{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

Xen går mig på nerverme {{forumTopicSubject}}

Min x går mig pænt meget på nerverne. og har behov for at få luft ellers ender det med at jeg gør et eller andet jeg vil fortryde..

Vi var blevet enige om aldrig mere at snakke sammen da vi ikke rigtig kunne blive enige om noget som helst og han havde en ide om at han bare kunne få mig tilbage hvis han ville.. Hvilket han også prøvede på et par gange.. Men fordi jeg gik rundt med så meget indestængt vrede blev jeg foreslået at tage kontakt med ham også fortælle ham hvordan jeg havde eller har det..

så efter 2 til 3 uger hvor jeg havde gået og tænkt over det, så fandt jeg hans nummer på krak og skrev en sms til ham om at jeg blev nød til at snakke med ham, selvom det var mig meget imod at kontakte ham..
8 timer senere da jeg havde opgivet at høre fra ham fik jeg en besked tilbage om at han ville ringe senere og at han glædet sig til at snakke med mig..

han ringede så en time senere og jeg var helt mundlam og slet ikke klar til at snakke, men vi blev enige om at jeg skulle lave noter også ville han ringe dagen efter..
Han ringede self ikke, så jeg sendte ham en sms også blev han vildt hys og spurgte hvad fanden jeg villle?

Næste dag skrev jeg så og spurgte om han overhovedet gad at have den her snak og mødes engang for at få det her ud af verden som jeg havde det dårligt med også fik jeg et næh egentlig ikke tilbage..

Nu er jeg så vildt piissed for at syntes jeg godt at han kunne havet sagt fra starten i stedet for at lyve og sige at han helt vildt gerne ville se mig og glædet sig til at snakke med mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xen går mig på nerverme
  • #1   9. sep 2007 Kender godt det der men xèn der ikke helt ved hvad han vil og lyver istedet for at være ærlig..... Nu går han bare og lyver om ting jeg siger og gør og er vildt glad for at min nye kæreste er så forstående selvom det nogen gange går ud over ham. Tror bare at man skal gider det noget tid så kommer man over alt det der er sket lige meget hvor sur man er. Håber du klare det. Knuz

• #2   9. sep 2007 Lyder også som om at du har en festlig x...

Har bare lyst til at gøre mod ham hvad han har gjort mod mig sådan psykisk..

Jeg har så også en dejlig kæreste nu som heldigvis kun lider under min x når jeg ligner en tordensky fordi den klovn har pisset på mine sukkerærter..

• #3   9. sep 2007 Ja det skal jeg love for at jeg har. Jeg ville nogen gange ønske at jeg kunne gøre både det psykisk og fysisk som han har gjort mod mig... Puha det ville være dejligt men nu er jeg da flyttet 120km væk så kan det være at det hjælper lidt..... smiler.....

• #4   9. sep 2007 Luft dine fustrationer hos en god veninde.. Drop ham, han er jo ikke det værd

• #5   9. sep 2007 Er i gang... Min veninde kom lige forbi smiley

• #6   9. sep 2007 Jeg snakker slet ikke med mine x'er mere smiley . dejligt befriende smiley .

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 60
    #7   9. sep 2007 aaargh,,...don't get me started... *^$#@!!#%&
    join the club er alt jeg kan sige

• #8   10. sep 2007 Det sagde min veninde sjovt nok også.. Altså at han troede at der var sex i farevandet..
    har ikke kunnet lade være, så for 30 min siden skrev jeg til ham og fortalte at jeg undrede mig over hvorfor han lyver og at jeg ikke er ude på at få ham tilbage og hvis han er så optimistisk at tro at jeg vil have hans krop så kan han godt glemme det!

Jeg er faktisk også venner med de fleste af mine x kærester, men ham her er bare lige til at kvæle!! Det var han så også da vi kom sammen, så intet nyt på den front hehe

• #9   10. sep 2007 Der er bare nogle xèr der er nogle spader. I starten var jeg også venner med min og jeg synes det var en møg god ide for vi har da været sammen i 7år så kunne i se problemet. Så ved jeg ikke lige hvad der skete for ham så gik han bare amok over et eller andet og siden det har han bare ikke rigitg været til at snakke med.

• #10   10. sep 2007 Du ved ikke hvad han gik helt amok over?

Jeg har hermed fundet ud af at man skal passe på hvad man lige lukker ud.. Kom til at lukke ud at jeg virkelig gerne ville skyde den nar også kørte mine klasse karmerater det helt ud af proportioner.. Det var kun billedeligt talt.. Jeg er ikke voldig på nogen måde..

• #11   10. sep 2007 Kender det godt fra min ex. Sagde også jeg godt kunne tænke mig at brænde hans bil af for det var det eneste for ham og nu tror han at jeg har prøvet at gøre det og vil prøve at slå hans nye dame ihjel

• #12   11. sep 2007 Hehe.. Fatter ikke at han tager det så højtideligt medmindre du jagter dem med en økse.. hvilket jeg ikke går udfra er tilfældet

• #13   11. sep 2007 Maria:

Det du sagde foran dine klassekammerater, det sagde jeg noget lignende foran en psykolog engang.

Han grinte bare helt vildt og syns det var fedt at det var røget så spontant ud af munden på mig at jeg kværkede x'en hvis jeg mødte ham smiley

Men kender også til det med at nogen har taget det for bogstaveligt heh

• #14   11. sep 2007 Mine venner griner også altid af mig fordi han er den eneste person der kan få mig til at køre i så højt et gear...

Jeg forstår ikke at nogen kan tage det så højtideligt.. Hvis man endelig ville gøre det så fortalte man jo ikke om det..

Kommentér på:
Xen går mig på nerverme

Annonce