568 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Havde I en god juleaften? Havde I en god juleaften?

vi havde en rigtig god og stille juleaften.
vi sad "bare" mig og mine forældre og så de 13 rovdyr. Med en god stor and, flæskesteg, medister og risalmande. Og en stor slikskål og en god julefilm.
Fik en masse gode gaver. Min lillebror og svigerinde havde virkelig fundet mange gode ting, alle med katte på (mærkeligt - kan jeg lide katte?). så jeg fik smykker (2sæt øreringe, og 2 halskæder), pude, ur, bluse, klistermærke. og så lige et har leggings og en gaveæske fra matas
mine forældre fik jeg et armbånd med rav, fløjsbukser, bamsestøver, ørevarmer, shower
misserne: ravarmbånd, tandbørste, fleeceleggings, tandbørsteholder
min ene kusine kom også med en gaveæske fra nivea. Min anden kusine fik vi en toiletpapirholder udført i træ, formet som en kat, hvor man kan sætte rullerne på halen. og så var der lige en æske chokolade i.
nogle af vores gamle venner fik jeg en bog, blyanter og et sæt grønsagshandsker (?????) - vi får altid meget underlige gaver fra dem...
så jeg har fået mange gode gaver.
vi kom ikke i seng før efter kl 24. Lidt hårdt når jeg skulle i dialyse i går morges kl 8.30. så jeg var oppe kl 7. så sov lige lidt længere i dag. vi har ingen planer for i dag. kun HYGGE.

Hvad med Jer?

her er mit juletræ - som snart er pyntet 30 gange... Det har heldigvist ikke været væltet - endnu, De piller gerne kuglerne af - kun de nederste. Men ellers er det ikke sjovt

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Havde I en god juleaften?
  • #1   25. dec 2017 Jeg har haft en dejlig juleaften. Jeg var hos min søster sammen med resten af min familie uden kattene smiley de måtte pænt blive hjemme alene juleaften, men de fik en ekstra lækker skål dåsemad inden Vi forlod dem. Vi var 10 personer alt i alt, mine 2 søstre, min ene svoger, min bror, min nevø, min svogers søster, dennes mand og 2 børn ( som er voksne), min anden svoger kom så senere og fik julegaver af os og hentede min søster, han holder jul med sin bror og forældre.

Jeg fik en masse gode julegaver, indtil flere Klarborg nisser, elektronisk p skive, mascara, et elektronisk stegetermometer ( som dog skal byttes) og et katteliv som skal sættes på fronthjelmen af min bil, skal nok lægge et billede ind når det sker, men det bliver nok først til foråret.
    Vi kom først hjem og i seng klokken 3.30 så ja vi sov længe i dag og har absolut intet lavet, fjernsynet har været tændt siden Vi stod op smiley total afslapning

• #2   26. dec 2017 Vi var kun min mor og jeg, datteren var hos sin far og min mors mand døde i november sidste år. Så det var stille og roligt. Vi så en film mens rodfrugterne var i ovnen og resten efter vi havde spist. Igen blev maden top lækker, vi spiste andebryst, rodfrugter, rødkål og rødvinssovs. Risalamande til dessert. Mums. Jeg fik 500 kr af min mor, så skønt! (havde kun 15 kr til resten af måneden)
    D 25 hentede min mor og jeg min datter og så spiste vi frokost sammen og pakkede julegaver ud og jeg fik en lang i weekend i Randers med mor og datter smiley af min mor, så lækkert! Og den sødeste hoptimist af min datter. Så glad for mine gaver smiley
    Så var julen slut og vi gik videre til min mors fødselsdag, som vi fejrede med en tur i Tivoli. Det var dejligt. Og nu har min datter fået wildcard til Tivoli, ligesom jeg har så mon ikke vi kommer til at bruge en del tid derinde??

• #3   26. dec 2017 Vi var 4 samlet og kattene måtte passe hus juleaften :). Vi plejer at tage i kirke først, men så skulle jeg lige have et par gæster til den traditionelle frokost bestående af blodpølse og så medbragte vi hver et bidrag til maden. Så det var and og medister med div. Tilbehør og risalamande. Dans om juletræ gode gaver og en masse hygge.
    Men: Det er nu 2 år siden at min mor døde og i julen er der altså et tomt hul.

• #4   26. dec 2017 Her har here julen været i ventetiden tegn og er det stadig, jeg holdt jul med min højgravide datter og hendes store datter som fyldte 7 den 22, der har været mange tegn på, at lillesøster er på vej, men lige nu tror jeg der er stilhed før storm smiley der har nemlig været mere ro på idag end de sidste mange dage, men nu må vi se hvornår Kaya vil komme,,, idag er det min søns fødselsdag, 37år forpokker hvor bliver jeg gammel smiley
    Alt gik godt juleaften og vi hyggede, selvom min datter har svangerskabsdiabetes, og alle var tilfredse med gaverne,, jeg havde ønsket mig nogle små gryder og bluser, så det blev 2 små gryder ( rart når man skal lave mad til en) og 3 bluser og en fin krukke fra Emma.
    I går pakkede jeg alt væk igen, en tradition fordi der så skulle holdes fødselsdag den 26, jeg elsker at pynte op, men jeg elsker også, at få det væk igen smiley

Kommentér på:
Havde I en god juleaften?

Annonce