{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Nyt design på hjemmeside {{forumTopicSubject}}

Jeg har siddet og lavet et helt nyt design på min hjemmeside, og vil derfor meget gerne have at vide hvis der er nogen som har problemer med at se noget på den? F.eks. hvis der mangler et billede, hvis teksten er svær at læse, hvis der mangler et link eller ligende..
Det skal lige siges at Videoer i menuen ikke virker endnu smiley

Jeg har haft et par "forsøgskaniner" på den, men har ændret lidt siden smiley

Og en vigtig ting, kan I se min scrollbar? Er den sort? hehe.. Kan jo ses på min computer, men virker det også på andres? Og ser den lige sådan ud i andre browsere end Explore?

Håber I vil hjælpe mig lidt smiley

Og I er selvfølgelig velkomne til at skrive i gæstebogen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt design på hjemmeside
  • #1   21. jun 2007 Hov, og det er www.camissen.dk der er adressen *ss*

• #2   21. jun 2007
    Det ser ud til at blive en rigtig fin side Camilla. Jeg har ikke oplevet noget, der ikke virkede, når jeg klikkede rundt.

• #3   21. jun 2007 sikke en flot hjemmeside du har smiley Super sørgeligt med din han kat som var syg i så ung en alder smiley

• #4   21. jun 2007 May-Britt og Batman-Pusser-Bailey: Mange tak, godt at det virker.. hehe.. smiley

Natascha: er den grå? Øv, den skulle være sort.. Sort og hvid, ligesom siden.. Min menu er nemlig så lang, så den vil komme op på de fleste sider, derfor jeg har prøvet at "skjule" den med farver.. hehe..
    Er den grå som her på KG, eller?

• #5   21. jun 2007 Jeg ser det jeg mener er scrollbaren som sort.

• #6   21. jun 2007 Ok, så burde den jo virke smiley

Natascha, hvad for en browser bruger du?

• #7   21. jun 2007 Det er i Internet Explore scroll baren er sort... i andre som Firefox, vil den være standart farve... mener ikke man kan gøre noget ved det

• #8   21. jun 2007 Christina: Øv da.. Det er pænest når den er i sort, så virker den ikke helt så voldsom.. Kan selvfølgelig også bare lave mine knapper mindre, men så bliver de nok svære at læse, fordi de er i de farver de er..
    Hehe smiley

• #9   21. jun 2007 Må sige at den er blevet meget andrledes, end den plejer at være.
    Var jo vant til den anden grundfarve :), ikke at den er forkert den nye.
    For det er den bestemt ikke, synes at man meget letter kan læse din tekst nu end før smiley
    Samt at dine skønne billeder kommer til deres fulde ret nu.

Så herfra er der kun pluser ang. nyt design ;0)

• #10   21. jun 2007 Lige et stort plus fra mig også: det er lækkert du har laver så store gallerier med en masse billeder. Desværre var han aflivet, men jeg håber du har planer om at gøre det med de andre også.

Billeder og tekst træder rigtig flot frem på din sorte baggrund! smiley

Måske du kan undgå scrollbaren i menu-framen hvis du sætter skrifttypen en eller to størrelser ned eller laver lidt mindre mellemrum mellem punkterne? Bare et forslag smiley

• #11   21. jun 2007 Misha (skal altid til at stave dit navn forkert.. hehe): Ja, den er en hel del anderledes smiley Var blevet så træt af det andet.. Men tak for din ros om den smiley Håber jeg ikke bliver så hurtigt træt af denne her smiley

Natascha, ja, så er det jo derfor.. smiley Har skrevet på forsiden nu, at man ser den ebdre i Explore.. smiley

Britta: Det er da lidt sjovt, at det lige er ham du har set dig lidt lun på smiley Det har jeg jo også.. hehe smiley Og jeg glæder mig til at se hvad de kan lave sammen smiley

• #12   21. jun 2007 Christina: De tre andre får også deres store gallerier tilbage, sidder faktisk og kæmper med dem nu.. hehe smiley

Jeg fik en gang at vide i en afstemning jeg havde, at jeg havde for mange billeder på.. hehe.. Men kan jo ikke sådan lige vælge.. Synes det er svært nok herinde hvor der kun må være 20 i profilerne.. smiley

Jeg har prøvet at rette mellemrummet, men det hele bliver lidt for tæt synes jeg.. Kan godt være jeg retter størrelsen på et tidspunkt, når jeg har overvejet det lidt.. hehe.. Frygter bare det bliver svært at læse menuen så.. smiley

• #13   21. jun 2007 Den er lavet i Frontpage, og noget af det har jeg lavet i ren html, da jeg ikke lige ved hvordan jeg gør det i frontpage.. hehe.. Da jeg lavede min allerførste side var det ren html, så er da ok inde i det smiley

• #14   21. jun 2007 Kender meget godt det med at det er svært at begrænse sig med billeder hehe =P

Syns du skal skrive noget mere om dig selv som person, hvorfor du valgte at opdrætte, din kærlig hed til kattene og sådan noget - evt. under opdræt-siden. Evt et billede af dig også smiley Det kunne jeg forestille mig være en god ting smiley

• #15   21. jun 2007 Hej Camilla... Jeg kiggede lige forbi smiley Smed lige en hilsen i din gæstebog - håber jeg var ok smiley

• #16   21. jun 2007 Christina: Jeg sad og tænkte at jeg skulle i gang med den helt store smøre om mig selv, når nu jeg havde lavet et menupunkt der hed opdræt, er bare ikke nået så langt endnu.. hehe.. Men kan se du har tænkt det samme, så må hellere tage mig sammen smiley

• #17   21. jun 2007 Lena: Ja, selvfølgelig er det ok smiley Smutter da lige ind og ser hvad du har skrevet.. smiley Og tak smiley

• #18   21. jun 2007 fin side... råd til dine billedere du kunne lave et galleri hvor oversigten af billederne er miniture og så kunne enten når folk havde musen over billedet se det i fuld størrelse eller så skal folk klikke ind på dem for at se dem i fuld..

• #19   21. jun 2007 Angelce: Jeg har lagt mit gamle galleri ind ved Cassi nu, jeg ved godt det ikke er helt som det du beskriver, men det går i fisk hver gang jeg forsøger på at lave det der med mindre billeder der skal blive store smiley

• #20   21. jun 2007 det system virker forvirredet.. sorry.. uha men da er os utallige måder at lave et galleri på.. her er to link du kan se lidt efter og i den sidste link er en side jeg har lavet så du kunne evt lave en rullende galleri og størrelsen bestemmer du selv..

www.aloa.dk

www.smukkenegle.be

• #21   21. jun 2007 Jeg ved heller ikke hvad jeg gør forkert når jeg laver gallerier som de f.eks. har på det første link.. men de virker ikke når jeg gør det.. De små billeder kommer ikke frem.. Så jeg har bare holdt mig til det jeg altid har haft.. hehe smiley

Det rullende er jeg ikke så meget for.. er smart nok til nogen ting, men vil gerne have man kan se alle billederne der hører sammen, samtidigt.. smiley

Kommentér på:
Nyt design på hjemmeside

Annonce