{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

støvler str 42 {{forumTopicSubject}}

Så vil man gerne have nogle vinter støvler, nu hvor det er begyndt at blive temmelig koldt, men nej nej..

sig mig er jeg den eneste i dette land der har problemer med at få fodtøj. For h.. hvor er jeg træt af det!

Når så en ekspidient står og siger at de kun bestiller en hjem i str 42, bliver jeg rigtig sur... hvad er det for noget underligt noget, skoringen i næstved storcenter dækker da kunder fra hele næstved og de omkring liggende byer, så et par?

Så kører vi hele vejen til slagelse for der havde jeg fået et par lagt til side, de er så ikke større end den 41 jeg havde prøvet.. hjem igen.

Så må man jo til KBH for at se om de har noget og det håber jeg sandelig ellers bliver jeg da først rigtig sur.
Er jeg virkelig så speciel at det ikke er nødvendigt for sko butikker at få fodtøj hjem i mere end 41.. jag fatter det ikke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  støvler str 42
  • #1   15. nov 2007 Nej du er ikke den eneste i verden jeg har os problemer med det også pæne sko og jakker og jeg bruger kun en størrelse 41 i sko og 44 i jakke total depri...

• #2   15. nov 2007 Du har fuldstændig ret! Det er et kæmpe problem. Jeg bruger også en 42-43, og det er UMULIGT at finde noget som helst fodtøj smiley Især hvis det skal være lidt smart.... ØV

• #3   15. nov 2007 pæne støvler har jeg haft bestilt over nettet hvor os med tynde ben kan få noget der passer. Duoboots.. men de blev så væk under flytningen. Det var så lige 1600.. øv. Men det kan da heller ikke være meningen at det skal være så dyrt bare fordi man har lidt større fødder..

Der var en mand i en sko butik her i byen der sagde, da jeg spurgte efter om han slet ikke havde noget i 42:
    Nej fordi det syntes han ikke var nødvendigt, de fleste kunne jo passe en 41 og han gad jo heller ikke købe noget hjem i str 42 hvis det ikke var moderne nok.
    Nøj jeg var lige ved at smække ham en.. jeg bliver så gal.

• #4   15. nov 2007 sabrina:
    Ja det er jo det, vil jo gerne have noget andet end ens mormor går i... nogen der ved noget om udvalget i KBH det må vel være bedre end her sydpå

• #5   15. nov 2007 Ekspedienterne får det nærmest til at lyde som om man er et misfoster hvis en 41 er for lille. Det er SÅ ubehageligt.

Er virkelig glad for at høre at jeg ikke er den eneste der har problemer smiley

Det eneste sted jeg har kunnet købe ordenlige sko i min str., er i USA. Det er sgu lidt små-dyrt at skulle derover hver gang man skal have nye sko smiley

• #6   15. nov 2007 Jeg bor i Kbh. Jeg kan heller ikke finde noget. Jo, der er masser af butikker der har 'store damestr.', men så er det altså netop sådan nogle mormor-sko.

Der må kunne findes nogle butikker der har smarte (og moderne) sko/støvler i Kbh. Jeg har bare ikke fundet den endnu smiley

• #7   15. nov 2007 nå nej jeg kan nogle gange være heldig i skoringen. Sjældent også i andre butikker, esprit laver op til 42.
    Jeg tror kæresten og jeg tager en tur i fields på lørdag og ser hvad de har, men jeg bliver så ked hvis man så kører den lange vej og der så ikke er noget...

• #8   15. nov 2007 Ring inden du kører hjemmefra og hør dem ad smiley

• #9   15. nov 2007 Jeg ligner godt nok også en body-builder når jeg har min vinter jakke på ! aarh jeg hader vinter tøj smiley

• #10   15. nov 2007 Ja de problemer har jeg også..... så du er ikke det eneste... hos mig e det bare alt fra undertøj til huer og vintergejr øvøv

• #11   15. nov 2007 man ka på skoringens egen hjememside se hvilke butikker der har store str i sko og støvler, jeg vader osse rundt på en stor fod og kigger derfor tit på skoringen side for at se hvilke butikker der har noget jeg ka passe

• #12   15. nov 2007 En tur op og ned af strøget, der er MASSER af skobutikker....har en veninde der også bruger 42, hun har altid fundet noget der.. Men hvis du nu tager en hel dag af til det og kører til kbh, ja så er der mange centre man kan prøve, men de har selvfølgelig også tit de samme butikker..
    Men hvor må det dog være træls for jer.. smiley

Jeg fandt lige den fedeste vinterjakke for ca 2 måneder siden, der faktisk var dejlig tyk og samtidig lækker at se på, men her forleden fuckede lynlåsen !!! Argh..!! Så bliver man altså ked af det når man har ledt længe efter den perfekte... smiley

• #13   15. nov 2007 sådan har jeg det med str. 36 ofte er det jo dem som bliver revet væk med det samme.. men ved ikk med de her duoboots.dk om det er noget eller hvor dyrer de er men skal da klart prøve dem en dag for har tit problemer når det er støvler..

• #14   15. nov 2007 Problemet er det samme for mig i skoringen, næstved storcenter smiley

Vi er bare i hver vores ende af skalaen. Jeg bruger en str. 36, og det bestiller de også kun ét par af hver hjem af. ØV!

Jeg er begyndt at finde mine sko andre steder, har lige bestilt mine vinterstøvler på en fransk hjemmeside (og sparet 300 kroner i forhold til de danske priser)

• #15   15. nov 2007 For ikke at nævne problemet når jeg ofte skal bruge en 35 i f.eks. det Vagabond laver. Og det findes slet ikke, så velkommen til børneafdelingen engang imellem

• #16   15. nov 2007 vi ligger i den samme ende Indienite..

• #17   15. nov 2007 Indienite * og •((¯`angelce - Ny smuk pige´¯))•

Også 36 her!

Syntes det er sværest at finde sommersko til små fødder!

Købte sorte Vagabond støvler sidste vinter i str. 37, ville bare have dem! Hvad sker der første dag man har dem på. Ridsede hele "snuden" på vej op ad en trappe, fordi jeg ikke fornemmede at skoen går så langt ud, når nu tæerne ikke gjorde! Æv-æv!

• #18   15. nov 2007 Mai - velkommen ombord.. jeg kender det ihhh hvor jeg kender det..

• #19   15. nov 2007 Vinter er nu bedre for små tæer!

Det er total usexet og utjekket om sommeren at komme i åben sandaler, hvor tæerne ser amputeret ud ifht. sålen! Og det er selv om størrelsen er en 36. For voksen sko findes der bare ikke ret mange af i str. 35.

Min 8 årige, kan heldigvis i år få Kangaroo støvler i str. 37. Men hvad pokker gør man næste år, hun er jo for ung til voksenmodellerne?

Første gang jeg fødte var mit første spørgsmå ikke om hun havde ti fingre og ti tæer! Nix det var: "Har hun ikke store fødder?". Jordmoderen løj, for de VAR STORE! Hun brugte str. 40 som 10årig. Anden gang konstaterede jeg bare at hende her også har store fødder!

Det eneste positive i det er at de aldrig har "lånt" mors sko!

• #20   16. nov 2007 Nu er jeg selv en stor pige og jeg syns at denne side er god : http://www.hosjytte.dk/
    De har damestøvler op til str 43. samt en masse andet. Syns tit det er et problem at få tøj til os dejlige runde piger.
    Og denne side:

http://www.duoboots.dk/boots.php

har støvler fra en str 35 og opefter til en str 43.
    Håber der er noget i kan bruge smiley

Kommentér på:
støvler str 42

Annonce