{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.882 visninger | Oprettet:

Mega ondt i maven ;( {{forumTopicSubject}}

Vil bare gerne lige have lov til at beklage mig... Jeg har monster ondt i maven og havde det igår også (var væk imorges men er kommer igen i løbet af dagen), som om der er noget der sidder og stikker eller kører på hver gang jeg enten rejser eller bukker mig eller noget.... værre en sidestik og så sidder det lige omkring navlen... avav... rigtig øv weekend...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mega ondt i maven ;(
  • #1   21. apr 2007 Ikke for at male Fanden på væggen, men er du blevet undersøgt af en læge?

    Eller ved du hvad det er i forvejen?

    Rigtig god bedring! *Smiler medfølende.*


    Potetrøst herfra.


  • #2   21. apr 2007 Nej har ik været ved lægen... håbede lidt det gik i sig selv... men har måske overvejet om det er fordi jeg måske er lidt stresset for tiden... har en tid ved lægen tirsdag i forvejen... men bliver det ik bedre må jeg jo have fat i vagtlægen...

  • #3   21. apr 2007 Lena: Jeg ville nok lige ringe til lægevagten og hører hvad det kan være.
    God bedring


  • #4   21. apr 2007 tja... men har det ik vildt dårligt - det gøre bare ondt... overvejde først blindtarmsbetændelse, men den sidder i højre side og det er i venstre det gør ondt... (jeg er stædig)

  • #5   21. apr 2007 Lena

    Hmm ikke for at være på tværs, men mit blindtarms ar sidder i venstre side ;-)))

    Det Kan være forstoppelse du har. Det giver ofte den fornemmelse som sidestik.
    Vand, vand, vand og lange gåture kan klare det - HVIS det er forstoppelse.



  • #6   21. apr 2007 Forstoppelse, blindtarmsbetændelse osv.

    Smerte er kroppens måde at fortælle på at noget er galt, og hvis du ikke ved hvad det er, bør du søge læge!


    Poteknus.


  • #7   21. apr 2007 Ang. Blindtarmebetændelse... saxet fra netdoktor.

    Hvordan føles blindtarmsbetændelse?

    Symptomerne kan være meget drilske og ukarakteristiske, men som regel følger udviklingen det klassiske mønster:



    Det begynder som regel med mavesmerter omkring navlen eller opadtil.


    Efter få timer vandrer smerterne ned i højre nedre del af maven, og de forværres navnlig ved bevægelse.


    Man har nedsat appetit og ofte kvalme, eventuelt enkelte opkastninger.


    Temperaturen er typisk omkring 38 grader, men hver tredje person har ingen feber.
    .......................................................................................
    Lyder ikke som det du har :o)




  • #8   21. apr 2007 Anette: tvivler på forstoppelse for det fungerer fint den vej - som det plejer...

    poly-cats: Har ik nedsat apetit eller kvalme, spiser som jeg plejer og har ik feber - har det helt normalt der også smiley


  • #9   21. apr 2007 Lena
    Selvom det fungerer som det plejer, kan du sagtens have en knold der sidder længere oppe ;-))
    Jeg har prøvet det et par gange, og jeg kender det i både hjemmeplejen og på sygehuset (da jeg arbejdede der;-)) )



  • #10   21. apr 2007 Hej Lena; synes du skal kontakte vagtlægen hvis du stadig har mange smerter.Symptomerne på blindtarmsbetændelse er meget diffuse og ikke til at spøge med.Ikke for at gøre dig bange,så vil jeg lige nævne at jeg for kort tid siden,havde en kollega som blev op akut med en sprængt blindtarm,med de ikke " klassiske" symptomer..

    Rigtig god bedring til dig.
    Knus


  • #11   21. apr 2007 har lige snakket med en vagtlæge og fik at vide jeg kunne tage 2 panodil og sove på det....

  • #12   21. apr 2007 jeg ville nu ikke tage det så roligt, ud fra de symptomer du beskriver lyder det akurat som blindtarmsbetændelse, de er nemlig ca som da jeg havde det og fik den fjernet. natlægen der kom hos mig dengang sagde også at det bare var forstoppelse, jes sir og min bare, det var derfor jeg om mandagen blev indlagt babu babu ret akut.
    sådan en blindtarmsbetændelse er squ ikke til at spøge med, det ka gå grueligt galt hvis det ikke bliver ordnet i tide


  • #13   21. apr 2007 Hej Lena ; synes ikke du skal stille dig tilfreds med det svar...jeg synes du skal undersøges
    Knus


  • #14   21. apr 2007 ja det kan gå ret galt.... Men vagtlægen kunne ik sige hva det var ud fra de svar hun fik ud af mig... jeg har ingen feber, spiser normalt, mine toiletbesøg er normale, ingen feber, min mens kommer som den skal (tager p-piller), så fik af vide jeg skulle tage to panodil og sove på det... gjorde jeg også igår og har taget to panodil idag som ik har hjulpet.... hmm

  • #15   21. apr 2007 Gitte: kan jo bare "håbe på" det ik er ovre imorgen så jeg må ringe til dem igen....

  • #16   21. apr 2007 Lena ; jeg håber du får det bedre i løbet af natten...men lov mig,at du ringer i morgen hvis at du ikke har fået det bedre..
    Sender lige en rigtig godbedringskram til dig ;o)


  • #17   21. apr 2007 Gitte: jeg ringer helt sikkert hvis det fortsætter imorgen...

    takker for al jeres dejlige omtanke smiley derfor er det altid dejligt at oprette tråde her når man har brug for lidt ynk eller hjælp smiley


  • #18   21. apr 2007 Du får lige lidt mere medynk fra mig af... trist med så ondt i maven på en dejlig lørdag aften - håber, at det går over snart.
    Krammer:-)


  • #20   22. apr 2007 Skal nok holde jer opdateret... Lige nu er der ik noget - men var der heller ik igår før hen på dagen

  • #21   22. apr 2007 Søg læge alligevel..... - Bare fordi der ikke er noget nu, behøver det ikke at betyde at det hele er som det skal være.

    Fortæl lægen hvordan du har haft det. *Smiler*


    Poteklem.


  • #22   22. apr 2007 Som jeg læser det kan det sagtens være tyktarm katar (har det selv) og det gør forbandet ondt... Hvis du fortsætter med at have det nytter det ikke noget at tage til lægevagten, tag hellere til din egen læge i morgen (mandag), da de derfra bedre kan medicinere dig hvis du har behov for det.

    God bedring.


Kommentér på:
Mega ondt i maven ;(

Annonce