{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

DUM køretur ;-( {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem efter en rigtig DUM køre tur...
VI kom op fra den vej mine forældre bor på og oppe på den store ligger der noget på vejen som vi forsigtigt kører imod.. så er det en død mis der ligge rmed åbne øjne og det hele.. ind til siden hvor kæresten må bære den ind mens jeg sidder med tårer i øjnene..
Der kommer en dame mod os og andreas (min kæreste) spørger om hun har ramt den.. nej har hun ikk men så ham der gjorde det.. Han havde ramt den og kørte så tilbage for at se om den var død, men den lå og sprællede så han tog så turen over den og forsvandt så fra stedet..
det er oki at han gør så den ikk har smerter.. .
men syntes f.... ikk det er oki han kører fra stedet..
heldigvis tog damen så nummerplade nummeret og ville gå hjem og ringe til politiet..
Og tilbage til mine forældre for vidste muligvis hvem der ejede katten.. men nej det var ikk hans selvom han vidste hvad det var for en kat.. så man kan ikk engang kontakte ejerne :-s

Sorry måtte bare af med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DUM køretur ;-(
  • #1   12. apr 2007 Godt ham der kørte den ned sørgede for, at den var død inden han kørte videre. Og godt at din kæreste bar den ind til siden. Hvis en kat ikke er øremærket, kan det nærmest være umuligt at finde ejeren til den. Der løber jo rigtig mange katte rundt ved vejene.

Jeg tror bestemt ikke, at ham der kom til at påkøre katten, har det godt med det. Hvorfor skal han meldes til politiet??

Jeg har været med i en bil, hvor chaufføren kom til at påkøre en kat. Det var helt umuligt at undgå. Jeg håber aldrig, at jeg kommer i den situation, at jeg kommer til at påkøre en kat (eller et andet dyr) så jeg er nødsaget til at skulle tilbage for at tjekke dets tilstand.

• #2   12. apr 2007 Puha, hvor frygteligt!

Men hvor den lå og sprællede, kunne han vel bare have taget den med til nærmeste dyrlæge? Så <b>de erfarne</b> kunne have bedømt hvad der skulle ske med den, i stedet for <b>hans</b> "hjemmelavede" aflivning.

Uh, undskyld mig, men bliver så vred over sådanne mennesker!

Jeg er ikke sur over at han kom til at køre den ned, for sådanne ting <b>sker</b>, men at han selv afliver den på sådan en måde, i stedet for at sørge for at den kom under behandling!

Potedask herfra.

• #3   12. apr 2007 May-britt: jeg er sur over at han kørte den over igen i stedet for at få folk der har forstand på det til at vurdere om den kunne reddes eller ej i stedet for at køre den over igen..
    OG at han ikk har båret den ind til siden efter han har kørt den over.. det er da for meget bare at lade den ligge midt på en vej så andre biler også kan køre over den...

• #5   12. apr 2007 Jeg kørte en strækning på ca. 25 km sidste weekend (skulle på arbejde). På den strækning så jeg ikke mindre end 3 smadrede katte der lå i vejkanterne rundt omkring.

Synes det er sørgeligt at se, får dårlig smag i munden af det. Bare fordi det er blevet godt vejr, betyder det jo ikke at folk bare kan lukke deres katte ud og lade dem passe sig selv! smiley

• #7   12. apr 2007 Bare endnu en god grund til ikke at lade katten løbe frit, men at bygge et voliere, gå med den i sele, eller ganske enkelt lade den blive indendøre!

• #9   12. apr 2007 ja det er så sørgeligt.. man får altid en dårlig tanke når man ser en lille mis gå i vejkanten.. gjorde det faktisk så sent som igår på vej hjem fra skole hvor jeg bare tænkte at i morgen ligger den i vejkanten.. men nej det var så en anden der blev offer.. og så på en vej hvo rman kun må køre 40.. :-S trist.. er stadig berørt af det..også fordi man har prøvet det med sin egen kat og fordi man ved det kunne være min nuværende kat..

men arme lille mis..

• #10   12. apr 2007 Ja, det er virkelig synd for kattene - og de der kommer til at påkøre dem.

Lizette - jeg må indrømme, at jeg så det billede for mig, at katten var så slemt medtaget, at den skulle have fred hurtigst muligt. Derfor svarede jeg, som jeg gjorde.

• #11   12. apr 2007 may-britt: ja det er rigtigt.. kan heller ikk svare på hvordan dens tilstand har været jo... så kan godt følge dig i dit svar.. så det var heller ikk sådan ment..
    men der er bare mange der ikke kontakter en dyrlæge.. de vælger bare en nem løsning.. Sådan føler jeg det hvertfald.. selvfølgelig er det folk der virkelig tænker og bekymrer sig for dyr, det er klart.. og det er jo aldrig sjovt at køre et dyr ned ...

• #12   12. apr 2007 For mig ville det være en frygtelig og meget svær løsning, at skulle slå en påkørt kat ihjel. Det ville virkelig værre for at hjælpe dyret, hvis jeg gjorde det. Generelt tænker jeg det bedste om folk, men ved også at alle ikke tænker som mig.

Hvis man finder et tilskadekommet eller dødt dyr, mener jeg man kan kontakte Falck og så kommer det. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvordan det fungerer. Måske andre her er det. Jeg har deres nummer liggende i min pung og det er: 70102030.

• #13   12. apr 2007 May-briit... Jamen kan sagtens følge dig og har det lige sådan.. :-d godt at have nummeret ved hånden.. er godt tænkt :-d

Kommentér på:
DUM køretur ;-(

Annonce