{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Hallooo hvad sker der i lille DK ?? {{forumTopicSubject}}

Eiiii nu må jeg altså ud med lidt galde.... Hvad f..... sker der med de danske billister ???

Idag da jeg var på vej ned og aflevere sønnike til sin mormor, så jeg godt at der var en bil som var kørt galt i modsatte side, og ambulance, brandvæsen m.m var på plads..... da jeg 1½ time efter skulle hjem igen, og da jeg var nået til 2 km før ulykkes stedet, begyndt folk at bremse hårdt op, og sætte katastrofe blink på... ejjj tænkte jeg de er da vel ikke stadig igang ved den ulykkke... Nææh ambulance, m.m var da væk, men i nødsporet holdte denforulykket bil... folk var simpelthen bare nygerrige og bremsede op for at glo... midt på motorvejen... hvad f..... tænker de på.. tænker de på at de faktisk kan forårsage endnu en ulykke pga deres egen nysgerrighed ??? Har folk overhalet hjernen.... Total idioti og for hvad ??? for at sidde og sige nøøøøj har du set den bil, den er godt nok smadret... tror du at der er sket noget alvorligt med dem som var i bilen ?? Makabert og dumt...

Igår var kæresten, sønnike og jeg en tur på Amager, da vi skulle hjemme kører vi på mortorvejen i overhalingsbanen, pludselig trækker en stor Post DK lastbil udforan os, og kæresten må op og stå på bremsen, han blinker med det lange lys et par gange, hvilket åbenbart hidser Post DK Chaufføren gevaldigt op, han giver igen ved at lave en hård opbremsning ( på motorvejen ) hvorefter kæresten og andre igen må op og stå på bremsen... Post DK bilen trækker så ind i midtersporet og lader som om at han vil lade os passerer, men da vi er nået op ved han baghjul trækker han igen ud, og kæresten må igen bremse hårdt op... Post DK chaufføren trækker så igen ind i midtersporet og hænger nu ud af vinduet og råber og skriger samtidig med at han laver pistolhånden til os.... IDIOT

Den værste jeg har prøvet er faktisk en lignende situation som den med Post DK bilen, det her var bare en Svensk indregi. mercedes med 4, 2nd G'er de blev også ski..... ophidset, men de kunne ikke nøjes med at hænge ud af vinduet, næææh de trak sgu en pistol og pegede ud ad vinduet på mig....min rekation... øhhh jeg kom sgu til at give dem fingeren....

Men hvad er det der sker i lille DK...flere og flere billister bliver overfaldet, og flere og flere køre med hovedet under armen,... er mentaliteten blevet til "MIG FØRST" eller " DER FINDES KUN MIG" er det ved at blive hverdag ??? Something is rotten in the state of Denmark :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hallooo hvad sker der i lille DK ??
  • #1   27. okt 2007 Jeg ville notere nummerpladen, ringe til post DK og klage over hans kørsel. den er jo direkte livsfarlig....

    Men ja - DK er godtnok ved at være en tand for "underlig"....

    Puha - hvor er jeg glad for at I ikke kom noget til....



  • #3   27. okt 2007 jøsses dog....

    det lyder voldsomt... jeg tror os jeg var blevet både sur, forskrækket, og enorm chokeret... smiley

    Håber i er ok, efter den grimme oplevelse... ??


  • #4   27. okt 2007 Jeg havde også taget nummerpladen og ringet til politiet, manden er jo sindsyg når han gør sådan...

    Oplevede engang en lastbil kører helt oppe i røven på min bil, jeg måtte kører 90, og det kørte jeg... Lastbilen synes ikke lige han gad kører det så op i røven på mig og så det lange lys på så jeg ikke kunne se en dyt... Og det var mørkt uden for.

    Til sidst overhælede han mig og kørte lige ind foran mig så jeg også måtte op at stå på bremsen, jeg tog så hans nr. plade og ringede til politiet, og de ville så få fat i vognmanden så cherføren kunne få en skidebalde over hans kørsel.

    Jeg synes folk bliver mere og mere aggrasive i trafikken, ved ikke hvad der sker for folk der sidder bag rettet nogle gange smiley


Kommentér på:
Hallooo hvad sker der i lille DK ??

Annonce