{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Nogen der så "Farvel min elskede" {{forumTopicSubject}}

Jeg sad og så programmet "Farvel min elskede" på TV2 og det slog mig lidt...

Vi så kun én, der forlod sin ægtefælle - resten var dem der blev forladt..

Det er sikkert et spændende program, da det jo omhandler dagens Danmark på mange måder, men der burde måske være flere synspunkter, så det ikke "kun" blev et subjektivt program.. ???

Jeg havde håbet på at få lidt "forståelse" for, hvorfor man bliver skilt - et eller andet sted...

ja jeg ved det er lidt tåbeligt, men det var bare en tabke der slog mig.....

Andre der så programmet???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der så "Farvel min elskede"
  • #1   25. sep 2007 åååh nej.. det var i aften smiley Jeg ville ellers gerne have set det

  • #2   25. sep 2007 synes det var et godt program. men vil bestemt give dig ret anette.

  • #3   25. sep 2007 Den samme tanke havde jeg osse .-))))

  • #4   25. sep 2007 jeg så ikke programmet, men ka det mon skyldes at dem der har forladt deres ægtefælle har en lidt grim smag i munden og føler sig flove over det

  • #5   25. sep 2007 Johnny - jeg ved sq ikke om det er fordi de sidder med en grim smag i munden, eller om det er fordi de bare ikke orker at skulle forklare sig på åben skærm.
    det er jo "nemmest" at føle med dem der bliver forladt - ikke dem der forlader...

    Håber I kan følge min tankegang.

    Men jeg ville bare såååå gerne have set det fra begge sider..
    Det kunne være super fedt, hvis de kunne få den anden til at komme med sin forklaring, for måske var det ikke "bare" slut over night... ???

    Hmm - jeg må se det igen på tirsdag.. forhåbentligt kommer der en masse andet på "bordet"... Noget man kan bruge til noget - og ikke bare endnu et "åååh det er så synd for mig" program. Dem er der godtnok for mange af lige for tiden - synes jeg...

    he he - så lige min stavebøf i mit første indlæg....
    tabke = tanke *GGG*



  • #6   25. sep 2007 jeg ka så udmærket følge din tankegang.
    jeg har så osse lagt mærke til at det efterhånden kun handler om jammer og ynk og ih og åh hvor er det synd for mig osv osv i div programmer i tv og det blir altid kun vist fra den ene side af sagen


  • #7   25. sep 2007 Ja - MEN jeg håber at der kommer lidt "kød" på næste gang.

    Noget vi andre danskere kan forholde os til....

    ÆÆÆV jeg lyder så tvær, men det er jeg bestemt ikke. Har bare ikke lyst til at følge få mennesker i deres kamp for at komme videre. Det ender desværre sikkert med, at modparten til dem der er forladt, bliver "hadeobjekt" i DK - og det mener jeg bestemt ikke TV2 bør gøre....



  • #8   25. sep 2007 Natascha - så du programmet???

    Jeg efterlyser at man ser sagen fra begge sider..

    Ikke hvorfor folk bliver skilt som sådan..

    Jeg ved godt der findes en masse forskellige årsager til skilsmisse, men det praktiske er nemmere at forholde sig til...... Det er det jeg efterlyser i denne serie....

    Det og så at man ser sagen fra den anden side også - for der er altid to sider af samme sag....



  • #9   25. sep 2007 druk og utroskab og vold osv er nok hyppige årsager til skilsmisser, men ævl som vi ikke elsker hinanden mere, den tror jeg ganske enkelt ikke på er en årsag til skilsmisse, der ligger altid noget andet bag

  • #10   25. sep 2007 annette: næh men er det ikke bare typisk pressen at lave syndebukke, om de så gør det bevidst el ej aner jeg ikke

  • #11   25. sep 2007 Natascha : så enkelt burde det være, men sådan er det ikke i virkeligheden

  • #12   25. sep 2007 Natascha - jo jeg ved såmænd nok hvorfor folk bliver skilt....

    Johnny - jo jeg kan sagtens følge dig, så derfor HÅBER jeg at TV2 tager det fra begge sider... Håber ikke kun det blvier et "smuds" program, hvor kun den ene får lov til at sige sin mening....
    Omkring de hyppigste årsager, så er jeg måske ikke helt enig...
    Der er altså de ægtepar, hvor de vokser fra hinanden... De finder hver deres hobby/interesse, og glemmer måske ægteskabet på den bekostning. Det kan jo også være en årsag..
    Nogle "vokser" og udvikler sig, fra at være en lille bly viol, til at være en selvstændig person, som modparten ikke kan "styre" - hvis du forstår.......



  • #13   25. sep 2007 annette: ja man ka sagtens vokse fra hinanden og udvikle sig osv, men jeg tror når alt kommer til alt holder man aldrig op med helt at elske hinanden helt, følelserne er nok ikke de samme, men jeg vil vove den påstand at en person man har været gift med osv altid vil ha en eller anden form for plads i ens hjerte selvom man blir skilt


    Natascha: selvfølgelig ka man det, men læs lige hvad jeg osse skrev til annette, man ka faktisk elske hinanden på flere forskellige stadier


  • #14   25. sep 2007 vibeke: jeg tror lige præcis du har fat i noget der, folk opgiver for let, dog ved jeg så osse at der er nogle der virkelig har kæmpet en kamp for deres ægteskab, men det var bare dødsdømt og skilsmisse eneste udvej

  • #15   25. sep 2007 Lige præcis Vibeke... Du rammer hovedet på sømmet, med det du nævner her ,-)

    jeg har også opfattelsen af, at nogle tror ægteskabet skal køre problemfrit - ellers er det skilsmisse.
    det er for nemt, for "man" smutter jo bare fra hinanden lige så snart der opstår et problem....

    Det ER følelsesmæssigt hårdt - der hersker der ingen tvivl om. Derfor håbede jeg på noget konstruktivt der kan bidrage lidt til at "man" tænker sig lidt mere om, inden "man" bare skrider...

    Johnny - jeg er enig med dig. Man kan ikke bare smide følelserne væk, selvom man ikke bor sammen mere... Så er der ihvertfald et eller andet galt.

    Vi så den ene mand, der havde forladt sin kone/hustru. han fortalte at de ikke kunne bo sammen mere, men han elskede sit barnm.... JAA selvfølgelig elsker manden sit barn, men hvorfor gik det ikke? Prøvede de at gøre noget for at redde ægteskabet??

    Sådanne ting manglede jeg lidt i udsendelsen.....


    hmmm - ved ikke om det giver mening det jeg skriver....


Kommentér på:
Nogen der så "Farvel min elskede"

Annonce