{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Halvtam solsort {{forumTopicSubject}}

Nede på marken er der en solsort som er halvtam og Gustav gider ikke løbe efter den. Der var der også sidste år, kan kende den fordi den har en hvid fjer i halen.
Den hopper rundt bare et par meter fra os og flygter ikke når vi kommer som de andre. Det er som om den ved Gustav ikke vil fange den og han ved at han ikke kan.
Mon han også kan kende den på halen ?
De andre kan han godt finde på at løbe efter hvis de kommer tæt på men fanger dem aldrig da de er for hurtige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halvtam solsort
  • #1   24. apr 2019 Sådan en havde vi også for nogen år siden. Trine er lidt gumpetung, hun jakker bare af fuglene, hun jager dem ikke. Men hun elsker at være i sin have og betragte dem.

  • #2   24. apr 2019 Og jeg har en der spiser sammen med terrassekatten...
    Det er sådan en gammel nar, så han sidder 1-2 meter væk og så kan solsorten bare få lov til at proppe sig smiley


  • #3   25. apr 2019 Mine burmesere var i sele, når de var ude. De fangede gerne fugle, hvis de kunne, men det tillod snorene jo ikke. De frække solsorte vidste helt præcist, at kattene var i snor og hvor lange snorene var, de gik lige til grænsen.

  • #4   26. apr 2019 Jeg fik mig en overraskelse i går aftes, min Ragdoll Trine var ude i vores indhegnede have. Jeg gik ud for at se, hvad hun lavede og fandt hende med en død, stadig varm gråspurv i gabet. Jeg blev noget overrasket, for jeg troede faktisk, hun var for doven og gumpetung til at fange noget som helst, herinde gider hun ikke løbe efter noget . Jeg fandt hende også klatrede i trådhegnet tidligere på dagen. Udelivet sætter åbenbart lidt fut i hende.

Kommentér på:
Halvtam solsort

Annonce