{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZooPlus - hvor i Tyskland?
  • #1   17. apr 2007 Ja, det er det vist Tina, jeg har søgt på det og kan ikke finde nogle adresser. Jeg tænker på evt. at købt kattegrus, loppemiddel mm.

• #2   17. apr 2007 Vi vil i hvertfald forsøge at finde en dyrehandler - og håbe at de forstår dansk, for ingen af os kan ret meget tysk smiley

• #3   17. apr 2007 nu er det jo for sent, men der ligger intet dyrecenter ved selve fördepark, men ca 1½ km derfra på samme vej ind mod byen ligger der et stort dyrecenter som hedder das futterhaus. desværre er de ikke specielt billige der. men man ka da nok hitte et enkelt el 2 gode tilbud.
    der er så også lige blevet bygget et nyt dyrecenter i handewitt som ligger ca 2km vest fra scandinavian park, det er så så også das futterhaus, men da det er udenfor byzonen er de noget billigere

• #4   17. apr 2007 Vi var faktisk i det dyrecenter Johnny nævner. Kunne ikke finde extreme classic kattegrus, men noget andet extreme som jeg beder til er lige så godt, for det kostede ca. 75 kr. for 14 kg. Vi købte 2 sække og så bliver det spændende at prøve det af. Vi købte også noget loppemiddel, som er et eller andet natur-noget. Der var i øvrigt både Aldi, Lidl og andre butikker i det samme område, så vi købte (selvfølgelig) også en del rødvin - som vi mener er godt for det ene og det andet smiley

• #5   19. apr 2007 Hejsa. Ved godt det er for sent nu, men ham som står for Das Futterhaus har sin egen lille geschäft også i Flensborg, kaldet Zoo-Ove. det er hans egen private dyrehandel og har nogle få ting billigere end Futterhaus

Kommentér på:
ZooPlus - hvor i Tyskland?

Annonce