{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Bumse problem - HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Ja, som min overskrift lyder, så skulle man tro jeg er kommet tibage i puberteten. Jeg er simpelthen slået ud i hele fjæset (bumser), og synes bare det bliver værre og værre, og selvfølgelig skal jeg i byen i aften (skal godt nok ikke score, men derfor ville jeg nu gerne se bare lidt godt ud). smiley

Ville høre om nogen herinde har gode råd mod min urenlige hud (har aldrig haft problemer med det før).

Håber at få nogle gode råd...

Knus "den bumsede" Sanne A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bumse problem - HJÆLP
  • #1   14. apr 2007 Ta en tur til en kosmetolog, de kan nok hjælpe dig...

• #2   14. apr 2007 hej vil du have et rød fra en farmor så hør , min den ene søn har det samme, du skal tage sæbe i hovedt og lad det sidde en halv time , så vask sæben ud er der et par store nogen tager du dem med brænduilde ingen crem , min søn er blevet så fin i huden igen kun ved at gøre det . så skal du nok holde dig fra spejepøle og rullepølse det kan man godt slå ud af håber jeg har kunne hjælpe lidt stort knus

• #3   14. apr 2007 Prinsessejulie:
    Tak for rådet, hvis der er en billigere metode ville det være rart... Har været en kanon dyr periode med fysioterapi.

Susan S:
    Tak for rådet, det var måske en mulighed at prøve det smiley Jeg plejer ALDRIG at spise rullepølse eller spegepølse, da jeg er overvægtig og vil gerne tabe mig, så prøver at holde mig fra alt det fede (en hård kamp) smiley

• #4   14. apr 2007 hej..

jeg fik en A vitamin kur.
    men der skal man til speciel læge. og der skal tages blodprøver hver 4 uge da det er en skrap kur.. men det virker.. jeg er sluppet af med mine bumser ( akne) efter 26år..

knus

• #5   14. apr 2007 Hej... Et lille råd herfra.. dette er måske et dyrt råd til at starte med, men i længde er det faktisk ikke dyrere end at vaske dit ansigt med sæbe hver dag og tage lidt skin tonic på... det er det mærke der hedder clinique men hvis du køber et sæt med skintonic og sæbe og creme sparer du penge der. Sæben du køber holder et helt år skintonicen i ½ år og creme det samme. Du får virkelig noget for penge og din hudbliver som en lille barne numse.. kan kun anbefale det produkt.
    Men inden du køber tager de også en hud test for at se hvilket produkt der passer bedst til dig. Det vil koste dig i første omgang max 800 kr( skin, sæbe og creme,det er hvis de køber nogle af de større produkter).. ved godt det er dyrt men du får noget for pengene..
    Min egen sæbe har jeg haft et 1 år og der er stadig meget tilbage ..

Håber det kan hjælpe dig..

• #6   14. apr 2007 Tak for de gode råd...

Kenneth og Christina:
    Hvor kan jeg købe dette produkt? Synes det godt kunne lyde som en mulighed, hvis produktet holder i ca et år. smiley

• #7   14. apr 2007 Sanne: Det kan købes i Matas forretninger.... Du kan købe en serie magen til - bare billigere, ved at købe L'oreal, det bruger jeg fordi jeg synes det andet er lige dyrt nok - på mig virker det lige effektivt, Clinique indeholder bare ikke alle de parfumer og konseveringsmidler.... L'Oreal kan købes i matas og jeg har også set det i føtex... det koster 50-80kr pr del, og nok også ca et år...

• #8   14. apr 2007 Nu ved jeg ikke helt hvor stort problemet er men jeg har selv haft meget uren hud og prøvet mange produkter og kun clinique har hjulpet mig med det.. nogen gange holder jeg pause med det og når det opstår igen bruger jeg det og et par dage efter er de fleste bumser væk..:)

Har selv købt mit i Illum og der kan man blive medlem af en lille klub derinde hvor hun så skriver dine produkter på et lille postkort og når du så kommer derind igen (inden for et ½ år) og har købt for så og så mange penge får du en fin gave til en rimelig pris..:) og så er de rigtig gode til at hjælpe dig...:)

Nå men håber du finder det som kan hjælpe dig på den bedste måde..:)

Christina

• #9   14. apr 2007 Sanne: det jeg mener med at jeg ikke lige helt ved hvor stort problemet er, er jo fordi det er forskelligt fra person til person hvordan deres hud har været i puberteten smiley

• #10   14. apr 2007 du kan smøre tandpasta på bumsen,også lade det sidde nogen timer.. gerne sove med det.. så næste dag kan du vaske det væk og bumsen er forsvundet (:
    det virker hos mig (:

• #11   14. apr 2007 dét er ihvertfald en billig måde (:

• #12   14. apr 2007 Kenneth og christina: den opspaingsting du snakker om du har ved sallibg med dine clinique produkter, kan også oprettes i matas - har min mor nemlig smiley

• #13   14. apr 2007 hej sanne ved det er en hård kamp jeg er selv for tyk , men har lige tabt mig 2 kg igen på en lille uge jeg har holdt en for god påske

• #14   14. apr 2007 Nu ved jeg ikke, HVOR overvægtig du er, men ved overvægt er der altså en risiko for, at det er hormonbetinget acne og så kan du sådan set købe dig fattig i cremer og lignende, det vil aldrig gå helt væk. Hvis det er hormonbetinget, skal du have specielle p-piller, der regulerer dine hormoner. Hvis bumserne primært sidder i det, der hos mænd ville være "skæglinien" - altså fra kæben og op til midt på kinden - er der stor sandsynlighed for, at det er hormonbetinget.

En anden mulighed - som dog ikke har noget med hormoner at gøre - er tetracyklin. Det har også god effekt.

• #15   14. apr 2007 Arh du må ikke bruge sæbe, det udtørrer huden...
    Jeg er kosmetolog studerende, men kan ikke sidde og råde dig når jeg ikke har set dig...
    Men drik masser af vand, så du kan få renset ud...

• #16   14. apr 2007 det lyder meget meget undeligt.. men tag og smør lidt tandpasta på og lig dig til at sove.. tandpasta udtøre og det fjerner bumser.. og selvfølgelig drik massere af vand og spis sundt i noget tid. tro mig det hjælper

• #17   14. apr 2007 ja det med tandpastaen er super ;D

• #18   15. apr 2007 hej..

jeg har prøvet alt, og efter 26 år gik jeg til en hudlæge..

hvis man kommer på en a vitamin kur, kommer bumserne ALDRIG igen.

alt det med tandpasta og dyre creme osv er spild af penge for bumserne kommer bare igen..

det er en super råd fra en der har været alt det der igennem.

• #19   15. apr 2007 Puha sikke mange gode råd jeg fik smiley

Jeg tror jeg prøver at henvende mig i matas og snakke med dem om de produkter I har snakket om smiley

Mht min overvægt er det ikke alvorligt, altså det er ikke slemt, men en del kilo skal nu af smiley

Mine bumser er sådan over det hele, mest ved næsen...

Endnu en gang tusind tak for de gode råd, og til Susan S vil jeg bare sige kanon flot at du har tabt dig et par kilo smiley Go girl

• #20   16. apr 2007 Der skal sådan set ikke voldsom overvægt til for at lide af PCO - en sygdom hver 7. danske kvinde lider af - men den ses bare ikke hos normalvægtige/undervægtige kvinder. Et af de synlige symptomer på PCO er acne og et af de mere usynlige er problemer med at blive gravid, så det er bestemt ikke nogen sjov sygdom at have. Hvis dine bumser mest sidder ved næsen og ikke så meget i skæglinien, kan det dog sagtens være, du ikke har det problem. Held og lykke med at få dem væk smiley

Kommentér på:
Bumse problem - HJÆLP

Annonce