{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.747 visninger | Oprettet:

BH'er i store størrelser, HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hello ladies smiley

Jeg må have nogle seriøse råd og vejledning her.

Jeg er en pige med en forholdsvis stor barm, jeg svinger imellem en DD, E og engang imellem F (alt efter hvilket mærke det er), og har seriøse problemer med at finde en ordentlig BH.

Jeg har prøvet alle de der, change, triumph, hunkemöller osv, men ligemeget hvor meget jeg søger osv, kan jeg bare ikke finde nogle.

Problem nr 1: Tit i de store størrelser, er stopperne gerne 5 cm brede, og så er de fyldt med blonder.. i ved .. RIGTIG mormor BH, og dem er jeg ikke intresseret i, jeg syntes i hvert fald ikke de er særlig sexet..

Problem nr 2: tit og ofte laver de bh'erne med en "spids" på. Altså.. hvis man tager dem på, og får en bluse udover, så kan jeg ikke udfylde det yderste af bh'en, fordi jeg har runde og ikke spidse bryster, så det ender for det meste med at jeg har 2 kegler siddende i min bluse .. hrmf!

Og jeg har også været deroppe at give omkring 900 kr, for en BH, men det syntes jeg er liiige i overkanten ..
Jeg er pt i den situation, at hvis jeg finder en BH, og den passer, så køber jeg gerne alle dem de har på lager (kedeligt at gå med de samme) ellers så går jeg med dem, til de simpelthen ikke kan mere.

Nu er i fleste voksne damer herinde, og har flere års erfaring .. hehe..

Kender i evt et godt sted, hvor de har gode, store størrelser, som IKKE er de hersens mormor agtige bh'er?

Jeg bor på amager, så hvis i evt skulle kende en butik her i nærheden .. eller på nettet? også meget velkommen smiley

Mangle hilsner..

Gigi smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BH'er i store størrelser, HJÆLP!
  • #1   9. jun 2007 Hm, min veninde der også bor på Amager, fortalte mig om en butik i nærheden af hvor hun bor, hvor de måler brysterne op, og sælger en BH i lige nøjagtig den størrelse/form der passer lige til én. Jeg kan ikke huske hvor hun sagde den lå, eller hvad den hedder, men kan undersøge det.

Notice: Der står i din profil at du bor på Falster.

Poteknus herfra.

• #2   9. jun 2007 Har du prøvet at kigge på QXL...

• #3   9. jun 2007 Hvad er din omkreds?

• #4   9. jun 2007 Kender desværre ik rigtigt til butikkerne i kbh men min mor har samme problem og min veninde osse.. men der er flere steder på nettet hvor de sælger BH´er til store bryster.. er jo ikke så sjældent mere efter at silikone er blevet så moderne.. kan desværre ik lige finde adresserne lige pt.. men prøv google.. der fandt min veninde en online butik på et tidspunkt..

• #5   9. jun 2007 Nu kommer det også an på, hvad du måler rundt om under brystet. Jeg er selv en 75D/DD/E og har ikke specielt store bryster (pga. at skålen ikke er så stor igen, når jeg kun måler de 75 cm). Men trods det har jeg ofte svært ved at finden nogen, der sidder som de skal.

Jeg har været heldig at finde flere gode i mærket Chantelle. Men dog også i de mærker du nævner.

Hi hi - nu har jeg jo i mormor alder (er lige blevet 50), men jeg går altså ikke i kedelige BH'er - og det gør min mor på 69 i øvrigt heller ikke :-))

• #6   9. jun 2007 ren faktisk har de i kvickly nogle ren pæne og absolut ikke mormor agtige bher, nærmere ret flotte til fornuftige penge, mine har også en ret stor barm og derfor kigger jeg da efter bher til hende engang imellem hvis jeg syntes hun har været sød og trænger til en lille gave

• #7   9. jun 2007 Hvis du kan overskue at tage toget til Farum, ved jeg at undertøjsbutikken dér har bh'er i endda temmeligt store størrelser - og bestemt ikke i mormorudgaven smiley Og heller ikke til 900 kr, nærmere 400 kr.

Men ellers vil jeg sige som så mange andre - check nettet, du ER ikke den eneste smiley

• #8   9. jun 2007 Liberty lingeri gammel kongevej i KBH
    www.libertylingeri.dk

Denne forretning er skide go.. Der er alt og skal siges at jeg er 19 og har det lige som dig, at mine bryster er meget runde og jeg vil derfor har lidt fyld og det har di der. Bruger selv en 95 G så der skulle være en chance for at du kan finde noget.. Også til rimlige penge...
    Har lagt en web addresse med så du lige kan kigge lidt inden du tager der til..

• #9   9. jun 2007 Der er to gode BH forrretninger her i Næstved - Femilet og hm ja hvad pokker er det nu den hedder - noget med Inger tror jeg nede i gågaden....

Der køber jeg bhér. Har selv en f - g skål, så ved godt at det kan være svært at finde de rette... Har selv lige købt 4 bhér for 1300 kr. Synes selv det var okay billigt - alle fra triumf og ikke så mange blonder....

• #10   9. jun 2007 Kender selv problemet med størrelser, bruger selv pt 90-95 D. Kender selv alt for godt til problemet med "mormor" BH'er. Jeg fandt en i Lidl til 50 kr, der ikke var konet. Jeg har også en lækker en fra en undertøjsbutik, jeg gav dog 460 kr for den, men den har været hver en håndøre værd. Ingen spidser, god form, ingen ødelæggelse under vask, bøjlerne sidder hvor de bare skal. smiley vil lige se om jeg kan finde mærket på nettet til dig. smiley

• #11   9. jun 2007 http://www.netlingeri.dk/Chantelle.aspx , lækkert lækkert mærke.. smiley Chantelle. smiley

• #12   9. jun 2007 Ved ikke om det er foreslået, da jeg har spruget nogle af svarene over.. Men du skal gå ind i en rigtig bh forretning, en med mange mærker at vælge i mellem, og hvor der er sælgere der ved hvad de snakker om..

Jeg er selv ikke helt lille i brystpartiet, når det gælder bh størrelser, så kender problemet aaaaalt for godt..

Jeg har gode erfaringer med Marie-Jo og Femilet.. Marie-Jo er i den dyre rækker, fra ca. 650 kr. og opefter, men jeg må også indrømme, at du finder ikke en bh der sidder bedre end de gør, det er alle pengene værd.. Så når jeg leder efter en ny, når jeg føler jeg har råd til det, så er det tit dem jeg vælger.. Synes også de er super flotte, og en lækker kvalitet stoffet er i..

Mangler jeg en ny, men har ikke rigtigt voldsomt mange penge, og skal måske bruge mere end en, så er det Femilet jeg kigger på.. Det er stadig et rigtig godt mærke, men det er billigere.. Fra 299 kr. og op efter.. Dog er det ikke altid de sidder helt super..

Du må finde dig i, når du er i den størrelse, så kommer du til at give mere end 100 kr. for en bh..

Hvis du aldrig er blevet målt, så bliv det.. For man skal ikke svinge mellem tre bh størrelser.. Normalt har man en, som er den helt rigtige, og så er der en anden men kan bruge til nøds.. hehe..

De fleste kvinder der aldrig er blevet målt, bruger for lille en skål, altså bogstavet..

• #13   9. jun 2007 Hej
    Kender godt dit problem , bruger selv en g skål og de er ikke til at opdrive , men jeg har lige siddet og kigget på nettet og fandt en side hvor de har de størrelser , så jeg vil da prøve at bestille en her : http://www.lace.dk/catalog?brand=&category=bh_m_bjle&section=bh
    Men det kræver jo at man kender sine mål
    Hej fra Anne

• #14   9. jun 2007 Jeg har arbejdet i en lingerieforretning og rigtig mange køber forkert størrelse. Hvis BH'en glider opad på ryggen er den i forkert størrelse (for stort et tal)

Den skal sidde godt til, når du prøver en ny BH i den yderste hægte. BH'er giver sig altid i brug og så er der et par hægter mere at stramme ind af med tiden.

Et forslag nogle måske kan bruge er at prøve en bh der er 5 cm mindre i cm og i stedet i en skålstørrelse større end man plejer at bruge. Dvs. plejer du f.eks. at købe en 85C, så prøv i stedet med en 80D.

For at BH'en sidder så godt som muligt, gør du sådan, når du har lukket hægterne bagpå:
    1) Tag skulderstropperne på og læn dig godt forover.
    2) Hiv brystet "hjem fra omegnskommunerne" - altså hånden ned i skålen og træk det af brystet, der sidder ude i siden af BH'en ind og opad.
    3) Reguler stropperne.
    4) Se dig i spejlet og smil over den flotte kavalergang, du har fået - det vil du gøre, hvis du har valgt den rigtige str.

Sidder brysterne ikke pænt nu - har du valgt en forkert skålstr. De fleste skal have en større skål end de regner med.

Håber nogen kan bruge oplysningerne :-))))

• #15   9. jun 2007 Jeg er selv en F - og jeg kan varmt anbefale http://www.bravissimo.com/.

• #16   9. jun 2007 www.valutakurser.dk smiley

• #17   9. jun 2007 Det er engelske pund ja. Du kan ca gange 1 pund med 10 danske kroner. Det koster 5,5 pund i fragt, dvs ca 55 danske kroner - og det er jo ikke så galt.

• #18   9. jun 2007 200 kr for en bh er dyrt? Hold da op, du er mere nærig end mig smiley

• #19   9. jun 2007 200 kr for en god Bh er IKKE DYRT - jeg giver tit mellem 3 og 400 for en bh...

Hvis man vil have noget der sidder som det skal (når man er oppe i de størrelser) så må man også puge ud for det... smiley

• #20   9. jun 2007 Natascha - kan sagtens følge dig..mht tøj. Gider heller ikke kaste særlig mange penge efter tøj. Men BH´er - der er jeg ikke så sparsommelig, netop fordi det er så pissesvært at finde i de størrelser =)

• #21   9. jun 2007 Prima Donna laver en helt enkel bh. Den hedder vist nok satin og den fås ihvertfald i hvid og sort og der er ingen trekantede bryster eller blonder :o)

• #22   9. jun 2007 hej jeg forstå ikke det er et problem , jeg bruger dd og køber mine i føtex og kvikly , jeg piller bare den bøjle ud da jeg ikke kan lide at gå med det . men det er så ikke mærke vare , smiler

• #23   9. jun 2007 1000 tak for alle de svar i er kommet med smiley Havde slet ikke regnet med så mange.

Må sige at www.Lace.dk, den er rigtig god, og der ligger også en butik inde i københavn.. der må jeg ind smiley

• #24   9. jun 2007 Det er altså heller ik altid nemt at finde nogen billige i supermarkeder i 75d... Der skal man også tit ind i lingeriforretininger - desværre, for det er dyrt når man lever på su smiley

• #25   9. jun 2007 man må rippe når chancen er der med de skæve størrelser der desværre ikke bliver "masse produceret" hehe

Kommentér på:
BH'er i store størrelser, HJÆLP!

Annonce