BH'er i store størrelser, HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
Hello ladies
Jeg må have nogle seriøse råd og vejledning her.
Jeg er en pige med en forholdsvis stor barm, jeg svinger imellem en DD, E og engang imellem F (alt efter hvilket mærke det er), og har seriøse problemer med at finde en ordentlig BH.
Jeg har prøvet alle de der, change, triumph, hunkemöller osv, men ligemeget hvor meget jeg søger osv, kan jeg bare ikke finde nogle.
Problem nr 1: Tit i de store størrelser, er stopperne gerne 5 cm brede, og så er de fyldt med blonder.. i ved .. RIGTIG mormor BH, og dem er jeg ikke intresseret i, jeg syntes i hvert fald ikke de er særlig sexet..
Problem nr 2: tit og ofte laver de bh'erne med en "spids" på. Altså.. hvis man tager dem på, og får en bluse udover, så kan jeg ikke udfylde det yderste af bh'en, fordi jeg har runde og ikke spidse bryster, så det ender for det meste med at jeg har 2 kegler siddende i min bluse .. hrmf!
Og jeg har også været deroppe at give omkring 900 kr, for en BH, men det syntes jeg er liiige i overkanten ..
Jeg er pt i den situation, at hvis jeg finder en BH, og den passer, så køber jeg gerne alle dem de har på lager (kedeligt at gå med de samme) ellers så går jeg med dem, til de simpelthen ikke kan mere.
Nu er i fleste voksne damer herinde, og har flere års erfaring .. hehe..
Kender i evt et godt sted, hvor de har gode, store størrelser, som IKKE er de hersens mormor agtige bh'er?
Jeg bor på amager, så hvis i evt skulle kende en butik her i nærheden .. eller på nettet? også meget velkommen
Mangle hilsner..
Gigi
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Notice: Der står i din profil at du bor på Falster.
Poteknus herfra.
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.676
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Jeg har været heldig at finde flere gode i mærket Chantelle. Men dog også i de mærker du nævner.
Hi hi - nu har jeg jo i mormor alder (er lige blevet 50), men jeg går altså ikke i kedelige BH'er - og det gør min mor på 69 i øvrigt heller ikke :-))
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 320
Men ellers vil jeg sige som så mange andre - check nettet, du ER ikke den eneste
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 404
www.libertylingeri.dk
Denne forretning er skide go.. Der er alt og skal siges at jeg er 19 og har det lige som dig, at mine bryster er meget runde og jeg vil derfor har lidt fyld og det har di der. Bruger selv en 95 G så der skulle være en chance for at du kan finde noget.. Også til rimlige penge...
Har lagt en web addresse med så du lige kan kigge lidt inden du tager der til..
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Der køber jeg bhér. Har selv en f - g skål, så ved godt at det kan være svært at finde de rette... Har selv lige købt 4 bhér for 1300 kr. Synes selv det var okay billigt - alle fra triumf og ikke så mange blonder....
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Jeg er selv ikke helt lille i brystpartiet, når det gælder bh størrelser, så kender problemet aaaaalt for godt..
Jeg har gode erfaringer med Marie-Jo og Femilet.. Marie-Jo er i den dyre rækker, fra ca. 650 kr. og opefter, men jeg må også indrømme, at du finder ikke en bh der sidder bedre end de gør, det er alle pengene værd.. Så når jeg leder efter en ny, når jeg føler jeg har råd til det, så er det tit dem jeg vælger.. Synes også de er super flotte, og en lækker kvalitet stoffet er i..
Mangler jeg en ny, men har ikke rigtigt voldsomt mange penge, og skal måske bruge mere end en, så er det Femilet jeg kigger på.. Det er stadig et rigtig godt mærke, men det er billigere.. Fra 299 kr. og op efter.. Dog er det ikke altid de sidder helt super..
Du må finde dig i, når du er i den størrelse, så kommer du til at give mere end 100 kr. for en bh..
Hvis du aldrig er blevet målt, så bliv det.. For man skal ikke svinge mellem tre bh størrelser.. Normalt har man en, som er den helt rigtige, og så er der en anden men kan bruge til nøds.. hehe..
De fleste kvinder der aldrig er blevet målt, bruger for lille en skål, altså bogstavet..
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 151
Kender godt dit problem , bruger selv en g skål og de er ikke til at opdrive , men jeg har lige siddet og kigget på nettet og fandt en side hvor de har de størrelser , så jeg vil da prøve at bestille en her : http://www.lace.dk/catalog?brand=&category=bh_m_bjle§ion=bh
Men det kræver jo at man kender sine mål
Hej fra Anne
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Den skal sidde godt til, når du prøver en ny BH i den yderste hægte. BH'er giver sig altid i brug og så er der et par hægter mere at stramme ind af med tiden.
Et forslag nogle måske kan bruge er at prøve en bh der er 5 cm mindre i cm og i stedet i en skålstørrelse større end man plejer at bruge. Dvs. plejer du f.eks. at købe en 85C, så prøv i stedet med en 80D.
For at BH'en sidder så godt som muligt, gør du sådan, når du har lukket hægterne bagpå:
1) Tag skulderstropperne på og læn dig godt forover.
2) Hiv brystet "hjem fra omegnskommunerne" - altså hånden ned i skålen og træk det af brystet, der sidder ude i siden af BH'en ind og opad.
3) Reguler stropperne.
4) Se dig i spejlet og smil over den flotte kavalergang, du har fået - det vil du gøre, hvis du har valgt den rigtige str.
Sidder brysterne ikke pænt nu - har du valgt en forkert skålstr. De fleste skal have en større skål end de regner med.
Håber nogen kan bruge oplysningerne :-))))
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
maj 2007
maj 2007
maj 2007
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Hvis man vil have noget der sidder som det skal (når man er oppe i de størrelser) så må man også puge ud for det...
maj 2007
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 20
nov 2005
Følger: 146 Følgere: 144 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 129
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Må sige at www.Lace.dk, den er rigtig god, og der ligger også en butik inde i københavn.. der må jeg ind
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
BH'er i store størrelser, HJÆLP!