Genetik - er det forståeligt? {{forumTopicSubject}}
Undskyld til dem som måske skulle til at svare i den anden tråd.. Blev enig med mig selv om at den hørte til her i stedet for
Jeg har brugt det meste af dagen i dag på at få lavet en genetikside på min hjemmeside.. egentlig skulle den have set lidt anderledes ud, men resultatet skulle meget gerne give læseren den samme oplevelse
Jeg er ikke helt haj nok til hjemmesider, til altid at få det som jeg vil
I må meget gerne kigge forbi, og sige hvad I synes om det.. Mangler der noget? Er der noget der er forkert? Er det nemt eller svært at finde rundt i? Og til dem der ikke ved noget om farvegenetik, blev I klogere? Kunne I bruge det til noget, eller var det bare noget forvirrende noget?
I skal selv trykke jer ind via menuen i venstre side, da I ellers mangler den, hvis jeg giver et direkte link..
www.camissen.dk
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 44 Svar: 298
Sproget virker ikke svært eller indviklet, og en skimning af det ser det da ud til at jeg godt ville kunne forstå det.
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
synes selv at denne side er den bedste jeg er stødt på indtil videre
http://www.felesgrata.dk/genetik/Genetikplancher.pdf
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Den side du henviser til fortæller jo om alle kattes genetik samtidig..
Men vil da meget gerne høre hvad der mangler for at den bliver brugbar, til at finde ud af noget om farvegenetikken hos ens skovkat.. eller katte med ligende farver og mønstre..
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Er jo netop for at kunne forklare andre hvordan det hele hænge sammen, og for at kunne hjælpe dem der ved lidt om det, men som aldrig rigtig kan finde ud af hvad farver deres killinger bliver
Og tak
Genetik - er det forståeligt?