230 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Er der nogen der er god til engelsk? Er der nogen der er god til engelsk?

Jeg har fået følgende tekst tilsendt, med der er visse ting jeg ikke forstår, selvom jeg anser mig rimelig god til sproget, så hvis der er en derude der har tid/lyst, ville jeg sætte stor pris på lidt hjælp!

Er der stavefejl i noget af det, og giver teksten mening?

<b>Introduction
America is a highly religious country, and has been since its earliest days. Nearly every religion in the world has adherents or organized institutions in the United States. American religious institutions are large, powerful and influential in social and political life. Even Americans who are members of no established religion are likely to believe in God. According to a Gallup opin. *
survey, nearly all Americans, 98% of them, do, compared to 84% in Switzerland, 73% in France and 60% in Sweden. Americans also tend to believe in life after death: 73% compared to 50% in Switzerland and only 38% in Great Britain. About 60% of Americans are members of a church, synagogue or other religious group, though many more identify with various religions because of their birth or upbringing.
About 40% of Americans attend religious services regularly, compared to only 20% in Great Britain.</b>

Poteknus herfra.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der nogen der er god til engelsk?
Kommentér på:
Er der nogen der er god til engelsk?

Annonce