468 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Kostume... Kostume...

jeg har lige fundet ud af at jeg skal til karneval i min sommerferie, hvilket jeg ikke er specielt glad for da kostumer ikke lige er mit speciale.. Og jeg hader at danse og folk forstår aldrig at jeg godt kan lide at holde bænken varm.. Men mit problem er hvor finder jeg et kostume på den her tid af året som ikke stinker af sex.. Prøvede at google det, men det gik ikke så godt da jeg ikke vil have et sexet kostume på.. HJÆLP

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kostume...
  • #1   24. jun 2007 Vil bare gerne se sød ud..
    Har endelig fået lov til at tage til Christians ø alene, men det duer ikke hvis jeg render rundt og ligner noget der er ude på sex.. hehe.. har en dejlig kæreste her hjemme

• #2   24. jun 2007 Takker

• #3   24. jun 2007 Ja det tog heller ikke særlig lang tid.. hehe.. Men bliver der heller ikke en hel uge.. og han fik lidt mere ro på da han fandt ud af at ham gutten altså tror på ham deroppe, hvilket er en generel ting for den familie.. Så det er også nul sex før ægteskab.. Så odds for at der ville ske noget selv hvis jeg ville, ville være ret små..

• #4   24. jun 2007 Nej det kan man ikke, men kan godt lide nogen af kostumerne.. Jeg hader bare at klæde mig ud.. ved 9 klasses afslutning var jeg så opfindsom at jeg tog en masse sort tøj på, havde sort hår i forvejen også fandt jeg et omvendt kors også var den hjemme... Den duer ikke rigtig nu.. De kan nok ikke se det sjove i det..:)

Ja det skal nok blive nogen spændende dage da jeg ikke tror på gud.. især hvis vi skal sidde og bede bordbøn..

• #5   24. jun 2007 Sådan har jeg det også lidt.. Hvorfor tro på noget som man ikke kan se, føle på eller mærke er der.. Jeg kan ikke forestille mig at der sidder en eller anden gammel mand på en trone i himlen og gnækker..
    Desuden, hvis der var ville han nok havet lavet biblen en anelse anderledes.. Som skilt kvinde er man rimelig meget på spanden da manden ikke må gifte sig med en brugt vare.. Hvad er det for noget fis..

• #6   24. jun 2007 Det vil jeg også gerne vide.. En eller anden kegle kan sikkert godt tørre det af på os kvinder.. vi lokkede jo adam til at spse af det æble og blev sparket ud af edens have..
    der står så også at man skal tugte dem man elsker.. hvilket vil sige at hvis man elsker dem, så slå dem.. meget pæn måde at sige jeg elsker dig på

• #7   24. jun 2007 Ja.. tror aldrig at jeg ville kunne få mig selv til at give mit forhåbentlig kommende afkom så meget som en røvfuld.. Min kæreste tror så også på ham deroppe, men heldgivis moderat, han tror så på en god røvfuld!! men ungerne finder hurtigt ud af hvem de skal komme og fortælle at de har lavet ulykker til.. det er jo ikke fedt..

• #8   24. jun 2007 Her er en del flotte kostumer og tilbehør man kan købe:

http://www.shop.blikfang.com/shop/default.asp

• #9   24. jun 2007 Gizzemissen: Takker.. har fundet mit kostume:) Og kjolen er så lang og stramt siddende at jeg ikke kan danse... WEEE du er min nye helt

• #10   24. jun 2007 Så skal det godt nok også være slemt.. Jeg har lavet en del ulykker i mit liv, men aldrig fået en endefuld.. okay af min storebror har jeg og de sved.. Men aldrig af mine forældre

• #11   24. jun 2007 Maria N: Jamen det var da så lidt. Plejer at sidde og savle over kostumerne derinde, men har ikke fået købt noget endnu...

• #12   24. jun 2007 Gizzemissen: Kan jeg godt forstå... Opdagede lige at de ikke har noget i min str.. var ellers helt solgt..

• #13   24. jun 2007 Hehe okay.. Min bror gav mig 16 slag i røven (han talte) fordi jeg havde stukket af hjemmefra..

• #14   24. jun 2007 Gizzemissen: Ærger mig bare lige nu, for i teorien kunne den godt bruges til min søsters bryllup også.. Hun behøvede jo ikke at vide at det var et kostume hehe

• #15   24. jun 2007 Uh... hvad for et kostume har du så valgt?

Kommentér på:
Kostume...

Annonce