{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Ikke for sarte sjæle Billeder. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige lavet et fotoalbum med billeder af Bastians pote, som den så ud da jeg fik ham hjem i fredags, den er heldigvis blevet pænere nu og jeg var forbi min egen dyrlæge i mandags og hun gav mig ret i at det aldrig havde været en byld. Han er stadig på pencillin og smertestillende og jeg renser og smør nu hans pote med salve 2 gange dagligt.

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2198


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke for sarte sjæle Billeder.
  • #1   18. jul 2007 Min egen dyrlæge siger der er 3 muligheder, enten er der kommet bacterier med ind da der blev lagt venekateter, ellers har forbindingen ved venekateteret siddet for stramt og har stoppet blodtilførelsen til poten hvorefter huden er død og faldet af, ellers har han hængt fast/siddet i klemme med poten hos den anden dyrlæge, for poten var helt normal da jeg afleverede ham derude.

    Men han er heldigvis i bedring nu, den er langsomt begyndt at hele i kanterne så det bliver mindre.


  • #2   18. jul 2007 Nåhhh.. Lille putte da.. Nuuki har har haft en lignende byld/sår på bagdelen, men det skyldtes at en anden kat havde bidt hende og så var der gået infektion i det..

Kommentér på:
Ikke for sarte sjæle Billeder.

Annonce