DUM køretur ;-( {{forumTopicSubject}}
Er lige kommet hjem efter en rigtig DUM køre tur...
VI kom op fra den vej mine forældre bor på og oppe på den store ligger der noget på vejen som vi forsigtigt kører imod.. så er det en død mis der ligge rmed åbne øjne og det hele.. ind til siden hvor kæresten må bære den ind mens jeg sidder med tårer i øjnene..
Der kommer en dame mod os og andreas (min kæreste) spørger om hun har ramt den.. nej har hun ikk men så ham der gjorde det.. Han havde ramt den og kørte så tilbage for at se om den var død, men den lå og sprællede så han tog så turen over den og forsvandt så fra stedet..
det er oki at han gør så den ikk har smerter.. .
men syntes f.... ikk det er oki han kører fra stedet..
heldigvis tog damen så nummerplade nummeret og ville gå hjem og ringe til politiet..
Og tilbage til mine forældre for vidste muligvis hvem der ejede katten.. men nej det var ikk hans selvom han vidste hvad det var for en kat.. så man kan ikk engang kontakte ejerne :-s
Sorry måtte bare af med det
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Jeg tror bestemt ikke, at ham der kom til at påkøre katten, har det godt med det. Hvorfor skal han meldes til politiet??
Jeg har været med i en bil, hvor chaufføren kom til at påkøre en kat. Det var helt umuligt at undgå. Jeg håber aldrig, at jeg kommer i den situation, at jeg kommer til at påkøre en kat (eller et andet dyr) så jeg er nødsaget til at skulle tilbage for at tjekke dets tilstand.
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Men hvor den lå og sprællede, kunne han vel bare have taget den med til nærmeste dyrlæge? Så <b>de erfarne</b> kunne have bedømt hvad der skulle ske med den, i stedet for <b>hans</b> "hjemmelavede" aflivning.
Uh, undskyld mig, men bliver så vred over sådanne mennesker!
Jeg er ikke sur over at han kom til at køre den ned, for sådanne ting <b>sker</b>, men at han selv afliver den på sådan en måde, i stedet for at sørge for at den kom under behandling!
Potedask herfra.
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 12
OG at han ikk har båret den ind til siden efter han har kørt den over.. det er da for meget bare at lade den ligge midt på en vej så andre biler også kan køre over den...
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Synes det er sørgeligt at se, får dårlig smag i munden af det. Bare fordi det er blevet godt vejr, betyder det jo ikke at folk bare kan lukke deres katte ud og lade dem passe sig selv!
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
jun 2006
men arme lille mis..
dec 2006
Lizette - jeg må indrømme, at jeg så det billede for mig, at katten var så slemt medtaget, at den skulle have fred hurtigst muligt. Derfor svarede jeg, som jeg gjorde.
jun 2006
men der er bare mange der ikke kontakter en dyrlæge.. de vælger bare en nem løsning.. Sådan føler jeg det hvertfald.. selvfølgelig er det folk der virkelig tænker og bekymrer sig for dyr, det er klart.. og det er jo aldrig sjovt at køre et dyr ned ...
dec 2006
Hvis man finder et tilskadekommet eller dødt dyr, mener jeg man kan kontakte Falck og så kommer det. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvordan det fungerer. Måske andre her er det. Jeg har deres nummer liggende i min pung og det er: 70102030.
jun 2006
DUM køretur ;-(