772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Gaver... Nogle idér... Gaver... Nogle idér...

Uh ha ja nu nærmer tiden sig jo til at man skal være opfindsom og finde gaver til alle man har nær, men hvad skal man selv ønske sig.....

Min mand sad igår aftes og sagde at han ikke havde den fjerneste idé om hvad han skulle give mig og så kom jeg jo til at sige at man altid havde plads til en lille Norsk skovkat eller en British shorthair :o)

Så nu går jeg og krydser alt hvad der krydses kan og drømmer om en lille ny misser...

Men ud over det hvad skal man så ønske sig? og værre endnu hvad giver man manden (min far) som ikke ønsker sig noget og som selv køber det han synes han mangler... jeg er helt blank og har givet ham forbud mod at købe noget som helst indtil jul, for han har jo også lige fødselsdag på lørdag....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gaver... Nogle idér...
  • #1   6. nov 2007 Gavekort til billetnet smiley

• #2   6. nov 2007 bed om en ønskeseddel, og køb noget af det der står på den

• #3   6. nov 2007 Camilla: Kan godt følge dig.. Min kæreste køber også når han mangler og ønsker kun penge - og jeg NÆGTER at give penge i gave smiley

Ratster: Du er skarp med dine tåbelige kommentarer idag...

• #4   6. nov 2007 Jeg ønsker mig en GPS, VIPP spand, AJ bord til køkken.

Lad os nu se, det bliver højest til en af delene. (Egentlig ønskede jeg mig også en NFO, men den har jeg fået lov til at få og kommer om 9 dage).

Mht. fædre, så er det jo svært, når man ikke kender personen. Men en god bog, går man da aldrig fejl af, om den så skal handle om golf, lystfiskeri, mad eller være en krimi er jo så spørgsmålet.

• #5   6. nov 2007 Hvad med tålmodigheden, kan du også levere den, altså sådan, at jeg efter 3 timer og det stadig ikke fungerer, fortsat opfører mig nogenlunde anstændigt?

• #6   6. nov 2007 Du har nok ret (smiler), men jeg er ikke nem at "tumle"
    :-)))))))

• #7   6. nov 2007 Jep, tager gerne en tur i fryseren for at tale om dekoration af kager, hvis det skulle blive aktuelt smiley

Hvis dine billeder af kager afspejler en nybegynders værk, så må jeg vist hellere melde fra det hjemkundskabs hold med det samme :-))))))

• #8   6. nov 2007 Jeg ønsker mig en GPS, VIPP spand, AJ bord til køkken.

Sætter da lige mine ønsker ind igen, kan jo være så heldig, at min mand skulle kigge forbi KG.

• #9   6. nov 2007 Arne Jacobsen

• #10   6. nov 2007 smiley

• #11   7. nov 2007 Dk Kefir ~ Annette W - Der for kan man alligevel godt bede om en ønskeseddel :S Min kæreste køber også alt hvad han behøver, men det betyder ikek alle hans ønsker er opfyldt :S

• #12   10. nov 2007 Dk Kefir ~ Annette W - og jeg gentager "Der for kan man alligevel godt bede om en ønskeseddel :S Min kæreste køber også alt hvad han behøver, men det betyder ikek alle hans ønsker er opfyldt :S"

Jeg har selv en kæreste der siger han ikke ønsker sig noget, men når man beder om en ønskeseddel er der "sjovt" nok noget alligevel.. Prøv at fatte at ikke alle er som dig, vi er nogen der har andre erfaringer end dig, derfor skal vores erfaringer og meninger ikke rækkes ned..

• #13   10. nov 2007 Min kæreste siger også han ikke ved hvad han ønsker sig, eller at han ikek ønsker sig noget, men hvism na så beder om en ønskeseddel popper der alligevel nogle ting op..

• #14   12. nov 2007 hmmm hvad med..

- En kalender med billeder af de søde katte.. ;o)
    - En t-shirt med et sjovt billede (privat billede)
    - Gavekort til bio, koncert, musical, bowling, andet hygge
    - Portrætfoto af søskende/par
    - Det sjove: Basserne, Jumbobøger, Svikmøllen, Blæksprutten, ..og det var Danmark 1/2/3 (stribehistorier fra ekstra bladet), andre sjove bøger?
    - Der kommer altid tonsvis af nye cd med god musik til jul
    - Og film?
    - Et brætspil eller computerspil er altid godt.
    - En god bog?
    - Gavekort til noget "skørt" fx faldskærmsudspring, tatovering?
    - Gavekort til rejse, spaophold, massage, zoneterapi, wellware?
    - En af de der kæmpe øl man nogle gange kan få i supermarkedet?

Ja bare en smule inspiration herfra.. :o)

Kommentér på:
Gaver... Nogle idér...

Annonce