{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Genetik - er det forståeligt? {{forumTopicSubject}}

Undskyld til dem som måske skulle til at svare i den anden tråd.. Blev enig med mig selv om at den hørte til her i stedet for smiley

Jeg har brugt det meste af dagen i dag på at få lavet en genetikside på min hjemmeside.. egentlig skulle den have set lidt anderledes ud, men resultatet skulle meget gerne give læseren den samme oplevelse smiley
Jeg er ikke helt haj nok til hjemmesider, til altid at få det som jeg vil smiley

I må meget gerne kigge forbi, og sige hvad I synes om det.. Mangler der noget? Er der noget der er forkert? Er det nemt eller svært at finde rundt i? Og til dem der ikke ved noget om farvegenetik, blev I klogere? Kunne I bruge det til noget, eller var det bare noget forvirrende noget?

I skal selv trykke jer ind via menuen i venstre side, da I ellers mangler den, hvis jeg giver et direkte link..
www.camissen.dk

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genetik - er det forståeligt?
  • #1   18. aug 2007 syntes det er super opbygget, nu har jeg ikke læst det hele, men umiddelbart ser det meget venligt ud og overskueligt.

Sproget virker ikke svært eller indviklet, og en skimning af det ser det da ud til at jeg godt ville kunne forstå det.

• #2   18. aug 2007 hmm.. synes ikke der er så meget brugbar information.
    synes selv at denne side er den bedste jeg er stødt på indtil videre
    http://www.felesgrata.dk/genetik/Genetikplancher.pdf

• #3   18. aug 2007 Marlene, hvad er det du mangler på siden? smiley

Den side du henviser til fortæller jo om alle kattes genetik samtidig.. smiley Og ja, den er meget bredere end min, for jeg fotæller jo kun om hvad der har relevans for Skovkatten.. Ellers havde jeg haft en masse med om langhår/korthår, hale/ingen hale, ører der krøller/krøller ikke, alle de andre farver og mønstre der er osv.. smiley

Men vil da meget gerne høre hvad der mangler for at den bliver brugbar, til at finde ud af noget om farvegenetikken hos ens skovkat.. eller katte med ligende farver og mønstre.. smiley

• #4   18. aug 2007 Jamen Vibeke, det må du da meget gerne smiley

Er jo netop for at kunne forklare andre hvordan det hele hænge sammen, og for at kunne hjælpe dem der ved lidt om det, men som aldrig rigtig kan finde ud af hvad farver deres killinger bliver smiley

Og tak smiley

Kommentér på:
Genetik - er det forståeligt?

Annonce