{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Flerer stemmer stemmer stemmer! {{forumTopicSubject}}

Jeg synes vi skal lave en form for stemmerunde da jeg har et seriøst stemme-problem: For få stemmer smiley

Men jeg er træt af at folk skal stemme på én kat og jeg så skal stemme på deres 20. Derfor har jeg udtænkt en plan:

- Hvis du giver lav/middel stemmer jeg på én af dine katte (eller din kat)
- Hvis du giver høj stemmer jeg på 3 af dine katte
- Hvis du giver X-høj stemmer jeg på dem alle :o)

Dette har intet med snyd eller noget at gøre, jeg er som sagt bare træt af at skulle stemme på vildt mange xD

Hvis du vil have nogle specielle jeg skal stemme på, så skriv det, ellers stemmer jeg bare på de øverste smiley

Håber der er nogen der gider.

BANG! Runden er skudt igang!!!! smiley

- Mvh Røsle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flerer stemmer stemmer stemmer!
  • #1   2. jul 2007 * Flere x)

  • #2   2. jul 2007 Ømm hvad? Du har jo ikke skrevet noget..

  • #3   2. jul 2007 Jeg har også stemt igen nu, men jeg vidste det jo ikke -- du havde ikke skrevet noget her!

  • #4   2. jul 2007 Ok x) Hehe :b

  • #5   2. jul 2007 Aner ikke om jeg har stemt på jeres katte. I modsætning til mange af jer, går jeg overhovedet ikke op i hvormange stemmer mine katte får. Hvorfor er det egentlig så vigtigt???

  • #6   2. jul 2007 May-Britt: Det er jo fedt fordi man gør meget ud af profilen, skriver god tekst og tager gode billeder, og så er det at man skal finde ud af hvad ANDRE folk siger til ens arbejde. Og vi går vel alle med det ønske om at vores katte bliver bedst bedømt på et tidspunkt..

  • #7   2. jul 2007 Det er sådan set det de er lavet til..

  • #8   2. jul 2007 Natascha: Jeg stemmer som der står i min beskrivelse! Problemet med indendørsbilleder er at der er rigtig mange der har kameraer der kun kan taget udendørsbilleder pga. lyset! Derfor bliver indendørs af en sygt dårlig kvalitet, samt at de ikke rigtig plejer at være af noget godt motiv. Hvis motivet og kvaliteten er i orden er der intet problem!

  • #9   2. jul 2007 Lundkvist: Jeg er bestemt ikke inde i det ræs ;). Han har ingen stamtavle, han er bare sådan en moren-fik-en-killing-med-en-far-vi-ikke-kender kat.. ergo må han da være blanding?? smiley

  • #10   2. jul 2007 Natascha: Jeg har kun givet 2 katte lav, og ingen af deres "oprettere" hedder Lena!!! Jeg forklarer desuden hvorfor jeg har givet lav..... gider du linke???

  • #11   2. jul 2007 Lundkvist: Okay :). SKal jeg rykke til Huskat? Men altså, en huskat er en race, så burde man da også skulle have en tavle på dem? (:

  • #12   2. jul 2007 Natascha: Arhh, okay smiley

  • #13   2. jul 2007 Så send en besked med et link??? Jeg giver da ikke eller middel bare fordi der ingen udendørsbilleder er!!! Så har det være pga. kvaliteten eller bare fordi billeder var kedelige.

  • #14   2. jul 2007 Åhhhha... nu skal du høre.

    Der er ingen katte som er grimme. Alle er smukke et eller andet sted.. Men på en INTERNET-SIDE som denne kan vi ikke se andet end det der står og de billeder der er!!! Jeg er bare dødtræt af den der holdning "alle fortjener da en X-høj". For det gør de ikke! Man bedømmer sådan set det VI KAN SE HERINDE!!!! Ergo: BILLEDER og TEKST. Og hvis det ikke er godt sat sammen, hvis profilen er kedelig at se på, så er det man giver en anden karakter end høj eller x-høj!


  • #15   2. jul 2007 Lundkvist: Okay smiley

  • #16   2. jul 2007 Britta: LIGE PRÆCIS!!!! Middel er det samme som et 7-tal i det (nye) danske skolesystem... det er en karakter der siger "rigtig fint, men vi mangler glimtet i øjet". Jeg giver den sam udgangspunkt, og hvis katten har "det ekstra" får den høj. Middel er en positiv karakter!
    Natascha: Ja, men ikke hvis der er 2 billeder og de begge er så slørede og mørke så man lige kan skimte området af den, vel?


  • #17   2. jul 2007 Men hvad hvis den ikke får??
    Som Britta sagde, så er der blevet lavet 4 karakterer for at de skal bruges.


  • #18   2. jul 2007 • Røsle&TisseKatten •:

    Vores katte er adopteret fra Inges Kattehjem, derfor ved jeg ikke hvem forældrene er - men har forhørt mig herinde, og der blev der sagt at det var rent huskatte - netop fordi når man ikke ved hvilke race der er i, så hedder det huskatte smiley

    Har dog fået at vide at det ser ud som om at der er norsk skovkat i dem, fra min familie, som kender lidt til katte..

    Mht stemmer:

    Jeg er ikke så glad for den måde det bliver stillet op på mht at du ikke har lyst til at stemme på alle katte hos en ejer - hvad er grunden til at du ikke vil det?

    Sådan en som jeg selv har kun to katte, men hvis jeg serpå en profil hvor der er mange katte undlader jeg ikke nogen, kan ikke se hvorfor jeg skulle det. (min mening)

    Jeg har den mening mht stemmetallene, at lav, middel, høj og ektra -høj er til for at man kan bruge dem - har dog ALDRIG selv brugt lav eller middel.


  • #19   2. jul 2007 Det kommer an på om man er sådan en der bliver sur over det.

  • #20   2. jul 2007 Er enig med Karen P

  • #21   2. jul 2007 Og hvad bedømmer I forskellige egentlig? Om katten ser sød ud - om der er en fyldestgørende tekst - om I "kender" personen - om billederne er skarpe - om det på billederne ser ud til, at de personer der har katten, er gode ved den og holder kattebakke og foderskåle rene (hvis det kan ses på billederne).

    Det jeg selv mener er, at alle katte jo er dejlige på hver sin måde i den fysiske verden - og at spørgsmålet er, hvad man egentlig bedømmer udfra herinde. Men jeg har selv en tendens til at stemme på de katte, der har rigtig gode billeder på - eller hvor jeg har fornemmelsen af, at ejerne tager sig rigtig godt af kattene.

    Det med bare at stemme for at stemme - det vil jeg ikke bruge min tid på. Men det er så ikke det samme som, at jeg synes det er forkert, at andre kan gå op i det.


  • #22   2. jul 2007 Røsle: Jeg kan bekræfte at det er MIN kat du har givet lav fordi det er kun er billeder indendørs.... så hallo - kig lige hvor du smider dine stemmer.............

  • #23   2. jul 2007 Og jeg synes dælme det er en ringe begrundelse..... jeg bruger kamera på 6 mega pixel og det har kostet 3000kr, hvis ik du mener det er godt nok, synes jeg du skal købe mig et bedre.... og alle de billeder der er taget med mobiltelefon, hva er den kvalitet hvis mine billeder er dårlige??

  • #24   2. jul 2007 undskyld, du har givet ham middel og ik lav.... synes stdig din begrundelse for den er dårlig..

  • #25   3. jul 2007 Igen er jeg enig med dig Karen.... !



Kommentér på:
Flerer stemmer stemmer stemmer!

Annonce