{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

Peekaboo {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været afsted for at hente en af mine "gamle" killinger hjem. Peekaboo´s familie er blevet skilt, og de må ikke have kat i den ny lejlighed.

Peekaboo er fra samme kuld som Pinky ( se min profil )

Han søger snart en ny familie der savner en dejlig MaineCoon dreng.

Lige nu render han rundt og er lidt usikker på situationen, men de andre katte er temlig ligeglade med ham, så han har da lidt overskud til at rende rundt efter en snor sammen med min datter :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peekaboo
  • #1   16. jul 2007 Håber du finder en rigtig god familie til ham. Hvordan er det, at få en solgt kat hjem igen? Jeg kan forestille mig, at det kan være med blandede følelser.

Hvad gør du i sådan et tilfælde? Giver du penge til ejerne, når du skal tage ham tilbage eller?? Jeg har flere gange tænkt på, om der er nogle faste aftaler i den retning, når man sælger sine katte på kontrakt.

Hvis ikke det er den slags man offentliggør, skal du selvfølgelig bare undlade at svare på det.

• #2   16. jul 2007 Ja - jeg køber ham tilbage. De fleste har tilbagekøbs regler i deres kontrakter.

Selvfølgelig er det med blandede følelser han kommer tilbage, men hellere tage ham hjem, og sørge for et godt nyt hjem, end ikke vide hvor og hvordan han havner i noget nyt !

Det var meningen - ifølge han´s kontrakt - at han skulle kastreres, det er han ikke blevet ( der har nok ikke lige været overskud til det, midt i en skilsmisse ) så det sørger jeg for han bliver før han kommer til sit nye hjem.

Men jeg er imponeret over ham - han render allerede rundt og leger fangeleg/gemmeleg med alle de andre :o)

Han er en dejlig kat !!

• #3   16. jul 2007 Peekaboo´s ejer ønsker ham et godt hjem. Hun kunne se han mistrivedes i den ny lejlighed, og hun måtte ikke have dyr - så det er hende der har bedt mig hjælpe hende OG peekaboo, og som han´s opdrætter hjælper jeg selvfølgelig hvor det behøves.
    Han var jo min baby - før han blev solgt.
    Så JA selvfølgelig må jeg finde et nyt godt hjem til ham!

• #4   16. jul 2007 Zoe - nej - misforstå ikke - føler mig ikke trådt... ;o)

Men opdrættere har tit en tilbagekøbsaftale, så vores killinger ikke kommer til at "sejle" i det uvisse, hvid uheldet nu er ude.

• #5   16. jul 2007 Zoe - jeg køber ikke en kat for at sælge den videre - jeg tilbagekøber MIN kat og sørger for den får et nyt hjem.
    Der er ingen fortjeneste i det ( tværtimod )- deri ligger forskellen. :o)

• #6   16. jul 2007 Tak - håber at finde et godt hjem. Opretter en annonce når jeg får tager nogen billeder .

Kommentér på:
Peekaboo

Annonce