{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

arghhhh 3´s net!!!=( {{forumTopicSubject}}

arghhh jeg er ved at få fnaller af 3`s net!!!

har haft deres mobile bredbånd i 3 uger og jeg er rigtig muggen på det.

- det kan tage op til en halv time før den gider oprette forbindelse

- når den så endelig opretter er det kun nogle sider den gider bruge sin tid på og de sider den gider tager en halv dag at komme igennem.

nogle gange tro den den har fundet siden, selvom den kun har fundet halvdelen, så ska man sidde og klikke til den fatter den ik har fundet det alligevel, så finder den lidt af siden og så ska man rulle med musen op og ned indtil den sys den gider finde det hele =(

så idag løb jeg altså tør for tålmodighed og ville ringe til deres kundeservice for at få lidt hjælp og hører om de ku hjælpe eller det kan være rigtigt man ska betale 300 om mdr for det.

så kan jeg dælme ik komme igennem til en person fordi jeg ska oplyse et nr bagpå et datakort. jeg har skutte fået noget datakort.hmmm arghhh

så har lige sendt en sur mail til dem=(

undskylder det lange indlæg, men sku bare af med mine frustrationer

undskylder det lange sure opstød, men sku bare lige ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arghhhh 3´s net!!!=(
  • #1   16. aug 2007 hej..

    jeg har 3 mobil... og er også frustreret over det..
    2 mdr. i træk skal jeg rykke for at få min mobil regning.. og tænk engang.. så giver de mig 200kr i rykker gebyr.. helt ærligt.

    SÅ ringede jeg og klagede igen.. Tænk engang, De ville slå halv skade...
    Det gad jeg ikke.. så sagde han " hvorfor ikke"
    Øh hallo batman... det er jeres fejl ikke min.. Efter ½ time gik han med til at de betaler for deres fejl..

    Og så tænker jeg lige # hvor mange kunder er så ærlige som mig og ringer efter deres regning."

    sanne


  • #2   16. aug 2007 hov ups..

    hænger vi ikke nogen ud her ved at nævne navne/selvskab???


  • #3   16. aug 2007 det er så derfor man skal holde sig fra de der mickey mouse netudbydere, der er ikke andet end bøvl osv, det er nok osse derfor de forærer tlf væk, da det vel er den eneste måde de henter nye kunder på

  • #4   16. aug 2007 Kender efterhånden ret mange der har problemer med 3's telefoner og især med dækningen.
    Kan anbefale Sonofon,det har jeg haft i mange år uden problemer og dækningen er særdeles god !


  • #5   16. aug 2007 ja det er en værre gang puha. den sure mail jeg lige har skrevet kan åbenbart ik sendes til dem... hva f..... ska man så lige gøre for at komme i kontakt med disse folk =( tror jeg må en tur i deres butik i morgen...

  • #6   16. aug 2007 hmm ved ik om det er udhængning, det tænkte jeg ik over, blev bare så gal, men hvis det er det så ¨må jeg jo undskylde og slette mit indlæg...

  • #7   16. aug 2007 ja, vi har tidligere brugt alle mulige forskellige udbyderer , men har opdaget at de eneste der virkelig dur er tdc

  • #9   16. aug 2007 hmm de ku åbenbart ik modtage min sure mail, så må jeg jo traske ned i deres butik i morgen...

    har aldrig haft problemer med debitel, men det har jeg med tdc.

    tror snart det er hip som hap hvafor et selskab man vælger...


  • #10   16. aug 2007 Jeg har kun haft gode erfaringer med 3 ...
    Har også deres mobile bredbånd ... - Det virker upåklageligt ...

    Men Debitel derimod - stoler jeg ikke på over en dørtærskel...


  • #11   17. aug 2007 jeg har 3.. Synes at det er godt nok.. også med gratis sms og 300kr om måneden ..
    men så snart jeg kommer ind i min lejlighed, så er der aldrig net, skal også vente i laaaaang tid, og gå frem og tilbage hele tiden, før det kommer..
    men går jeg ud, så er det der straks igen .. iiiiih..


  • #13   17. aug 2007 Randi - det problem har jeg også haft .... Men opdatering af mobilen gjorde det for mig ... Nu virker det upåklageligt...

    Nu er der styr på skidtet... : )


Kommentér på:
arghhhh 3´s net!!!=(

Annonce