Havde I en god juleaften? Havde I en god juleaften?
vi havde en rigtig god og stille juleaften.
vi sad "bare" mig og mine forældre og så de 13 rovdyr. Med en god stor and, flæskesteg, medister og risalmande. Og en stor slikskål og en god julefilm.
Fik en masse gode gaver. Min lillebror og svigerinde havde virkelig fundet mange gode ting, alle med katte på (mærkeligt - kan jeg lide katte?). så jeg fik smykker (2sæt øreringe, og 2 halskæder), pude, ur, bluse, klistermærke. og så lige et har leggings og en gaveæske fra matas
mine forældre fik jeg et armbånd med rav, fløjsbukser, bamsestøver, ørevarmer, shower
misserne: ravarmbånd, tandbørste, fleeceleggings, tandbørsteholder
min ene kusine kom også med en gaveæske fra nivea. Min anden kusine fik vi en toiletpapirholder udført i træ, formet som en kat, hvor man kan sætte rullerne på halen. og så var der lige en æske chokolade i.
nogle af vores gamle venner fik jeg en bog, blyanter og et sæt grønsagshandsker (?????) - vi får altid meget underlige gaver fra dem...
så jeg har fået mange gode gaver.
vi kom ikke i seng før efter kl 24. Lidt hårdt når jeg skulle i dialyse i går morges kl 8.30. så jeg var oppe kl 7. så sov lige lidt længere i dag. vi har ingen planer for i dag. kun HYGGE.
Hvad med Jer?
her er mit juletræ - som snart er pyntet 30 gange... Det har heldigvist ikke været væltet - endnu, De piller gerne kuglerne af - kun de nederste. Men ellers er det ikke sjovt
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg fik en masse gode julegaver, indtil flere Klarborg nisser, elektronisk p skive, mascara, et elektronisk stegetermometer ( som dog skal byttes) og et katteliv som skal sættes på fronthjelmen af min bil, skal nok lægge et billede ind når det sker, men det bliver nok først til foråret.
Vi kom først hjem og i seng klokken 3.30 så ja vi sov længe i dag og har absolut intet lavet, fjernsynet har været tændt siden Vi stod op
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
D 25 hentede min mor og jeg min datter og så spiste vi frokost sammen og pakkede julegaver ud og jeg fik en lang i weekend i Randers med mor og datter
Så var julen slut og vi gik videre til min mors fødselsdag, som vi fejrede med en tur i Tivoli. Det var dejligt. Og nu har min datter fået wildcard til Tivoli, ligesom jeg har så mon ikke vi kommer til at bruge en del tid derinde??
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 386 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
Men: Det er nu 2 år siden at min mor døde og i julen er der altså et tomt hul.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.489
Alt gik godt juleaften og vi hyggede, selvom min datter har svangerskabsdiabetes, og alle var tilfredse med gaverne,, jeg havde ønsket mig nogle små gryder og bluser, så det blev 2 små gryder ( rart når man skal lave mad til en) og 3 bluser og en fin krukke fra Emma.
I går pakkede jeg alt væk igen, en tradition fordi der så skulle holdes fødselsdag den 26, jeg elsker at pynte op, men jeg elsker også, at få det væk igen
Havde I en god juleaften?