{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

arrrggggggghh børn {{forumTopicSubject}}

Min søn havde en klassekammerat med hjemme i dag, og pludselig ser vi at Papaya er kommet ud i løbegården til Jambolan.

AARRGGHHH maaaaaaaaaaaand. Vi sagde at der under ingen omstændigheder måtte være nogle katte, der gik fra det ene rum til det andet.

Klassekammeraten spillede helt uskyldig.. "Hvordan ialverden er den kat kommet derud" sagde han - som om... GRRRRRRRRR
Jeg ved at mine børn er meget påpasselige med ikke at lade nogen kat smutte igennem, og jeg ved at hvis det skulle ske, så råååååååååwer de så højt de kan, for de er udemærket klar over, at ´Jambo ikke må parre vores katte endnu...

Jeg er lidt bange for at Papaya er "nok i løbetid", men jeg er alligevel næsten sikker på, at der ikke er sket en parring.
Det vil være frygtelig irriterende, hvis Jambo har parret hende, for de er bror og søster, så de skal BARE IKKE have killinger sammen.

Kryds lige fingre for at der ikke er sket noget...

Uhhh jeg skulle bare lige have luft ......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arrrggggggghh børn
  • #1   23. maj 2007 Krydser alt, havd der kan krydses. Øv, lidt/meget træls oplevelse.....

Men, der er da ikke sket noget....

• #2   23. maj 2007 Av...det var da ikke så heldigt ...og så dask lige den søde legekamerat herfra *SS*...det er bare så svært for andre,at sætte sig ind i hvordan og hvorledes med løbetid osv...kender det godt og har også måtte råbe lidt højt her i huset sommetider...men ungerne kommer stadig *G..krydser alt hvad jeg kan ..

• #3   23. maj 2007 Nej han gjorde det ikke med vilje, men den måde han spillede HEEEEEEEEEEEEEELT uskyldig, var sq lige ved at PI*** mig helt af...
    Han kunne da lige sige at katten smuttede derud, så var vi der jo som en fjeder....

Men tak for de krydsede fingre ;-)))

• #4   23. maj 2007 uha sikke da noget.. så må du tage den søde kammart over knæet.. *G* håber da der ikk skete noget og kan godt forstå det fik dit pi... bragt i kog..

• #5   23. maj 2007 Krydser da fingere for det ikke skete noget (;
    Men sådan kan det jo gå.
    da jeg var lille, når man lavede en fejl, kunne det da være heeelt ekstremt svært at sige det til de voksene, fordi man vidste hvor meget de ville skælde og smælde, så var det næsten bedre at lade som om det ikke var en, fordi man blev bange *ssss*

• #6   23. maj 2007 tror squ den stakkels dreng er blevet lidt forskrækket over hvad han har gjort og for ikke at få ballade siger han det ikke er ham. din søn fortæller garanteret i skolen hvilken sur skrap mor han har*LOL*

• #7   23. maj 2007 udover det må man da håbe der ikke er sket nogen parring

• #8   24. maj 2007 ej.. hvor irriterende.. Håber ikke der er sket noget, men ja man skal blive en anelse knotten over andres børn, hvis de ikke er helt ærlige overfor en.. Kan godt følge dig..

• #10   24. maj 2007 Ja nu er mit blodtryk ikke længere på 1000 eller deromkring mere ;-))

Han har sikkert ikke ville sige noget, fordi han nok var bange for at jeg ville blive skide sur ;-)))
    Jeg smed ham ikke hjem, for han havde fået lov til at spise hos os i går, så selvfølgelig ville jeg ikke lave om på det ;-))))
    Nu går tiden bare med at vente og holde øje med hende.....

Jeg tror nu ikke der er sket noget, for Jambolan snusede meget interesseret på det hun havde gået op ad, så umiddelbart tror jeg (eller håber jeg) at han er for fatsvag endnu, så han har ikke det store begreb om hvad han skal gøre...

Jeg er bestemt en "tante skrap" fniiiiiiiiiiiis ;-)))

Kommentér på:
arrrggggggghh børn

Annonce