{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

skide indbrudstyve {{forumTopicSubject}}

nå, så er der så lige en mindre bande der er begyndt at lave indbrud her i kvarteret, igår aftes skulle det ha været gået ud over vores genboer, jeg sad her på kontoret og kunne glo direkte over til genboen, hørte godt en del larm og spetakel og en crosser der kørte rundt, men pga der var bælgravende mørkt ku jeg ikke se hvad der foregik derover og min genbos naboer holdte fest, så det tænkte jeg ikke mere over, indtil jeg blev så træt af at hører på crosseren at jeg gik ud for at bede dem om at slukke for den, men da de så mig tog de flugten, har så lige talt med min genbo og de har så forsøgt at brække hans galv-vindue op dog uden succes, nu har vi netop lavet et naboværn med tlf-kæde osv, og de fleste af mine naboer er enten nogle store gutter eller meget let til bens, så nu ka de bare komme an, vi har styr på alle deres flugtveje og har garderet os.
de har så haft held med indbrud andre steder her i vores lille kvarter i løbet af de sidste 14 dage.
vi har dog alarm i vores hjem og vi har jo også en vagtmis(daffy) plus jeg sover ikke ret fast om natten, så lad dem bare komme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skide indbrudstyve
  • #1   21. apr 2007 Det er sku for irriterende folk ikke kan holde nalderne for sig selv, det var da godt du fik skræmt dem væk.

  • #2   21. apr 2007 Ja, hvor var det godt. Havde kørslen på crosseren noget med indbruddet at gøre?

  • #3   21. apr 2007 ja, indbrudstyverne bruger crosseren som flugtkøretøj, ved et af de andre indbrud er de blevet observeret, de sidder 2 personer på crosseren , ham bagpå brækker vinduet op og så kører de væk og så er planen jo nok at de vender tilbage senere for at gå ind og hærge folks hjem.

  • #5   21. apr 2007 det er virkelig utrolig at der bare er nogle folk der ikke kan kende forskæld på dit og mit... altså jeg fatter dem ikke... dejligt at have sådan et nabovern, det ville jeg også gerne have her, men der snakker vi ikke rigtig sammen og der sker ikke det helt store...

  • #6   21. apr 2007 nå, vi snakker nu heller ikke meget sammen her, men derfor ka man jo godt holde øje med hvad der sker i kvartere og selv være med til at alle føler sig sikre og er glade for at bo her

  • #7   21. apr 2007 har haft indbrud engang mens jeg boede inde midt i århus i et af de ældste byhuse i århus, de stjal 2 badehåndklæder, 1 kaffemaskine 1 thermokande, plus en gammel udslidt video som kun duede hvis man satte et stk pap i klemmen inde ved båndet. alle mine cdere og min ur-samling havde de ikke rørt, total sygt indbrud

  • #8   21. apr 2007 Neeeej de manglede bare et håndklæde at sidde på, mens de nød en god kop kaffe over en suveræn videofilm

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL


Kommentér på:
skide indbrudstyve

Annonce