{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Frustrationstråd {{forumTopicSubject}}

Vil lige lufte min frustration: I dag skulle 100 navne offentliggøres til Roskilde Festivalen. Hvor mange af de 100 er noget jeg gerne vil se?
12 i alt (med de "gamle" navne) hvilket ikk er ret meget - og nej, jeg synes ikke engang jeg er ret kræsen :´(

Derudover har jeg en artikel jeg skal skrive færdig, en kemirapport, regninger der skal betales, en opvask der skriger på at blive vasket, et hoved der trænger til at sove, et regnvejr der banker på min rude og en plade chokolade der venter på at blive spist..

(Det sidste lyder måske ikke frustrerende i sig selv, men jeg tør bestemt ikke stille mig op på vægten bagefter.. Se dét er frustrerende!)

Andre der vil lufte deres frustration? KG er et bedre sted at gøre det, end at brokke sig til væggen, opvasken eller rudekuverterne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frustrationstråd
  • #1   19. apr 2007 Kan godt forstå du er frustreret ;-))

he he det gode ved væggen, opvasken og rudekuverterne er dog at de aldrig svarer igen LOOL

Det mest frustrerende er vel sagtens den plade chokolade........ Puuuuuuuuhh godt det ikke er mig ;-))))

GGGGGGGGG

• #3   19. apr 2007 Uha frustrationer mig her og der og alle vegne snart...

Jeg har selvfølgelig fået reddet mig spæninger i hele ryggen og hovedet så skal til fys, og det er mega dyrt. Og jeg er på SU, så det er sgu godt gjort.

Ud over det skal jeg lave et eksamens projekt sammen med 5 andre piger, og det DRILLEr af h til, og det gør det bare ikke bedre med den hovedpine og den ømme ryg.

Så nu kom jeg af med mine frustrationer for i dag smiley

Kommentér på:
Frustrationstråd

Annonce