{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskellen mellem Golden grey & Master
  • #1   20. sep 2007 jepser.. forresten til andre hvis nogen søger det er Golden grey alm klumpegrus hvor Master er til hvis man feks har fertile hanner dvs at den har en kræftiger duft af parfume og klumper bedre...

håber det var rigtigt gentaget MB.. *S* og tak for hjælpen..

• #2   21. sep 2007 master klumper ikke bedre - der er de der krystaller i som tager lugten *s* bruger selv golden grey blandet med classy cats black label - for gg er meget fint og ender i hele hytten - cc er groft (til langhår) og klumper ikke helt så godt - og en blanding er perfekt

og synes gg er mindst lige så godt som extreme classic - bare billigere--- og har endnu aldrig fået en ødelagt pose fra zooplus... og bare en sæk, så er portoen jo dækket v besparelsen

• #3   21. sep 2007 tja her bruger jeg gg master!

lugtede aldrig min lille dreng blev kønsmoden - men dyrlægen gjorde!!!

er temlig sippet med med lugten da jeg bor på et værelset og gider ikk lugten af kattebakke!

prøvede EC en overgang - men den ekstreme stank af babypudder på mit lille toilet, prisen og det er gg master klumper bedre fik mig hurtigt tilbage igen!

så længe det er muligt køber jeg ikke andet end gg master!

har ikke prøvet gg - men så længe masteren holder mit sted lugtfrit så betaler jeg gerne den ene euro mere pr. sæk....

Kommentér på:
Forskellen mellem Golden grey & Master

Annonce