{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Hvorfor taber de alle udfordringer... {{forumTopicSubject}}

hej har lige et spørgsmål... hva er der ivejen med sylvester og bents profiler siden de taber alle deres udfordringer. vores billeder er lidt enformige det ved vi men det er begrænset hva man kan tage er forskellige billeder når man bor i lejlighed.. men syntes også der ermange gode billeder imellem. så forstår ikke hvorfor de bliver ved med at tabe.. er det fordi de har en dårlig profil eller det fordi vi ikke skriver og ber folk om at stemme..??
er ved at være pæn frustreret...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor taber de alle udfordringer...
  • #1   13. nov 2007 Jeg kan nu heller ikke se at der er noget i vejen med dine billeder. Det er da et par rigtig dejlige katte du har :o)
    Hvorfor de taber udfordringerne ved jeg ikke.


  • #2   13. nov 2007 Det er nogle rigtig søde katte du har.Jeg vil komme med et forslag, at du vælger nr 2 eller 6 billede som første billede(Bent).Det er ikke fordi dit nr.1 billede ikke er sødt,for det er det, men jeg synes bedere man kan se ham på de andre 2.Det er bare et forslag.Så er det bare om at komme videre med udfordringerne.Du har jo ikke haft så mange endnu.

  • #4   13. nov 2007 de er da også vores et og alt. men det er stadig træls de taber syntes jeg.

  • #5   13. nov 2007 Hmm..
    har lige siddet og kigget dine billeder igennem.. Det billede med Bent hvor han sidder ved toiletpapiret er et super godt billede og det ville jeg nok vælge som nummer et..
    og ved sylvester jamen er nogle søde nok billeder af ham.. men det billeder jeg synes om bedst.. det er det sidste af dem.. ved ikke om det ville gøre det godt som første billede, men jeg ville i hvert fald stemme på det *Ss*

    Og selvom man har indekatte kan man sagtens fange dem i forskellige situationer, har jeg selv gjort ved Gizmo som ikk er så meget for at komme ud.. så det er bare om at have kameraet ved hånden på det rigtige tidspunkt


  • #6   13. nov 2007 hmm... den er svær..

    det er nogle rigtige søde missere du har dig... og billederne er skam heller ikke dårlige..
    måske er nogle af dem lidt sløret.. men det har de flerst jo nogen der er... ved ikke om det kan være det folk har set, men det kan man jo lave om på, ved at tage nogle nye billeder i bedre lys... smiley
    held og lykke med det...


Kommentér på:
Hvorfor taber de alle udfordringer...

Annonce