1.067 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

hjemme igen fra operation hjemme igen fra operation

hejsa

ja så har jeg lige været ude og blive skåret lidt i, det var så kun min storetå de skulle hygge sig lidt med, men de havde squ problemer med at få den lokalbedøvet, jeg fik 9 skud før det virkede, bedøvelses-sygeplejesken var udlært tandlæge , så jeg måtte lige fortælle hende at det altså var i den anden ende der skulle skæres. jeg fik osse skældt huden fuld bare fordi jeg havde taget bilen derud, det var nemlig ikke smart at skulle kører hjem derfra. nu er bedøvelsen ved at forsvinde og jeg ka godt mærke at det kommer til at gøre AAAAAAAVVVVVVVVVVVVV senere
det gode er at nu skal jeg opvartes de næste par dage, for jeg ka stort set ikke støtte på foden da det samtiddig er min dårlige fod i forvejen
YNK YNK YNK YNK

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjemme igen fra operation
  • #1   5. sep 2007 Nåeeee lille pus, det er da godtnok synd for dig. Tanya er altså nødt til at nusse grundigt om dig smiley

Rigtig god bedring Johnny.

• #2   5. sep 2007 jeg har lige taget samme tur næsten.. fik en kileresection i den ene tå.. Men havde dog ikke smerter.. fik smertestillende, som jeg langsomt nedtrappede.. Mit sår er næsten helet nu og det gør ikke spor ondt.. smiley wee.. så håber jeg at jeg slipper for betændelse i tåen.. Var derfor jeg fik operationen.. :o)

Men hvorfor har du ikke fået smertestillende?

• #3   5. sep 2007 hejsa
    at kalde mig lille pus er da helt ude i skoven ik May-Britt*GH*
    jeg fik ingen smertestillende, men har nu osse så rigeligt af det møg i huset i forvejen, har jo nogle til at ligge hvis min fod skulle blive alt for slem, men har ingen fy-medicin, alt er købt på recept fra lægen

• #4   5. sep 2007 ØØNK til dig Johnny......

Jeg håber du snart kommer helt ovenpå igen, så du kan varte Tonya op ;-))) Det vil hun sikkert også glæde sig til ;-))))

God bedring søde...

• #5   5. sep 2007 annette: tarkkkk søte, lige nu går det ok, har fyldt mig med adrrrrrrr ulækkert smertestillende medicin, og øv hvor jeg hader det lort

• #6   5. sep 2007 Nåå hvad da??

Hvad får du? Og virker det efter hensigten???

• #7   5. sep 2007 ka squ ike huske hvad de hedder, men de er på 400 mg og de virker bare

Kommentér på:
hjemme igen fra operation

Annonce