{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Så er min pige os blevet jager.. {{forumTopicSubject}}

Ad ad ad.. hehe så fandt jeg hende med en fugl og den trak stadig vejret men den stod ikk til at redde så jeg fik kæresten til at knæk halsen på den og begrave den.. men sådan er det jo når det er en del af kattens instinkt..

Andre som har oplevet det? har os set en tusse uden hoved men ved dog ikk om det var en kat for ved siden af var der en levende pindsvin men mener de er plante æder..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er min pige os blevet jager..
  • #2   3. okt 2007 Helene - det er da os rigtigt.. hehe

    Vibeke - ja det er præcis det gav hende os noget guf bagefter for jeg tog jo hendes bytte og tror ikk hun var helt glad for jeg tog den.. ved så ikk om det var forkert at "rose" hende men som sagt er det jo en del af kattens instinkt..


  • #3   3. okt 2007 Vores Twinkle tager næsten dagligt en mus med hjem. Sjældent tager hun en fugl og hun er også kommet hjem med små frøer. Men mus er hendes favorit og tror det er det hun søger efter hver dag. Hun er ude lige nu og jeg vil blive overrasket hvis hun kommer tilbage uden en mus. Hun har lige været inde og vende og gik så igen. Andy fanger ikke så tit noget.

  • #4   3. okt 2007 alt bliver jagtet og delvis fortærret her. mus,, fugle, frøer sommerfugle, natsværmere, fluer ... ja selv myg har interesse.

  • #5   3. okt 2007 Hiih.. smiley
    Det gør min Lille også om sommeren.. smiley
    Ronja fanger mus til os i stedet for fugle.. smiley


  • #6   3. okt 2007 tror os jeg har oplevet hun har fanget en mus for den lå i et hjørne lige udenfor vores vindue og den stod min hun og gøet af.. dag efter kiggede jeg i det område hun havde stået og gøet og jo den var go nok der lå en død mus.. smiley

Kommentér på:
Så er min pige os blevet jager..

Annonce