{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Forsikring - ny computer {{forumTopicSubject}}

Min gamle computer kortsluttede i går og er erklæret afgået ved døden desværre.

Heldigvis dækker vores indbo forsikring da det var en kortslutning af strømforsyningen der brændte møget af.

Nu har de bedt os om at gå ud og finde en tilsvarende model og her kommer spørgsmålet så.

Min computer er en HP laptop, så vi ringede til HP og de fandt frem til den der tilsvarer min bedst nu, og som stadig er på markedet. Men men, min computer er over 1½ gammel, så der er selvfølgelig stor forskel i hukommelsen på de 2 modeller her.

Vil de gå med til det, eller vil de forvente jeg går ud og finder mig en billig bilka model der kan det samme som min kan? Det ville jo være rigtig surt når jeg i sin tid betalte mange penge for at få en god kvalitets computer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring - ny computer
  • #1   15. nov 2007 Hvis forsikringen dækker det fulde beløb på din pc´er skulle du jo gerne kunne købe en med tilsvarende kapacitet, da pc´erne jo er billigere nu end for 1½ år siden.

  • #2   15. nov 2007 Har lige fået afklaret det, de dækker en tilsvarende hos HP, og det nærmeste man kommer nu er en dobbelt så stor som det jeg havde. "øv hvor ærgeligt" smiley

  • #3   15. nov 2007 Indienite.

    Kunne da heller ikke forstå din bekymring! Da du i dag vil kunne få en "større" maskine for samme penge end for 1½ år siden.

    Tillykke tillykke, selv om det er "surt" at skulle affinde sig med en "større" kapacitet!


Kommentér på:
Forsikring - ny computer

Annonce