{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Katteformidlinger. {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes det er mærkeligt at der er så mange der vil gi mange penge for en huskat der ikke er passet med vacc, chipp/ tatto loppekure osv når man kan henvende sig til en katteformidling og få en ny ven der er sunhedstjekket og vacc chipp/tatto og det hele for 475 kr
Jeg har lige siddet og kigget rundt og hvor er der bare mange smukke katte der søger nye hjem.

Jeg har ikke lavet denne tråd for at træde nogen over tærene jeg har lavet den for at folk der ønsker sig en kat måske skulle prøve at overveje om de skulle hjælpe en ejer løs kat i stedet.

Jeg var inde på denne hjemmeside og kigge og jeg blev helt forælsket i lille Pyrus fra år 2000 han er bare dejlig smiley
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katteformidlinger.
  • #1   16. sep 2007 Jeg kan kun være enig med dig. Det kan næsten kun være fordi folk ikke tænker på, hvad det koster at skulle til dyrlægen og betale for det man får med i prisen fra en katteformidling. Eller at man ikke har tænkt sig at ofre det på den kat man køber..... for siden at finde ud af det med problemerne med fertile katte.

Og en vigtig ting tror jeg helt sikkert er det med, at mange falder for en helt lille killing.

• #2   16. sep 2007 Jeg kender ikke priserne så godt men for at få en kat lavet neutal snakker vi vel oftes omkring 1000 kr så kommer sunhedstjek, tatto og vacc oven i, så jeg tror da minimun man løber op i ca 2000 kr for det hvis man selv vil gøre det hele.
    Men jeg ved godt man skal ikke vælge et dyr ud fra prisen, men jeg tror jeg ville vælge et fra et internat hvis det var, jeg ikke var på jagt efter noget bestemt.

• #3   16. sep 2007 Ja det er utroligt så mange dyr der søger nye hjem .... smiley

• #4   16. sep 2007 Er der nogen der kender priserne på at få sin kat til dyrelæge med:

Sunhedstjek.
    Neutralisering han/ hun kat.
    Chipp/ tatto.
    Vacc.
    Ormekur og loppebehandling.

• #5   16. sep 2007 Line Z
    475 kr syntes jeg så heller ikke er en halv mill.
    Jeg har haft en fertil han kat han kostede det hver gang han havde været ude at sloges og jeg skulle til dyrelægen med ham, det var min kat da jeg vafr barn, og hvad jeg husker mest var at så havde han betændelse her og der + sting...
    Mine forældre havde også en holdning der sage at det måtte kattene selv finde ud af, for de ville ikke offer en kasteration, men så heller alle de andre dyrelæge regninger????

• #6   16. sep 2007 Slet ingen der kender lidt priser??
    Nu er det så længe siden at mine blev ordnet ved dyrelægen så jeg kan slet ikke huske hvad jeg kom af med.

• #7   16. sep 2007 Vi gav omkring 2.000 kr. for det du nævner for Bebse "De 3 smukke drenge". De 3 andre har vi taget til os fra andre, der ikke kunne have dem, så der er det kun revaccinationerne, vi har skullet ofre i den retning

• #8   16. sep 2007 Vi gav 1600 da vores hunkat skulle steriliseres, sundhedstjekkes, øremærkes og vaccineres.

• #9   16. sep 2007 (link fjernet) der er en dyrlæge som har skrevet sine priser udførligt. Kender ikke til dyrlægen, men søgte bare på google

• #10   16. sep 2007 Den pris jeg har skrevet på de ca. 2.000 kr. er så incl. 2 gange vaccinering samt orme og loppekur.

• #11   16. sep 2007 Mange tak smiley
    Ja så er min pris jo ikke helt ved siden af da jeg gættede på 2000 kr.
    Jeg syntes stadig det er billigt så at gi mellem 475- 800 for en internat killing/ kat.

Så dem der siger at de ikke har råd til at gi det der tænker jeg lidt så, hmm har du så råd til katten i det lange løb????

Kommentér på:
Katteformidlinger.

Annonce