arrrggggggghh børn {{forumTopicSubject}}
Min søn havde en klassekammerat med hjemme i dag, og pludselig ser vi at Papaya er kommet ud i løbegården til Jambolan.
AARRGGHHH maaaaaaaaaaaand. Vi sagde at der under ingen omstændigheder måtte være nogle katte, der gik fra det ene rum til det andet.
Klassekammeraten spillede helt uskyldig.. "Hvordan ialverden er den kat kommet derud" sagde han - som om... GRRRRRRRRR
Jeg ved at mine børn er meget påpasselige med ikke at lade nogen kat smutte igennem, og jeg ved at hvis det skulle ske, så råååååååååwer de så højt de kan, for de er udemærket klar over, at ´Jambo ikke må parre vores katte endnu...
Jeg er lidt bange for at Papaya er "nok i løbetid", men jeg er alligevel næsten sikker på, at der ikke er sket en parring.
Det vil være frygtelig irriterende, hvis Jambo har parret hende, for de er bror og søster, så de skal BARE IKKE have killinger sammen.
Kryds lige fingre for at der ikke er sket noget...
Uhhh jeg skulle bare lige have luft ......
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Men, der er da ikke sket noget....
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Han kunne da lige sige at katten smuttede derud, så var vi der jo som en fjeder....
Men tak for de krydsede fingre ;-)))
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
Men sådan kan det jo gå.
da jeg var lille, når man lavede en fejl, kunne det da være heeelt ekstremt svært at sige det til de voksene, fordi man vidste hvor meget de ville skælde og smælde, så var det næsten bedre at lade som om det ikke var en, fordi man blev bange *ssss*
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
aug 2006
Følger: 118 Følgere: 115 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 911
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Han har sikkert ikke ville sige noget, fordi han nok var bange for at jeg ville blive skide sur ;-)))
Jeg smed ham ikke hjem, for han havde fået lov til at spise hos os i går, så selvfølgelig ville jeg ikke lave om på det ;-))))
Nu går tiden bare med at vente og holde øje med hende.....
Jeg tror nu ikke der er sket noget, for Jambolan snusede meget interesseret på det hun havde gået op ad, så umiddelbart tror jeg (eller håber jeg) at han er for fatsvag endnu, så han har ikke det store begreb om hvad han skal gøre...
Jeg er bestemt en "tante skrap" fniiiiiiiiiiiis ;-)))
arrrggggggghh børn