{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Fejlmeddelelse - hvem kan hjælpe {{forumTopicSubject}}

Jeg aner ikke, hvad der er sket, men hver gang jeg trykker på en knap herinde, får jeg meddelelsen:

Der opstod en fejl under kørslen.
Linie: 1
Fejl: Tegnet ';' var ventet.

(Nogle gange også andre linier og tegn)

Det er underordnet, om jeg trykker på Ja eller Nej til, om jeg vil søge efter fejlen, og jeg skal trykke 3-4 gange, før meddelelsen forsvinder, og jeg kan komme videre.

Jeg håber, nogen kan hjælpe, for det er smadder irriterende smiley

PS: Mine programmer er opdaterede, har TDC Servicepack osv., og alt andet fungerer ellers perfekt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejlmeddelelse - hvem kan hjælpe
  • #1   5. jun 2007 Har du prøvet bare at genstarte? smiley ... Det hjælper i hvert fald tit på mange små-underlige ting syns jeg smiley

• #2   5. jun 2007 Har lige snakket med min computerekspert-lillebror... (har nemlig haft samme trælse problem for nogle år siden, men kan sgi ikke huske hvad jeg gjorde)

Han siger, at det evt. kan være din java-installation der er istykker, så den kan du prøve at geninstallere herfra http://www.java.com/en/download/index.jsp

Ellers kan det være hele din internet explorer, der er i stykker.

Eller måske er det en virus der driller - kør dit virus program...

• #3   5. jun 2007 hov glemte at skrive:

Håber du kan bruge dette...og at det kan hjælpe, for GUD hvor er det irriterende.... smiley

• #4   5. jun 2007 *Natascha*

Er det på denne her side det sker?
    - Hvis du med side mener KatteGalleri, så sker det på samtlige sider. Det eneste andet sted, det sker, er på QXL, ellers ikke.

Har du prøvet at genstarte din browser?
    - Ja!

Og har du prøvet at trykke på krydset istedet for ja eller nej ?
    - Ja, og der sker ikke en hylende *dyt*. Meddelelsen forsvinder først, når jeg trykker enten Ja ell. Nej et par gange.

-

*Christina*
    Har du prøvet bare at genstarte? smiley ... Det hjælper i hvert fald tit på mange små-underlige ting syns jeg smiley

- Også det har jeg prøvet!

• #5   6. jun 2007 Natascha:
    "Mega: Hmm .. Jeg forstår ikke rigtig.. du skriver
    "Hvis du med side mener KatteGalleri, så sker det på samtlige sider. Det eneste andet sted, det sker, er på QXL, ellers ikke."
    Først skriver du på samtlige sider og bagefter kun på qxl ?

Ja, det var nok dårligt formuleret. Prøver igen smiley
    Denne side på Nettet hedder KatteGalleri, og herinde kan man trykke sig ind på forskellige sider. Måske skulle jeg i stedet for have skrevet "steder"?

På alle andre sider, f.eks. DeKatten, FelisForum, alle opdrætter-hjemmesider, Netdyredoktor osv. har jeg IKKE problemet - bortset fra på QXL.

Hmmm! Var det bedre?

• #6   6. jun 2007 *Louise*
    "Har lige snakket med min computerekspert-lillebror... (har nemlig haft samme trælse problem for nogle år siden, men kan sgi ikke huske hvad jeg gjorde)

Han siger, at det evt. kan være din java-installation der er istykker, så den kan du prøve at geninstallere herfra http://www.java.com/en/download/index.jsp

Ellers kan det være hele din internet explorer, der er i stykker.

Eller måske er det en virus der driller - kør dit virus program..."

Mit virusprogram bliver kørt daglig, og jeg har for nylig tjekket hele computeren - ingen fejl og ingen virus overhovedet.

Fejlmeddelelsen kommer i øvrigt prompte, når jeg trykker på "Opret indlæg til dette emne". Og i de sidste fejlmeddelelser er fejlen i linie 1 og tegnet ';' var ventet.
    og for at sætte prikken over i'et: for lidt siden, da jeg klikkede for at se en besked i Beskedcenter, fik jeg beskeden, at siden ikke eksisterer.
    Mystisk!

• #7   6. jun 2007 *Britta*
    "Har du prøvet at slette cookies? det kan ind imellem hjælpe.. Jeg har selv nogle gange haft disse problemer, men så plejer det at hjælpe lige at slette cookies. ;-))"

Nå Britta, du er åbenbart også en natravn smiley
    Tak for forslaget, men hvis du vidste, hvor mange steder jeg har automatisk lon-in til, ville du ikke foreslå det. Hvis jeg sletter cookies (har gjort det før), skal jeg logge ind manuelt samtlige steder - og så er det lige det med at huske brugernavn og password.

Men det kan jo være, jeg må bide i det sure æble og gøre det smiley

• #8   7. jun 2007 Vil da lige fortælle, at alt nu fungerer perfekt, UDEN JEG HAR GJORT NOGET SOM HELST!

Men tak alle sammen for jeres "deltagelse" og gode råd!

Kommentér på:
Fejlmeddelelse - hvem kan hjælpe

Annonce