311 visninger
|
Oprettet:
Peekaboo {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige været afsted for at hente en af mine "gamle" killinger hjem. Peekaboo´s familie er blevet skilt, og de må ikke have kat i den ny lejlighed.
Peekaboo er fra samme kuld som Pinky ( se min profil )
Han søger snart en ny familie der savner en dejlig MaineCoon dreng.
Lige nu render han rundt og er lidt usikker på situationen, men de andre katte er temlig ligeglade med ham, så han har da lidt overskud til at rende rundt efter en snor sammen med min datter :o)
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Hvad gør du i sådan et tilfælde? Giver du penge til ejerne, når du skal tage ham tilbage eller?? Jeg har flere gange tænkt på, om der er nogle faste aftaler i den retning, når man sælger sine katte på kontrakt.
Hvis ikke det er den slags man offentliggør, skal du selvfølgelig bare undlade at svare på det.
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Selvfølgelig er det med blandede følelser han kommer tilbage, men hellere tage ham hjem, og sørge for et godt nyt hjem, end ikke vide hvor og hvordan han havner i noget nyt !
Det var meningen - ifølge han´s kontrakt - at han skulle kastreres, det er han ikke blevet ( der har nok ikke lige været overskud til det, midt i en skilsmisse ) så det sørger jeg for han bliver før han kommer til sit nye hjem.
Men jeg er imponeret over ham - han render allerede rundt og leger fangeleg/gemmeleg med alle de andre :o)
Han er en dejlig kat !!
okt 2005
Han var jo min baby - før han blev solgt.
Så JA selvfølgelig må jeg finde et nyt godt hjem til ham!
okt 2005
Men opdrættere har tit en tilbagekøbsaftale, så vores killinger ikke kommer til at "sejle" i det uvisse, hvid uheldet nu er ude.
okt 2005
Der er ingen fortjeneste i det ( tværtimod )- deri ligger forskellen. :o)
okt 2005
Peekaboo