{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

APRILSNAR....er i hoppet på nogle? {{forumTopicSubject}}

Her i huset startede det med en sms tikked ind fra kærestens bror, om at kæresten skulle være onkel her til november igen. De har lige fået en søn og han er de 7 måneder...såeh det kunne jo sagtens have ladet sig gøre. Min kæreste vidste godt det var en aprilsnar, men jeg var ikke helt sikker på det...for det kunne jo sagtens være. Men...de venter sig ikke...

Tilgengæld hvad hans bror ikke kunne klare, det kunne tv2 vejret...der kommer jo DOBBEL måneformørkelse iaften, hvor venus krydser månen samt solen og en længere videnskabelig forklaring. DET skulle min kæreste have billeder af og se...

Meget senere, tænker jeg lidt efter...hmmm...det kan da ikke lade sig gøre kan det? og ville det så ikke være stået større op, og blevet vist non-stop...når jeg ihvertfald aldrig har hørt om det.

Så nej ingen måneformørkelse eller små bebser i november smiley

Er det lykkedes nogle at tage fusen på jer? eller det måske jer der kørt en aprilsnar-joke ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  APRILSNAR....er i hoppet på nogle?
  • #1   1. apr 2007 nope, er ikke hoppet på nogle, har heller ikke haft tid til det, har rodet med bil hele dagen

• #2   1. apr 2007 Nææh ingen aprilsnar hos mig smiley

Dog så jeg en meget offentlig aprilsnar under sceneshowet i dag.
    En siameserhan blev præsenteret på scenen under best in show, da en af vores stewards kom gående med en Exotic.
    (til de der ikke kender forskellen på disse racer, kan jeg fortælle at den ene race er lang og slank og med store ører og den anden er kort og kompakt, rund og med små ører)
    Formanden for JYRAK kiggede febrilsk i sine papirer, og kunne ikke lige se hvor pokker den anden kat skulle komme fra - indtil vi alle skreg af grin ;-))))

He he så ku han lær'ed LOOOOL

• #3   1. apr 2007 ja og hvem mon var ide-tageren til det hva hva hva, ja jeg spør bare*GG*

• #4   1. apr 2007 Blev narret imorges da jeg sad i stolen i stuen og min mor spurgte mig om jeg havde spist noget som kunne tiltrække dyr (bor på anden sal så hun mente "kryb")
    Jeg sagde nej og spurgte hvorfor? så sagde hun at det var p.g.a. at der var et eller andet sort og hvidt på mit værelse... jeg skyndte mig at kigge... så viste det sig at det sort og hvide var min kat Felix! Hehe Aprilsnar til miig

• #5   1. apr 2007 Nej , heller ingen her. ingen har haft overskud til det, da jeg var vidne til groft hærværk og overfald op min egen fætter. men vi kørte rundt i byen og fandt heldigvis forbryderne , go meget uheldigvis viste det sig at være en ballademager som ejg troede jeg var 'venner' med, har gået i klasse med ham indtil han blev fjernet fra sin mor.
    Alle bilerne i gaden har fået grimme ridser og de smadrede vores rude i døre :(( så var på politistationen til kl 4, først hjemme kl halv 5 .. oppe igen kl 10 . så alle i huset er møgtrætte ..

• #6   1. apr 2007 Nej, Kæresten, kammeraten og jeg har totalt ignoreret at det har været dagen for den slags...

• #7   1. apr 2007 Johnny - det var ikke mig hvis det er det du tror *GGG* Det kunne jeg slet ikke finde på - dertil er jeg AAAALT for sød *FNIIIIIIIIIS*

Hvor blev du forresten af?? Jeg ventede sådan på at se dig *GG*

• #8   2. apr 2007 ja kæresten og jeg bildte min svigermor ind at hun skulle vare farmor og hun hoppede i med begge ben hehe

• #9   3. apr 2007 Ja..... Jeg fik mindre chok, da jeg læste at ÅLEN er ved at uddø. Gggggg. Stegte ål. Lækre varme Reasø ål.....
    Den kunne jeg ikke klare...... Min jordbundne datter, "Ærligt Mor..... 1 april, var det den dag, du læste det"? I eftermiddags fattede jeg ved hendes hjælp, jeg var blevet godt og grundigt fuppet..... Tak TV2.....Gggg
    Meeeen med hensyn til priserne......... Man skulle f...... tro den er ved at uddø.........

Kommentér på:
APRILSNAR....er i hoppet på nogle?

Annonce