833 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 49 Svar

Hvorfor slette en tråd? Hvorfor slette en tråd?

bare fordi man får modstand?? troede meningen med at oprette tråde var at dele meninger og råd? men så snart nogle er uenige med andre så sletter de tråden.. '

er det bare mig eller har jeg misforstået meningen med det her forum??
troede det var til at udveksle meninger osv..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor slette en tråd?
  • #1   7. maj 2007 Nok fordi at hende der startede den ik fik de svar som hun regnede med *GH*

• #2   7. maj 2007 Lena C.. hehe ja.. men det er dælme typisk... så snart der er lidt modstand så bliver trådene slettet

• #3   7. maj 2007 Jepper det er nemt at leve på KG ;o)))

• #4   7. maj 2007 Ja Winnie...du har aldrig fattet 1 meter af noget ...ej heller jeg !!

Det er så nemt bare at slette en tråd,når man får lidt positiv kritik eller modstand( som man nu opfatter det ) og specielt hvis man altid er så bedrevidende ...

Jeg vil gerne give mine råd og oplevelsere vider til andre i håb om,at det kan bruges/ og ikke komme i samme bbbbbåd som jeg,vi er her vel for at hjælpe og give gode råd til hinanden ...og bestemt at lære ..det er jeg ..

Knus

• #5   7. maj 2007 Og mit b sitter stadig fast og driller *GH*

• #6   7. maj 2007 Gitte>>> Ku da godt tænke mig at komme i samme båd som dig smiley det ku da være såååå håggeligt *GH*

• #7   7. maj 2007 Jeanette... ynkeligt. men nogle mennesker kan åbenbart ik tåle modstand..

Lena C.. hehe ja ville da være rart hvis man osse bare kunne slette ting irl hvis der var lidt modstand

• #8   7. maj 2007 Det kommer jo også lidt an på hvordan den "positive kritik" er lagt ud..
    Men ja.. Griner.. Det er nemt at leve på KG.. smiley

• #9   7. maj 2007 *Tæver Gitte´s B tast *

• #10   7. maj 2007 Jeg har haft kat i 4 år men kan da se jeg ved mere end en som har haft kat hele sit liv *LOOOOOOOOOOL*

• #11   7. maj 2007 Hmmmmmmm..sletter måske mit indlæg fordi mit bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb sitter fast..du er velkommen Lena*GH*..

Opretter man indlæg her,så må man fgm også forvente,at der er nogle som er ærlige og giver deres mening til kende.Kan *man* ikke klare det,så¨la dog vær med at oprette det ene indlæg efter det andet og tro at man falder i svime over noget som har været oppe min 500 gange tidligere ...og så kalder man sig for * har haft katte i hele mit liv* og spørger om hvordan/hvornår man skal give ormekur ?????

• #12   7. maj 2007 Gitte... skal katte ha ormekur? *Chok* *Rofl*

• #13   7. maj 2007 Winnie...jeg ved det faktisk ikke men mon ikke vi kan læse os til det her på kg??? Skal de have mad hver dag ?? Kan de ikke bare fange nogle mus og leve af det ?? *ROFL*

• #14   7. maj 2007 Jeanette - Ja du har helt ret.. Opretter man en tråd må man da også være forberedt på at der kommer sande svar.. Det er jo det vi er her for..

• #15   7. maj 2007 Gitte... troede jeg da osse... hmm ellers kan de vel få noget mælk og insekter.. bella kan godt lide edderkopper

• #16   8. maj 2007 Mine kan godt li de der fluer de nedlægger i mine vinduer,efter at alle mine orkideer og andre planter er blevet smidt diskret på gulvet..tror du ikke at de snildt kan nøjes med det???

He he...jo efter de er blevet stopfodret med diverse lækkerier ...de tøsebørn,de kan da ikke leve af mus!!

• #17   8. maj 2007 Hvordan går det egentlig med Bella??

• #18   8. maj 2007 Aiiii for fanden - alt det jeg går glip af, bare fordi jeg skal lave mine lektier...

ØV ØV ØV ØV ØV

Nåå jamen jeg vil pakke alt sammen og smutte ud under bruseren, så jeg ikke lige stinker af okse i morgen på skolen..

I må have en vidunderlig hyggelig aften tøzer ;-))

• #19   8. maj 2007 Gitte... det går super med Bella.. hun er helt på toppen igen.. hun render og laver en masse ulykker og hendes ar er blevet rigtigt pænt igen..

• #20   8. maj 2007 Mangler stadig nogle gode råd,om hvordan man undgår knuder i pelsen !! Jeg har lige redt 3 store håndfulde pels af Emma ( Bimsen ) i aften..Kiwi har også været igennem kammen og pincetten,der var lige et par tæger ..ADR ADR ADR ,hader det kryb!! Men nu er de to tøser finkæmmet og smukke ..indtil i morgen,så kommer børste/kam igen frem,hvor filan for de al den pels fra *GG*

• #21   8. maj 2007 Annette.. jamen der er skam ik sket så meget andet end at en pige som er katte expert synes folk med langhåret katte ik skulle ha dem hvis de får knuder i pelsen

• #22   8. maj 2007 Det er jeg glad for at høre Winnie..den stakkels lille pige,men nu går det jo bedre så ....

• #23   8. maj 2007 Gitte.. du kan jo skrive en pb og spørge experten *LOL*

• #24   8. maj 2007 Orv mand.

Så skulle jeg da af med Chaia lige med det samme.

Den skide sølvpels er SÅÅÅÅ nem til at dulle......

Hmmm - mon jeg så er egnet til at have kat, nu hvor jeg ikke har nær så meget tid til at ordne pelsen på mine katte??????

• #25   8. maj 2007 Er det her HG?????

• #26   8. maj 2007 *LOOOOOOOOOOOOOOOL* får dælme privat beskeder over bc af katte experten

• #27   8. maj 2007 Folk glemmer os alt for ofte i sådanne nogle forumer at " det skrevende kan let misforstås når man ikk kender personens toneleje, udtryk osv.."

• #28   8. maj 2007 angelce... hvis man ik kan klare folks mening så skal man ik sidde og spille klog

• #29   8. maj 2007 nej self os det.. det er folk da os klar over når de snakket på et åben forum eller hva.. heh

• #30   8. maj 2007 Tja, lige denne tråd synes jeg så godt kunne slettes, for hvis jeg ikke tager meget fejl, er det Natascha og hendes tråd om pelsknuder, der hentydes til og bliver grint ad her. For mig at se nærmer det sig mobning, og det synes jeg bare ikke er i orden.
    I øvrigt synes jeg det er meget lidt konstuktivt, hvis nogen skal latterliggøres, hvis de spørger til fx ormekur. Det vil da være ærgerligt (for kattene), hvis katteejere holder sig tilbage for at spørge, fordi de er bange for at blive leet ud af forummet.

• #31   8. maj 2007 Tinka.. ingen bliver mobbet her.. alle spørgsmål er velkommen men når folk sidder og spiller kloge overfor folk som har haft semilanghåret katte i over 20 år så må de osse forvente at folk reagere.. og vi har ik hængt nogen ud.. at personen så vælger at sidde og svine mig til over bc er så personens eget problem.. så langt vil jeg sku ikke synke..

• #32   8. maj 2007 tinka - Det har nok noget at gøre med at der er ting som er almen viden når man har kat.. Ting som man bør vide lidt om INDEN man anskaffer sig en..
    Folk skal aldrig være bange for at spørge, men de kan evt søge i forummet inden de spørger.. Der udover er det bare sådan på steder som her, hvor mange mennesker skriver, at man må være forberedt på de svar der kommer.. Kan man ikke tage det, må man søge på nettet og holde sig væk fra sådanne fora (/forummer smiley ?)

Det er vel først forkert når der bliver nævnet navne?? Tråden er jo som sagt slettet, så dem der kommer på i morgen har ingen idé om hvem det er.. Medmindre der self bliver nævnt et navn..

• #33   8. maj 2007 Zabrina.. ja og den eneste herinde der nævner personer ved navne er tinka som sidder og forsøger at forsvare noget hun slet ik har deltaget i *Ss*

• #34   8. maj 2007 Winnie - Ja det var også lidt der jeg gerne ville hen.. smiley

• #35   8. maj 2007 Enig Jeanette..

• #36   8. maj 2007 synes det er endnu mere barnagtig at svine folk til over BC istedet for at snakke åbent om tingene hvis personen jo er så sikker på at den har ret..

• #37   8. maj 2007 Ja, nu er det jo så mig, der har nævnt et navn. Det er jo beklageligt. Vil dog ikke slette indlægget, for det er så irriterende med tråde, hvor der kommer svar på noget, der er slettet.
    Men altså: Som jeg forstår det, havde opretteren af tråden gjort sig nogle tanker efter at have snakket med en kattefrisør, og lavede derfor et indlæg. Jeg synes da, at det indlæg var udmærket som et oplæg til debat. Jeg nåede ikke dertil, hvor hun udgav sig for hverken ekspert eller spillede klog i den tråd.

• #38   8. maj 2007 Tinka.. når du ikke kender hele historien hvorfor flyver du så på os?

• #39   8. maj 2007 Nej Jeanette, jeg griner heller ikke. Men jeg reagerede bare på "LOL" osv. fordi jeg opfatter det, som grinen af en bruger bag hendes ryg.
    Og nu er den famøse tråd desværre forsvundet. Men udfra, det jeg nåede at læse, opfattede jeg ikke så meget spillen klog at det berettiger til LOL og div. hentydninger.
    Og nej, Winnie, det er da ikke i orden at svine nogen til over BC.

• #40   8. maj 2007 Vi har skam ik udlukket noget herinde fra.. at folk så vælger at diskutere videre over bc istedetfor her hvor folk kan sige deres mening er ik vores skyld

• #41   8. maj 2007 Flyver på jer? Hele historien? Jeg skriver bare hvordan jeg opfatter tingene.

• #42   8. maj 2007 Natascha... så længe man ik nævner navne hænger vi ikke nogle ud..

• #43   8. maj 2007 Natascha.. flere brugere herinde som har haft kat i over 20 år fortalte dig flere gange at der sagtens kan komme knuder alligevel.. og normalt behøves en semilanghåret kat ik redes hver eneste dag.. men nogle katte filtrer mere end andre.. og når en ejer går til en dyrefrisør tyder det da en del på at de ik er ligeglade med dyret..

• #44   8. maj 2007 Natascha.. jamen du er da velkomme til at få lukket tråden..

• #45   8. maj 2007 Natascha.. hvis den kattefrisør havde været professionel havde hun aldrig brugt en saks til at klippe helt inde ved huden på en kat med store knuder.. de har specielle maskiner der tager helt inde ved huden..

• #46   8. maj 2007 hvor skulle jeg vide fra om du har spurgt om ormekure..

• #47   8. maj 2007 Natascha - Det kan altså ikke passe.. for det første kan de maskiner godt tage det.. for det andet vil en prof aldrig nogensinde bruge en saks når det var så tæt på huden at man ville klippe hul.. stakkels kat..

• #48   8. maj 2007 Min bemærkning tidligere i tråden står jeg skam stadig ved.

Jeg har hverken læst eller skrevet i den anden tråd herinde, så det kan jeg jo af gode grunde ikke udtale mig om, men at slette en tråd hvis man ikke lige får medhold, synes jeg er lidt irriterende, for der står som regel en masse brugbare oplysninger i den, som kan hjælpe andre katteejere..

Kan jo næsten regne ud at tråden handler om langhårede og semilanghårede katte med knuder i pelsen, og JO mine katte har skam fået et par knuder i pelsen, fordi jeg er under uddannelse og jeg ikke altid kan afse tiden til pelsplejen.. Det er noget jeg må ærge mig godt og grundig over.
    Grunden til at jeg skriver dette er vel at fortælle, at selvom en kat har knuder i pelsen, så behøver man bestemt ikke være nogen dårlig katteejer - derfor mit spørgsmål / min undring længere oppe....

• #49   8. maj 2007 man tager netop en trimmer bare med et større skær hvis pelsen har meget underuld, noget en frisør bør vide, istedet for at klippe en knude af der l´ligger så tæt på kattens hud, og jeg vil da sige især når man som frisør ikke kender katten, og altså ikke kan forvente at kræet står stille under seancen.

Kommentér på:
Hvorfor slette en tråd?

Annonce