{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Havetraktor... hjælp en fatsvag {{forumTopicSubject}}

Er der ikke en fix havekyndig herinde, eller en motorkender, der kan fortælle mig hvad f*** jeg gør galt med vores havetraktor??

Den har virket her i eftermiddags, da den kom hjem til os... men selvfølgelig, da uheldige mig, skulle afprøve den selv, efter traktormanden er kørt, når jeg omkring 1 meter og så går den i stå... og vil ikke starte igen... har kæmpet med den hele aftenen nu...

Aner virkelig ikke noget som sådanne maskiner... er helt lost...
Har ikke gjort andet end at fyld lidt benzin på den... og ja, det var det rigtige benzin, så det er ikke det...
Men når jeg drejer nøglen, siger den bare gurglelyde... hvad dælen skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Havetraktor... hjælp en fatsvag
  • #1   7. jun 2007 har du husket at stille de forskellige håndtag rigtigt og hæve kniven fra jorden og samtiddig tage kniven fra, sån en havetraktor startes også med choker osv, samtiddig når du skal starte den skal du træde bremsen ned og du skal sidde i sædet da der er en sikkerhedskontakt under sædet der gør at hvis du falder af eller rejser dig i sædet går traktoren ud

• #2   7. jun 2007 Jeps... jeg fik at vide præsis hvordan det hele skulle stå... kniven er oppe og slukket, den er i frigear, træder på bremsen og har prøvet med choker...

Hvad dælen gør jeg så, hvis jeg har druknet skidtet... kan det så laves? :s

• #3   7. jun 2007 så prøv uden choker

• #4   7. jun 2007 Humm... prøver lige en sidste gang uden choker så... ellers så lader jeg den stå natten over... kan sgu ik skubbe den hele vejen over i garagen... *g*

• #5   7. jun 2007 Er du tung nok til denne vogn? for ellers lig en mursten på sædet :-)))

• #6   7. jun 2007 Looool.... tung nok??
    Ja, jeg er da næsten bange for den braser sammen under mig...... hmm

• #7   8. jun 2007 Hejsa Julie.
    Jeg har stået i sammen situation som dig, den startede og gik hurtigt i stå ..... og ja mit problem var jeg ikke havde drejet på benzinhanen - så kunne den jo ikke få benzin tilført.....
    Ved ikke om du har tjekket det, men hvis du ikke har så gør det lige :-))

Kommentér på:
Havetraktor... hjælp en fatsvag

Annonce