{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Hvorfor er mænd så....... {{forumTopicSubject}}

...dumme, stædige, tror de ved det hele, nærige når ikke det gælder dem selv eller bilen... ja jeg kunne blive ved...

uh er gal i skralden lige nu. har lige diskuteret med manden der hjemme og fjolset er jo for dum....

vil undgå at komme ind på emnet igen for så bliver jeg bare endnu mere gal i skralden og er så småt begyndt og køle llidt ned igen......

MÆND................!

men hvorfor er det at de ikke synes at 20000 for en ny motor er dyrt, men når vi ofre 1000 kr. hos frisøren så er vi bindegale og bruger alt for mange penge.... eller liiiige kommer til at købe et par sko eller noget tøj som vi bare må have så får man også at vide om man virkelig har brug for det....

det var bare lige nogle eksempler men er det mig der er galt på den eller hvad???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er mænd så.......
  • #2   7. dec 2007 Der er ikke noget galt i at bruge 1000 kr hos frisøren - ikke hvis hun kan undervognsbehandle bilen eller andet gavnligt...

• #3   7. dec 2007 Siden du siger at mænd er nærige må du jo have bedt om penge for at finde ud af dette.... Hvorfor ikke bruge dine egne - der bestemmer du selv:)

• #4   7. dec 2007 Jeg kender det... Her synes kæresten ik det er for dyrt at skulle bruge ca 2000kr på ny mobil flere gange om året - det fatter jeg heller ik - men det er åbenbart deres natur - de betaler vel selv smiley

• #5   7. dec 2007 vi er gift og har fælles økonomi og mig der styrer den så nej det er ikke det...
    men ihh hvor kan mænd være irreterende nogle gange, men ja når det kommer til stykket kan vi jo heller ikke undvære dem...

det var bare nogle eksempler jeg kom med... altså i lørdags var vi ude og købe tøj til julefrokosten vi skulle til og manden fik et nyt jakkesæt og skjorter til 2000 kr. og jeg købte et par støvler til 850 kr. gæt hvad han sagde da vi kom hjem....

puuuhhh de støvler var dyre....

• #6   7. dec 2007 næhhh hør nu her
    skæg og snot skal holdes for sig selv
    tror lige vi mænd skal til at oppe os inden i får overtaget verden

• #7   7. dec 2007 HU :o) vi kører amricaner biler så skal du ikk se hvor meget hvors motor koster det er vores hobby men min mor kan også godt hænge lidt med munden når vi har købt en motor og dæk men den skal se lækker ud når de skal til udstilling.

• #8   7. dec 2007 Nååårrrrrh Johnny *GGGGG*

Det er rigtigt - PUST DIG OP *GGGGGGGG*

Det er den eneste måde, hvorpå mænd kan "klare sig" *GGG*

Blinker sødt til dig ;-)))

• #9   7. dec 2007 ved det ikke, men selvom de er sådan af og til, så er de jo heller ikke til at leve uden smiley

Kommentér på:
Hvorfor er mænd så.......

Annonce