidde stille, men syntes billeder næsten automatiske bliver gode når de er klare =)

Kommentér på:
Fotografering? Hjælp!

Annonce